Inderdaad, max 3 regels was de afspraak.quote:Op zaterdag 23 december 2017 06:21 schreef Hdero het volgende:
Tering he, de topics worden er met de dag langer.
Ik ook, wat doe ik mezelf aan..quote:
Neem het vooral niet serieus, het is maar een stukje proza he.quote:Op zaterdag 23 december 2017 07:33 schreef pokkerdepok het volgende:
ik vind eigenlijk dat je de overlast gewoon moet slikken. de man doet niks raars, iedereen mag tot 11 uur s'avonds gewoon geluid maken voor de wet. jij bent de zeikende buurman hier. als je er niet tegen kan, verhuis dan naar het platteland ofzo.
Zover ik heb begrepen bestaat het leven van een darter uit de hele dag eten en een raar kapsel hebben, tenminste zo komt het over als ik professionele wedstrijden voorbij zie komen op de tv.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:35 schreef Pharkus het volgende:
Als hij het leven van een darter ambieert dan moet hij zijn baan gewoon opzeggen en overdag gaan trainen en vaak wedstrijden spelen.
proza is best serieusquote:Op zaterdag 23 december 2017 07:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Neem het vooral niet serieus, het is maar een stukje proza he.
Hohoho, het is heel goed dat je je relaas doet op dit forum. Je verhaal is echter zo compleet, dat je weinig ruimte hebt gelaten voor discussie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:45 schreef Metalfrost het volgende:
Ik snap dat zulke topics belastend zijn voor al het werk dat de grijze massa al moet verwerken om om te kunnen gaan met de dagelijkse sleur wat een land als Nederland met zich meebrengt.
Voordat ik het verhaal typte, zat ik hier te trillen van woede en had hartkloppingen. Ik kan overduidelijk niet met zo'n buurman omgaan. Ik wilde het van me af typen en zag in FOK! daar als een goede plek voor.
Gezien de meeste reacties hier lijkt me dat voortaan niet zo'n goed idee.
In elk geval bedankt dat jullie me dit inzicht hebben gegeven.
Een fijne dag toegewenst.
Ergens is het wel herkenbaar. Ikzelf ben ook super gevoelig voor tikkende geluiden. Heb een huisgenoot met een deur die niet goed sluit en constant loopt te klepperen wanneer het een beetje door het huis waait. Als ik dan zit te lezen en dat geluid hoor kan ik mij daar ook echt niet meer van afsluiten. TS zit waarschijnlijk heel de dag in zijn appartement met weinig om handen en kan zich op den duur alleen maar focussen op dat geluid. En als je je eenmaal irriteert aan iets is het moeilijk om je er niks meer van aan te trekken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Tot het moment dat je zei dat de buurman je van de trap wilde lazeren gaf ik hem gelijk. Hij lijkt er best wel wat voor te willen doen om overlast te voorkomen.
Hoe kan je zoveel last hebben van dartpijltjes?
Nee dat klopt, dit is KLB. Ik geef een klacht aan. En ja dat is een complete klacht.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:52 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hohoho, het is heel goed dat je je relaas doet op dit forum. Je verhaal is echter zo compleet, dat je weinig ruimte hebt gelaten voor discussie.
Klopt.quote:Het is meer een verslag,
Dit is KLB. Er wordt geen vraag voor advies of raad geplaatst. Mensen doen hun rant, hopen het hier kwijt te kunnen en zodoende een beetje rust te creëren in het hoofd. Inderdaad soort dagboek, maar dan online. Niet veel anders dan een bekende Youtuber acht zijn dagelijkse sleur te kunnen presenteren aan het publiek, waar massaal naar wordt gekeken.quote:geen vraag voor advies of raad.
Ik heb persoonlijk een spuughekel aan darten. Speelde eerst niet mee met de levensstijl van buurman - ik heb nu wel mijn bedenkingen.quote:Waarom ga je je ook niet verdiepen in darten? Cant beat them, join them! Lekker samen darten, ouwehoeren en bier zuipen.
Zoals je zelf al zei is dit een verslag, een verslag is gebaseerd op feiten (objectief) en niet meningen (subjectief). Frustratie is een uiting in een subjectief oogpunt. Je spreekt jezelf tegen.quote:gefrustreerde
Dus dát betekent sneeuwvlokje. Weten we dat ook weer.quote:sneeuwvlokje
Tegenhouden niet. Voor mezelf leefbaar proberen te houden wel.quote:uithangen en alles proberen tegen te houden wat je niet zint.
Misschien dat dit vanuit zolderkamerperspectief een beter alternatief was geweest dan begeleid op mezelf te gaan wonen.quote:Anders had je in een hutje op de hei moeten gaan wonen als je de gedragingen van een ander niet tolereert.
En dan stuur ik wekelijks een foto naar je op zodat je met je cringeworthy hoofd weet hoe het is om buiten te komen, inderdaad. Goed idee, dankjewel.quote:Gezien je "zorgvraag" zou je misschien een plek kunnen krijgen op een zorgboerderij in het hoge noorden ofzo, kan je lekker schaapjes aaien en kippen beroven van hun versgeperste eieren!
De buurman heeft nog steeds gelijk. Wie wil er niet zijn buurman van de trap flikkeren als het zo'n onverdraagzame lamzak is die heel de dag met een glas tegen de muur staat of hij iets van geluid op kan vangen om daar vervolgens over te gaan klagen. Dan zou ik er ook over fantaseren hem van de trap te gooien. De meeste mensen zullen alleen verstandig genoeg zijn om iets dergelijks niet uit te spreken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Tot het moment dat je zei dat de buurman je van de trap wilde lazeren gaf ik hem gelijk. Hij lijkt er best wel wat voor te willen doen om overlast te voorkomen.
Hoe kan je zoveel last hebben van dartpijltjes?
Een plaat van isolerend foam?quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:45 schreef Metalfrost het volgende:
Ik snap dat zulke topics belastend zijn voor al het werk dat de grijze massa al moet verwerken om om te kunnen gaan met de dagelijkse sleur wat een land als Nederland met zich meebrengt.
Voordat ik het verhaal typte, zat ik hier te trillen van woede en had hartkloppingen. Ik kan overduidelijk niet met zo'n buurman omgaan. Ik wilde het van me af typen en zag in FOK! daar als een goede plek voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er hebben wel mensen met dat lawaai van die bordenquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De buurman heeft nog steeds gelijk. Wie wil er niet zijn buurman van de trap flikkeren als het zo'n onverdraagzame lamzak is die heel de dag met een glas tegen de muur staat of hij iets van geluid op kan vangen om daar vervolgens over te gaan klagen. Dan zou ik er ook over fantaseren hem van de trap te gooien. De meeste mensen zullen alleen verstandig genoeg zijn om iets dergelijks niet uit te spreken.
Waarheid: Ik ken stapels mensen die ik van de trap wil lazeren, maar waar ik het niet tegen zeg.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De buurman heeft nog steeds gelijk. Wie wil er niet zijn buurman van de trap flikkeren als het zo'n onverdraagzame lamzak is die heel de dag met een glas tegen de muur staat of hij iets van geluid op kan vangen om daar vervolgens over te gaan klagen. Dan zou ik er ook over fantaseren hem van de trap te gooien. De meeste mensen zullen alleen verstandig genoeg zijn om iets dergelijks niet uit te spreken.
Zijn buurman is welwillend, heeft maatregelen genomen om de overlast te beperken maar niets is goed genoeg voor TS. ik kan me niet voorstellen dat een dartbord van de onderbuurman serieuze geluidshinder kan veroorzaken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Er hebben wel mensen met dat lawaai van die borden
https://www.google.nl/sea(...)2.3.0.73.617.11.11.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.15.639.0..35i39k1j0i131k1j0i10k1j0i10i203k1j0i203k1j0i10i30k1j0i30k1.0.AAjwQZo3hjk
Je hebt wel fantasie om gedachten te verzamelen waar het getik genoeg van krediet wordt voorzien om van overlast te kunnen spreken. Maar nee, ik zit boven en hoor zijn getik. Dat is alles.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wie wil er niet zijn buurman van de trap flikkeren als het zo'n onverdraagzame lamzak is die heel de dag met een glas tegen de muur staat of hij iets van geluid op kan vangen om daar vervolgens over te gaan klagen.
Gelukkig heb ik de blijkbaar benodigde credentials niet behaald om je die potentiële gedachten in het hoofd te hoeven laten rondspinnen.quote:Dan zou ik er ook over fantaseren hem van de trap te gooien.
De meeste mensen ja.quote:De meeste mensen zullen alleen verstandig genoeg zijn om iets dergelijks niet uit te spreken.
Op deze manier:quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:46 schreef Pistolenhenkie het volgende:
Serieus, het geluid van dartpijltjes aan de andere kant van de muur (hoe de fuck hoor je dat!?) maakt jouw leven ondraaglijk?
Nee ik ken die mensen niet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:57 schreef Hyaenidae het volgende:
TS zit jij in dezelfde woongroep als Mike4ever en Dries die hier voorheen regelmatig op het forum kwamen?
Ja dat zeggen ze allemaal. Je wil niet toegeven dat je qua niveau vergelijkbaar met hun.quote:
Ach kom op zeg, als je daar al aan stoort. Doe normaal zeg...quote:
Sterker nog, ts is M4E en Dquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:57 schreef Hyaenidae het volgende:
TS zit jij in dezelfde woongroep als Mike4ever en Dries die hier voorheen regelmatig op het forum kwamen?
was laatst ook een keer bij Bonje met de buren, irritant geluid als dat uren achter elkaar doorgaat.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:46 schreef Pistolenhenkie het volgende:
Serieus, het geluid van dartpijltjes aan de andere kant van de muur (hoe de fuck hoor je dat!?) maakt jouw leven ondraaglijk?
Dat deed de vorige al, dag in dag uit. Daarop moeten verhuizen hier naartoe.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:06 schreef Pistolenhenkie het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, als je daar al aan stoort. Doe normaal zeg...
Ik hoop dat je volgende buren graag harde dance-muziek luisteren.
Al aangegeven ergens in het begin, buurman wil hier niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Opgelost. Slotje.
True hoe meer stress hoe meer je zintuigen op scherp staan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:14 schreef informatieverlener het volgende:
Ik hoop oprecht dat de situatie gauw verbetert. Voor iedereen die denkt dat je een luizenleventje hebt als je je kan storen aan wat omgevingsgeluiden: het werkt vaak net andersom, als je een kutleven hebt kan je minder overlast verdragen en komt overlast zoals irritante geluiden keihard binnen, je filter werkt immers vaak minder goed dan dat van iemand met een luizenleventje.
Ik hoor het getik zelfs in mijn slaapkamer als ie bezig is. Dus nee dat gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 24 december 2017 09:33 schreef RobjeGeus het volgende:
En als jij je bureau naar de andere muur plaatst ?
is het bij jou altijd stil?quote:Op zondag 24 december 2017 10:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik hoor het getik zelfs in mijn slaapkamer als ie bezig is. Dus nee dat gaat 'm niet worden.
Geluidsoverlast na 22:00 en bedreiging.quote:Op zaterdag 23 december 2017 04:21 schreef Metalfrost het volgende:
tl;dr buurman herhaalt drogredenen om zijn leven als darter te verheerlijken, poogt mijn manier van leven te buigen naar zijn achterlijke hobby en haalt het in zijn hoofd om me (ernstig) letsel toe te willen brengen omdat hij zijn zin niet krijgt.
Dit appartement was vroeger onderdeel van één huis.quote:Op zondag 24 december 2017 11:02 schreef Werkman het volgende:
P.s. Wat zijn dat trouwens voor dunne kutmuren/vloeren dat je alles hoort?
Ik weet uit ervaring dat er verschil in kwaliteit is en zeker bij sociale huurwoningen naar gelang prijs en leeftijd maar dit is belachelijk.
Je past in iedergeval goed op FOK! als rasautist.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:45 schreef Metalfrost het volgende:
ja helaas zegt iedereen hier wat ze ervan vinden... wel interessant dat je eigenlijk alleen wil horen dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:45 schreef Metalfrost het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |