SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
ah en ik ben je favoriete FOK!ker toch?quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:24 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Nu mag ik bepalen wie er wint, dus...
Uiteraard.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah en ik ben je favoriete FOK!ker toch?
toch?
oké heb je een link van dat topic?quote:
trustequote:
weet niet. is niet heel dichtbij, kwartiertje fietsenquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bezorgd die ook of is die dichtbij?
Ah oké, maar ja jij fietst veel gelukkigquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weet niet. is niet heel dichtbij, kwartiertje fietsen
valt mee toch kwartierquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weet niet. is niet heel dichtbij, kwartiertje fietsen
ja maar geen zin nu om de maas over te fietsen en dan tig kruisingen en tig keer stoppen voor stoplichtenquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
valt mee toch kwartier
is te doen
bestellenquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar geen zin nu om de maas over te fietsen
ik eet echt 2 keer per jaar kapsalon ofzo en ben nu ook verzadigd met etenquote:
het is geen noodzaak dusquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik eet echt 2 keer per jaar kapsalon ofzo en ben nu ook verzadigd met eten
heb ik nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
of laat je ophalen door een vriend met de autozeg dat je wat wil gaan eten
quote:
de kans is groter dat ik binnen x-aantal tijd zelf met de auto ga dan dat ik midden in de nacht een vriend roep om me op te halenquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok slecht idee van mij dan
ok. nouja had gekundquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de kans is groter dat ik binnen x-aantal tijd zelf met de auto ga dan dat ik midden in de nacht een vriend roep om me op te halen
ik heb geen autoquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de kans is groter dat ik binnen x-aantal tijd zelf met de auto ga dan dat ik midden in de nacht een vriend roep om me op te halen
oh wilde jou nog ff opbellen om mij op te halenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh wilde jou nog ff opbellen om mij op te halen
nice en dan lekker kapsalon en halve liter klappen in je heli.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
komend jaar ben ik als het goed is afgestudeerd en dan sta ik aan het hoofd van de hema en kom ik jullie met heli ophalen
en ze bezorgen waarschijnlijk ook geen kapsalon als je in de lucht bentquote:Op zaterdag 23 december 2017 02:02 schreef FlippingCoin het volgende:
in de luch laat de popo je toch niet blazen toch
misschien met een blijdequote:Op zaterdag 23 december 2017 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ze bezorgen waarschijnlijk ook geen kapsalon als je in de lucht bent
stap 1.quote:Op zaterdag 23 december 2017 02:33 schreef defokkingfoker het volgende:
IK WIL GWN SLAPEN JA JESUS HELP ME
hier kan je jezus niet vinden om je te helpen iigquote:Op zaterdag 23 december 2017 02:33 schreef defokkingfoker het volgende:
IK WIL GWN SLAPEN JA JESUS HELP ME
Eentje van het CBS.quote:
in de nacht post ik hier niet, maar dan worden idd de meeste punten gehaald.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:39 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Is wel goed om hoog te eindigen hier.
Als ik zo terug kijk, zijn er nog best veel mensen aanwezig in de nacht.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:41 schreef aloa het volgende:
[..]
in de nacht post ik hier niet, maar dan worden idd de meeste punten gehaald.
aantal woont in het buitenland volgens mij.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:42 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Als ik zo terug kijk, zijn er nog best veel mensen aanwezig in de nacht.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:44 schreef aloa het volgende:
[..]
aantal woont in het buitenland volgens mij.
kloon.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
jodelahity ofzoiets al tijdje niet gezien
Als we stoppen gaat het aantal posts drastisch omlaagquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bestaat fok alleen nog maar uit Aloa en Haags?
In combinatie met het stoppen van UTO helemaalquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Als we stoppen gaat het aantal posts drastisch omlaag
Fok sterftquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In combinatie met het stoppen van UTO helemaal
Zal wel minder worden maar daar waar wij zitten zal dat wel meevallen.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Toen hij over schaken begon was het wel duidelijk..
quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Toen hij over schaken begon was het wel duidelijk..
komt wel goed denk ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lig je goed op koers voor 110K?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Hey grote punten pakker!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Hey grote punten pakker!
Zeker, meer dan 45 in minder dan 4x!quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:49 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Nee, maar Shakaloha heeft ook aardig wat punten gescoord vannacht meen ik.
Hoe moet ik dit precies lezen?quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:56 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Zeker, meer dan 45 in minder dan 4x!
Dat ik meer dan 45 punten heb gescoord in minder dan 4 Posts.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit precies lezen?
oh op die fietsquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:08 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Dat ik meer dan 45 punten heb gescoord in minder dan 4 Posts.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |