Gerrie zit gewoon kauwgom te vreten daar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze wedstrijd was het trouwens, al een jaartje eerder dan jouw video. Inderdaad opvallend. Dit is trouwens wel een fantastisch wedstrijd om eens terug te kijken op een luie kerstmiddag, voor die tijd ook fantastische gemiddeldes.
Gerrie is echt een heldquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:50 schreef Nober het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/v(...)t_terrible_koffie_v/
Curtains I tell ya.
BOEREN VLAAAAAAAAAAAquote:
Doet Vinny tegenwoordig ook (toch?)quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gerrie zit gewoon kauwgom te vreten daar.
altijdquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Doet Vinny tegenwoordig ook (toch?)
Viel me vandaag pas op (en nu is het irritant)quote:
Oke. Maar niet zo opvallend als Gando daar doet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Afkicken van de bitterballen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
#stokpaardjequote:Op zaterdag 23 december 2017 01:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heet z'n enige nette set kleren voor de verandering weer eens aan
Ach wat maakt het nog uitquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een naar voorgevoel dat de Cross-hypetrain vandaag vreselijk uit de bocht gaat vliegen.
Daarom . En Zipportal zei het eerder al : Je zit naar niks te kijkenquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit niveau is nog veel angstaanjagender dan dat uit het tijdperk Taylor.
Als je voor de spanning kijkt, is het inderdaad vervelend.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom . En Zipportal zei het eerder al : Je zit naar niks te kijken
Ik begin daarom ook steeds meer af te haken . Er moet spanning in zitten anders hoeft het niet voor mijquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je voor de spanning kijkt, is het inderdaad vervelend.
Twente-Ajax wel gezien?quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik begin daarom ook steeds meer af te haken . Er moet spanning in zitten anders hoeft het niet voor mij
Het probleem is denk ik meer dat een hoop spelers uitgeput raken door het eeuwige reizen, eeuwige uitmelken en daarnaast ook nog het doen van individuele demonstratietoernooien. Ik denk dat dat het grootste probleem is naast soms individuele sferen. Wil je Anderson of Van Barneveld op meer toernooien zien presteren dan alleen het WK, moet dat wel. Alleen ruleert geld en blijven de fitste spelers over.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik begin daarom ook steeds meer af te haken . Er moet spanning in zitten anders hoeft het niet voor mij
Ook al is dit het enige toernooi wat ze spelen , ze gaan de gemiddeldes van die kale niet halen . Misschien voor een paar sets op een rij maar dan heb je het wel gehad.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik meer dat een hoop spelers uitgeput raken door het eeuwige reizen, eeuwige uitmelken en daarnaast ook nog het doen van individuele demonstratietoernooien. Ik denk dat dat het grootste probleem is naast soms individuele sferen. Wil je Anderson of Van Barneveld op meer toernooien zien presteren dan alleen het WK, moet dat wel. Alleen ruleert geld en blijven de fitste spelers over.
Ja daar komt het wel op neer. Als je soms die opmerkingen van van Gerwen hoort is hij er eigenlijk nu al klaar mee.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik meer dat een hoop spelers uitgeput raken door het eeuwige reizen, eeuwige uitmelken en daarnaast ook nog het doen van individuele demonstratietoernooien. Ik denk dat dat het grootste probleem is naast soms individuele sferen. Wil je Anderson of Van Barneveld op meer toernooien zien presteren dan alleen het WK, moet dat wel. Alleen ruleert geld en blijven de fitste spelers over.
Helemaal niks!quote:Op zaterdag 23 december 2017 02:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mani ouwe reus, niets gemist dus?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:15 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[PDC] WK 2018 #1 - Voorpret" van 9-10-2017 t/m 23-12-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 1997 Ajacied422 Michael van Gerwen
02 1346 Wereldgozer Peter Wright
03 1337 Szura Gary Anderson
04 1331 JR-Style-93 Daryl Gurney
05 1322 Mani89 Mensur Suljovic
06 1271 Tagliano Phil Taylor
07 1042 hafcfan Adrian Lewis
08 0909 KennyPowers Dave Chisnall
09 0856 Frozen-assassin Raymond van Barneveld
10 0842 Zipportal Simon Whitlock
11 0742 Dr_Flash James Wade
12 0704 WAvanBuren Jelle Klaasen
13 0639 Slobeend Michael Smith
14 0596 de_boswachter Benito van de Pas
15 0545 SlechteWoordgrappen Alan Norris
16 0520 Grifte Gerwyn Price
17 0445 maxi-mus Ian White
18 0428 Coco. Kim Huybrechts
19 0398 Mexicanobakker Joe Cullen
20 0337 eNGine10 Rob CrossIk ben er de hele avond niet en ik sta gewoon 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn jullie voor waardeloze gasten joh.
Des te mooier als iemand m straks toch uit het toernooi flikkert.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook al is dit het enige toernooi wat ze spelen , ze gaan de gemiddeldes van die kale niet halen . Misschien voor een paar sets op een rij maar dan heb je het wel gehad.
Ik vind het wel schitterend om te zien wat mensen met een groot talent kunnen in hun sport, tenzij ik ze echt verschrikkelijk minderwaardige mensen zou vinden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Des te mooier als iemand m straks toch uit het toernooi flikkert.
Maar het is zo viesgoed dat ik er toch wel van kan genieten. Maar gisteren heb ik geen moment het idee gehad dat ie een set ging verliezen nee (gek zeg!)
Dat mag je van Slobeend niet zeggen hoor. Het was een topprogramma gisteren!!quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Its happening. Al kom ik voor Duke Sr. mijn bed niet uit.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Its happening. Al kom ik voor Duke Sr. mijn bed niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |