Ik blijf t proberenquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer niet gelukt, hoe voel je je nu?
hij is zeker niet slechtquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:25 schreef bechirti het volgende:
wilson is geen slechte darter als je ziet wat boven hem staat.
Jeetje.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wilson lijkt op dat opaatje uit UP
De eerste vijf minuten uit UPquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wilson lijkt op dat opaatje uit UP
Dat kan ik mij even niet zo goed herinneren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste vijf minuten uit UP
Het levensverhaal van die opa en zijn vrouwquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij even niet zo goed herinneren.
Idd. Maar bv Bunting en Norris hebben een stuk meer laten zien na hun overstap, denk dat Zjak daar op doelt. Al zijn er genoeg die een stuk minder laten zien, zoals een Robbie Green.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:25 schreef bechirti het volgende:
wilson is geen slechte darter als je ziet wat boven hem staat.
of die nieuwe ingebouwde afzuiger van Boraquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:26 schreef Szura het volgende:
Er moet vaker Tel Aviv/Jerusalem worden getoond
Trump is de hoofdstad van Israëlquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:26 schreef Szura het volgende:
Er moet vaker Tel Aviv/Jerusalem worden getoond
Dat is dan weer een voordeel van via de stream kijken, daar hebben de tenminste geen irritante reclames.quote:
ohjaquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het levensverhaal van die opa en zijn vrouw
Trumpquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Trump is de hoofdstad van Israël
Darts Inside op primetimequote:Op vrijdag 22 december 2017 23:27 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk stoppen ze met Voetbal Inside zodat we altijd live darten kunnen kijken.
mensen waarderen ekte sport niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:27 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk stoppen ze met Voetbal Inside zodat we altijd live darten kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |