SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Doe je de volgende Band Aid show volgend jaar met microfoon?
oh echt?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer was oorspronkelijk helemaal geen kerstnummer...
Pasen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer was oorspronkelijk helemaal geen kerstnummer...
De zin over christmas is op het laatst toegevoegd, omdat het nummer in december op single werd uitgebracht.quote:
slimme zet. daardoor een nummer geworden wat niet snel vergeten wordt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De zin over christmas is op het laatst toegevoegd, omdat het nummer in december op single werd uitgebracht.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
Hier ff foto's van deze zanger laten zien!
Met verwacht resultaat!
Ik had een gezellig oma middagje in Hilversumquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Op #1 stonden de Pet Shop Boys met Always On My Mind
Nou het heeft dus wel het gewenste effect gehad!quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De zin over christmas is op het laatst toegevoegd, omdat het nummer in december op single werd uitgebracht.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had een gezellig oma middagje in Hilversum
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Peace en/of Diaan, kan ik jullie verblijden met de originele 12" van 'Do They Know It's Christmas' op vinyl?
Alvast bedankt!quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, dan houd ik 'm voor je vast.
Ik heb 2 exemplaren...
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, dan houd ik 'm voor je vast.
Ik heb 2 exemplaren...
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:01 schreef peaceman het volgende:
het lijkt erop dat we de 23.00 bug overleefd hebben
die past heel erg prima in de collectie!quote:
Die is meestal op zaterdagavond, toch?quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:01 schreef peaceman het volgende:
het lijkt erop dat we de 23.00 bug overleefd hebben
ligt het in elk geval niet aan mijn draaienquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik kan even geen muziek, van welke aard dan ook, horen.
Heb vandaag zo'n 8 uur achter de controller gezeten om dat ding te leren begrijpen.
Dat is op zich gelukt, maar mijn oren (en ogen) zijn een beetje moe...
tijd om te relaxenquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik kan even geen muziek, van welke aard dan ook, horen.
Heb vandaag zo'n 8 uur achter de controller gezeten om dat ding te leren begrijpen.
Dat is op zich gelukt, maar mijn oren (en ogen) zijn een beetje moe...
ik heb m, dacht ik, ook wel eens op vrijdag gehad.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is meestal op zaterdagavond, toch?
Vond 'm jaren terug nog eens in een tweedehands platenzaak in Leiden voor 3 euro en gezien de 'geschiedkundige waarde' van de plaat, heb ik 'm maar meegenomen...quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
die past heel erg prima in de collectie!
daarnaast behoort ie wat mij betreft nog steeds tot de betere kerstnummers.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vond 'm jaren terug nog eens in een tweedehands platenzaak in Leiden voor 3 euro en gezien de 'geschiedkundige waarde' van de plaat, heb ik 'm maar meegenomen...
De software is hetzelfde, maar al die knoppen zitten nu op een andere plek dan op mijn vorige controller en dat vooral was even puzzelen...quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ligt het in elk geval niet aan mijn draaien
wel fijn dat je nu weet hoe het werkt.
desondanks klinkt het lekker hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
De tekst van dit nummer gaat helemaal nergens over trouwens.
Paul kwam daarmee weg.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
De tekst van dit nummer gaat helemaal nergens over trouwens.
Is het kindeke al geboren?quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:10 schreef just me het volgende:
Mary`s Boy Child van Harry Belafonte blijft toch echt mijn favoriet
had ie zeker weer wat zitten roken...quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Picking Up Scales And Broken Chords
Puppy Dog Tails In The House Of Lords
Tell Me Darling, What Can It Mean?
Making Up Moons In A Minor Key
What Have Those Tunes Got To Do With Me?
Tell Me Darling, Where Have You Been?
Once Upon Along Ago
Children Searched For Treasure
Nature's Plan Went Hand In Hand With Pleasure.
Such Pleasure.
Blowing Balloons On A Windy Day
Desolate Dunes With A Lot To Say
Tell Me Darling, What Have You Seen?
Once Upon Along Ago
My Pleasure.
Playing Guitars On An Empty Stage
Counting The Bars Of An Iron Cage
Once Upon Along Ago...
Had hem van de week al gepost toen ik het nummer draaide.... gaat echt helemaal nergens over
Nope, ben bang dat je gelijk gaat krijgenquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is het kindeke al geboren?
Het is idd niet echt van het zelfde niveau als dat van die gele onderzeeër, nee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Making Up Moons In A Minor Key
What Have Those Tunes Got To Do With Me?
Tell Me Darling, Where Have You Been?
Once Upon Along Ago
Such Pleasure.
Blowing Balloons On A Windy Day
Desolate Dunes With A Lot To Say
Tell Me Darling, What Have You Seen?
Once Upon Along Ago
My Pleasure.
Playing Guitars On An Empty Stage
Counting The Bars Of An Iron Cage
Once Upon Along Ago...
Had hem van de week al gepost toen ik het nummer draaide.... gaat echt helemaal nergens over
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, ben bang dat je gelijk gaat krijgen
dat is toch wel echt een heeeeeeeel matig nummerquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is idd niet echt van het zelfde niveau als dat van die gele onderzeeër, nee.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is toch wel echt een heeeeeeeel matig nummer
dat wil ik nu weer niet bewerenquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft dan ook altijd wel gelijk
Ze was woensdag uitgerekend toch? Ik was op 17 december uitgerekend en uiteindelijk werd mijn dochter pas op 2 januari geboren. Ze had geen zin in de feestdagen, geloof ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, ben bang dat je gelijk gaat krijgen
Nu al recalcitrantquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
dat wil ik nu weer niet beweren![]()
Kindje komt toch wanneer hij wil
Ik was ergens in februari uitgerekend, maar ben over iets meer dan een weekje al jarig!quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was woensdag uitgerekend toch? Ik was op 17 december uitgerekend en uiteindelijk werd mijn dochter pas op 2 januari geboren. Ze had geen zin in de feestdagen, geloof ik.
Merel 24 november... werd 9 decemberquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was woensdag uitgerekend toch? Ik was op 17 december uitgerekend en uiteindelijk werd mijn dochter pas op 2 januari geboren. Ze had geen zin in de feestdagen, geloof ik.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ergens in februari uitgerekend, maar ben over iets meer dan een weekje al jarig!
Ik was van Lennon ook op 11 januari uitgerekend. Dat werd 23 januari.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
Merel 24 november... werd 9 december
Junior 11 januari... werd 21 januari
Ja ik heb ook altijd een kwakkelende gezondheid gehad.quote:
dat luie hebben ze beiden nog steeds welquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was van Lennon ook op 11 januari uitgerekend. Dat werd 23 januari.
Twan 6 maart.... werd 20 maart
Ze hadden geen van beiden zin om vanzelf te komen, allebei ingeleid.
Dan heb je je ouders waarschijnlijk ook wel een spannende tijd bezorgd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ergens in februari uitgerekend, maar ben over iets meer dan een weekje al jarig!
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat luie hebben ze beiden nog steeds wel
Ze hebben je dan wel lang door laten lopen, meer dan 2 weken overtijd. Dat gebeurt nu niet meer. Tenminste niet in Enschede. Dan gaan ze met 41 weken inleiden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja best wel ja. Ik kon ook geen melk binnenhouden enzo.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je je ouders waarschijnlijk ook wel een spannende tijd bezorgd.
Ze gaan daar bij 41 weken vragen wat ze wil en het is spannend zat en ik ga niet teveel vragen, dat moet haar eigen moeder maar doenquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hebben je dan wel lang door laten lopen, meer dan 2 weken overtijd. Dat gebeurt nu niet meer. Tenminste niet in Enschede. Dan gaan ze met 41 weken inleiden.
meteen aan het bierquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja best wel ja. Ik kon ook geen melk binnenhouden enzo.
Okay als ze wat kwijt willen, zullen ze het ook wel laten weten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ze gaan daar bij 41 weken vragen wat ze wil en het is spannend zat en ik ga niet teveel vragen, dat moet haar eigen moeder maar doen
Voorlopige planning is dat we daar met z'n allen de 24e gaan lunchen
Ja, maar precies 2 weken overtijd was het 31 december. Ik heb toen wel bijna de hele dag in het ziekenhuis rondgebracht, maar om 17.00 hebben ze me naar huis gestuurd met de mededeling dat ze het over de jaarwisseling heen zouden tillen. Ik mocht me om 2 januari om 07.00 weer melden. Ik vond het wel een goed idee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hebben je dan wel lang door laten lopen, meer dan 2 weken overtijd. Dat gebeurt nu niet meer. Tenminste niet in Enschede. Dan gaan ze met 41 weken inleiden.
Ja snap ik. 2 januari is ook beter dan 1 januari.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar precies 2 weken overtijd was het 31 december. Ik heb toen wel bijna de hele dag in het ziekenhuis rondgebracht, maar om 17.00 hebben ze me naar huis gestuurd met de mededeling dat ze het over de jaarwisseling heen zouden tillen. Ik mocht me om 2 januari om 07.00 weer melden. Ik vond het wel een goed idee.
kortom: schrijf 1 goed kerstnummer en je hoeft nooit meer te werkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze heren van dit nummer, de 2 schrijvers dan, vangen ieder jaar nog zo'n 320.000 euro aan royalties door alleen al dit nummer.
Precies. En schrijf hem dan alleen, dan krijg je namelijk 640.000 euro.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
kortom: schrijf 1 goed kerstnummer en je hoeft nooit meer te werken
Nou, veel meer nummers hadden het sowieso niet meer geweest, de dag is bijna omquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
Dit is overigens het 1-na-laatste liedje wat ik vandaag draai.
ach 320K is ook leuk...quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. En schrijf hem dan alleen, dan krijg je namelijk 640.000 euro.
Ze krijgen dus 320 per persoon.
Jawel, want royalties zijn belastingvrij.quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
Dit is overigens het 1-na-laatste liedje wat ik vandaag draai.
En die is?quote:
Wanneer doe jij eens een show?quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
Deze staat in mijn top5 van kerstnummers
Awwwquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:44 schreef peaceman het volgende:
vermoedelijk zijn jullie die-hards getuige geweest van mijn laatste show van dit jaar. (heel misschien zondag nog), maar daarna zit ik bij Radio 2 en heb ik geen tijd meer voor Radio 49 t/m 31 december 2017...
Overloperquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:44 schreef peaceman het volgende:
vermoedelijk zijn jullie die-hards getuige geweest van mijn laatste show van dit jaar. (heel misschien zondag nog), maar daarna zit ik bij Radio 2 en heb ik geen tijd meer voor Radio 49 t/m 31 december 2017...
Ik denk dat het sowieso stiller gaat worden hier de komende tijdquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:44 schreef peaceman het volgende:
je moet je naam toch eer aan doen he?!quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Overloper![]()
Denk dat het hier sowieso wel rustiger zal zijn tijdens de Top2000....
ik zal in ieder geval weer aanwezig zijn om alles af te zeiken daar
Dat willen jullie niet horen, denk ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wanneer doe jij eens een show?
Dat altijd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
je moet je naam toch eer aan doen he?!
Je hebt promotie gemaakt?quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:44 schreef peaceman het volgende:
Dit!quote:
Ik ga stug door hier.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Awww
* CindieY vermoedt zomaar dat we allemaal verhuizen naar de grote buren
Nieuwe muziek is er toch haast nooit aan het einde van het jaarquote:
quote:
Moet je wel met microfoonquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]te letterlijk nemende mensen
![]()
I wish though.. ipv Gijs...
Hij wil wel met microfoon, we moeten alleen nog een geschikte kopen.quote:
slechter lullen dan Gijs lijkt me een prestatie....quote:
Er zitten hier dan ook wel bijzondere mensen.quote:
1bij·zon·der (bijvoeglijk naamwoord; vergrotende trap: meer bijzonder, overtreffende trap: bijzonderst of meest bijzonder)quote:
Ik ben helemaal niet bijzonder.quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1bij·zon·der (bijvoeglijk naamwoord; vergrotende trap: meer bijzonder, overtreffende trap: bijzonderst of meest bijzonder)
1
afwijkend van het gewone: niet veel bijzonders niet veel zaaks; het bijzonder onderwijs (a) niet-openbaar, m.n. levensbeschouwelijk onderwijs; (b) (België) buitengewoon of speciaal onderwijs
2
zeer groot: bijzondere eerbied
toch ben ik op R49 op mijn plekquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ [url=http://cdn1-www.craveonline.com/asset(...)4_500.gif]afbeelding[/url] ]
Weinig, maar wie weetquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nieuwe muziek is er toch haast nooit aan het einde van het jaar
Ik zal het eens terugkijken, maar ik vind het een verschrikkelijk nummer, om eerlijk te zijn...quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Elf, dit vindt jij vast interessant
Ik vond van wel in ieder geval.
quote:
Dan zal R49 vinden dat je het verdiend hebtquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:01 schreef livelink het volgende:
R49 geeft mij gewoon een cadeautje. Mijn favoriete Beatles-nummer om mee wakker te worden
quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:01 schreef livelink het volgende:
R49 geeft mij gewoon een cadeautje. Mijn favoriete Beatles-nummer om mee wakker te worden
Dat zijn er al 3 minder dan een paar dagen geleden.quote:
wat leeg raakt kan gevuld wordenquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn er al 3 minder dan een paar dagen geleden.
Langzaamaan wordt het wel minder.
En wat gevuld wordt, kan leeg gemaakt worden...quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:10 schreef just me het volgende:
[..]
wat leeg raakt kan gevuld worden
quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat gevuld wordt, kan leeg gemaakt worden...![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:10 schreef just me het volgende:
[..]
wat leeg raakt kan gevuld worden
Heerlijk als je dan niets hoeft te doen, toch?quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:25 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Diaan en MadMaster![]()
Wat is het nog donker buiten, eigenlijk.
Als je niets te doen hebt welquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk als je dan niets hoeft te doen, toch?
Heb jij het druk dan?quote:
Druk, druk... het is meer een reserveplan bedenken. In principe de 24e bij Junior lunchen maar als dat niet doorgaat dan moet ik toch zelf eten in huis hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij het druk dan?
Ik moet straks alleen wat poetsen, maar ik doe het rustig aan vandaag.
Het zijn dan ook de kortste dagen van het jaar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:25 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Diaan en MadMaster![]()
Wat is het nog donker buiten, eigenlijk.
just me gaat de 24e gewoon naar de snackbar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Druk, druk... het is meer een reserveplan bedenken. In principe de 24e bij Junior lunchen maar als dat niet doorgaat dan moet ik toch zelf eten in huis hebbenDat soort dingen dus.
die is gesloten op zondagquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
just me gaat de 24e gewoon naar de snackbar.
Een snackbar die dicht is op zondag?quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
die is gesloten op zondag
maar stokbrood met allerlei kaasjes is een prima reserve-plan
of zalm...![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
die is gesloten op zondag
maar stokbrood met allerlei kaasjes is een prima reserve-plan
of zalm...![]()
Zaak loop idd zo goed dat ze op zondag dicht kunnenquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een snackbar die dicht is op zondag?
Goed lopende zaak dan...
Volop aan het genieten van je vakantie zie ik.quote:
wist niet dat er hier camera's hangen..quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Volop aan het genieten van je vakantie zie ik.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
wist niet dat er hier camera's hangen..
gelukkig heb ik al kleren aanquote:
Je mag niet jokkenquote:
ouwe snoeperd! Beetje loeren naar een groen blaadje!quote:
Ik stalk jequote:Op zaterdag 23 december 2017 08:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ouwe snoeperd! Beetje loeren naar een groen blaadje!
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb een stalker!
#justemetoo
ow ik ben even stalker vrij?quote:
Of gewoon eerst andere dingen voordat we het internet weer aanzetten.quote:
tsss beetje desinteresse of niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of gewoon eerst andere dingen voordat we het internet weer aanzetten.
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
En toen ging het zaalvoetbaltoernooi van Lennon niet door.
Lekker de zaterdag vrijquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
En toen ging het zaalvoetbaltoernooi van Lennon niet door.
Goedemorgenquote:
Mick Jagger - Lets Workquote:
Ik ga niet werken.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mick Jagger - Lets Workdie draaide jij donderdag
Lekkerquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga niet werken.
Lekker een weekje vakantie.
* OscarMopperkont noteert Hyper Hyper van Scooter alvastquote:
* OscarMopperkont gooit overgebleven pepernoot richting DDMquote:
Coolquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Test 1, 2, 3...
Nu met tags vanuit VDJ8...
quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Over gave gastoptredens gesproken.....
Jouw UIquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja om even in de kerstsfeer te blijven![]()
Dago is wel wel goed in, haha.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja om even in de kerstsfeer te blijven![]()
Alles prima, wel een beetje druk gehad de laatste tijdquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles wel? Wat een leuke kerst-UI heb je
Lekker bezigquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
Deze week een bescheiden hoeveelheid nieuwe muziek, maar ik ploeg daar toch even doorheen.
Ja, er moeten gewoon weer shows komenquote:
Misschien dat ik tussen de top 2000 door dan nog even mee luisterquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, er moeten gewoon weer shows komen![]()
Radio 49 is de place to be wanneer je de Top 2000 links laat liggen.
Komend weekend hoop ik ook weer mijn jaarlijst te mogen uitzenden.
Altijd welkomquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Misschien dat ik tussen de top 2000 door dan nog even mee luister
quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd welkomHet is ook niet zo dat hier veel shows zullen zijn. De meeste collega-DJ's zitten ook in het Top 2000-topic.
Helaas kan ik niet luisteren. Ik ben niet thuis omdat ik moet optreden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:54 schreef Melting het volgende:
Vanavond draai ik weer eens. Moet nog even nadenken wat ik ga draaien.
En wanneer kunnen we naar jouw optreden met de band luisterenquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet luisteren. Ik ben niet thuis omdat ik moet optreden.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we naar jouw optreden met de band luisteren
nicequote:Op zaterdag 23 december 2017 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet luisteren. Ik ben niet thuis omdat ik moet optreden.
Alleen als je ter plekke bentquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we naar jouw optreden met de band luisteren
Ik zie een idee voor een meetquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen als je ter plekke bent
De vraag is niet waar het niet is, de vraag is waar het wel is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet in Zwolle, helaas
Buiten Zwolle kan je ook meets houden hè?quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet in Zwolle, helaas
Ergens heel erg in het midden van het landquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:57 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is niet waar het niet is, de vraag is waar het wel is.
Das mooi centraal. Kan iedereen er wel komen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens heel erg in het midden van het land
Jullie moeten vanavond allemaal naar de show van Melting luisteren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das mooi centraal. Kan iedereen er wel komen.
Melting komt ook gewoon. Fles Schrobeler beloven en dan komt ie welquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie moeten vanavond allemaal naar de show van Melting luisteren.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Melting komt ook gewoon. Fles Schrobeler beloven en dan komt ie wel
Het belooft een topshow te wordenquote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 Dj Melting in de avond
Klopt. Was ook niet voor vanavond bedoeld. Maar meer voor een andere keer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie moeten vanavond allemaal naar de show van Melting luisteren.
Moet lukken om ergens in 2018 eens een R49-meet te plannen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Was ook niet voor vanavond bedoeld. Maar meer voor een andere keer.
Dat begint interessant te worden dan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens heel erg in het midden van het land
Dat op de23e, maar de kerstdagen dan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:22 schreef livelink het volgende:
Zo, ik heb mijn boodschappen in huis. Met dank aan Doedezemaar en Symphonic is het voor ons ook kaasfondue geworden. Goede ideeën moet je gewoon overnemen.
Dat voor 2e kerstdag.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat op de23e, maar de kerstdagen dan?
Hihi, zo'n vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat voor 2e kerstdag.
1e kerstdag eten we bij mijn ouders, dus daar hoefde ik me niet druk over te maken. En vandaag en morgen eten we nog gewoon 'normaal'.
Ik vermoedde al dat jij dat vermoeden wel hadquote:
goed idee iddquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:22 schreef livelink het volgende:
Zo, ik heb mijn boodschappen in huis. Met dank aan Doedezemaar en Symphonic is het voor ons ook kaasfondue geworden. Goede ideeën moet je gewoon overnemen.
Dat vermoedde ik alquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vermoedde al dat livelink vermoedde dat Rafeiro al zo'n vermoeden had.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat jij dat vermoeden wel had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |