Dit. Wordt al snel vervelend...quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Z'n auditie vond ik wel oprecht erg goed. Maar vindt het een brallerig ventje.
Wat dan?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:43 schreef Cee het volgende:
Zij is dus 17 hè. En dan komt ze uit het jaar 2000.
Ik vind daar dingen van.
Haha jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:43 schreef Cee het volgende:
Zij is dus 17 hè. En dan komt ze uit het jaar 2000.
Ik vind daar dingen van.
Nou naar mijn gevoel zijn mensen uit het jaar 2000 nog net bezig met leren lopen en eten ze nog geprakt eten.quote:
Echt he, precies datquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou naar mijn gevoel zijn mensen uit het jaar 2000 nog net bezig met leren lopen en eten ze nog geprakt eten.
tranen liepen over haar lippenquote:
Ik ben 44 en ik huil om alles hahaha. Misschien niet om dit maar ik ik huil bij alle films mits maar enigszins dramatisch ^^quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:45 schreef Pheno het volgende:
De nieuwe generatie: ik heb nooit commentaar gehad van mijn omgeving en nu wel. Boehoeboehoe
Maar het is heul niet makkelijk om knap te zijn hoor!quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:46 schreef Greys het volgende:
Sorry maar ik ben nu helemaal voor hem. Ondanks braller. Maar ik kan niet tegen die meisjes die echt om aaaaaalles huilen. Pleur op zeg, je bent belachelijk knap en kunt heel goed zingen en dan weer snotteren. Hou toch op.
Huilen zien we vaker.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:45 schreef Pheno het volgende:
De nieuwe generatie: ik heb nooit commentaar gehad van mijn omgeving en nu wel. Boehoeboehoe
Eens, ze jankt echt om niks.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:46 schreef Greys het volgende:
Sorry maar ik ben nu helemaal voor hem. Ondanks braller. Maar ik kan niet tegen die meisjes die echt om aaaaaalles huilen. Pleur op zeg, je bent belachelijk knap en kunt heel goed zingen en dan weer snotteren. Hou toch op.
Ik ook. (op allebeiquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben 44 en ik huil om alles hahaha. Misschien niet om dit maar ik ik huil bij alle films mits maar enigszins dramatisch ^^
Wees eens lief tegen mijn kindquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:46 schreef Greys het volgende:
Lekker Hatchi kijkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben 44 en ik huil om alles hahaha. Misschien niet om dit maar ik ik huil bij alle films mits maar enigszins dramatisch ^^
Ja dat ja. Jezus fuck zegquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Maar het is heul niet makkelijk om knap te zijn hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |