Bijzonder drukke dag gehad, moe, maar ik kan eindelijk dartsen kijkenquote:
Ik ga morgen/zondag gewoon de potjes van vanmiddag terugkijken als ik ze ergens kan vindenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
mensen die janken over dat mensen niet elke nichewedstrijd kijken
Jullie kijken toch ook niet naar APOEL Nicosia - Ludogorets?
116 finish voor je.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat Sul tering slecht is dit WK.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Grifte het volgende:
Schakel helaas nu pas in, mooi dat The Thorn voor staat.
Dit is anders een van de krakers van de tweede ronde.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, dat is maar voetbalquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Waarom gooien ze niet op de bullsize?"quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik erger me wel kapot aan mensen die niet weten of er zand of lucht in een dartbord of voetbal zit, natuurlijk.
Dat is wel waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is anders een van de krakers van de tweede ronde.
rtl7darts.nl zijn hele uitzendingen terug te kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga morgen/zondag gewoon de potjes van vanmiddag terugkijken als ik ze ergens kan vinden
Topshowquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
rtl7darts.nl zijn hele uitzendingen terug te kijken.
Je wordt doorgestuurd naar RTL XL, maar ze hebben alle uitzendingen op openbaar gezet
http://www.rtl7darts.nl/videoquote:
Jij hoort niet bij onze darts harde kernquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
http://www.rtl7darts.nl/video
Naar onder scrollen tot uitzendingen
Je krijgt er gratis TOP-analyses bij met een TOP-presentator
Dus?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij hoort niet bij onze darts harde kern
Is vakantie joh lekker uitslapenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt morgen lekker op tijd opstaan
Ik kijk helaas niet meer, maar het is niet de Sul van de CL. En ik ben enorm fan van Sul dat weet jequote:
is eigenlijk ook wel apart.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
"Waarom gooien ze niet op de bullsize?"
Goed dat je mijn punt bevestigt met je domme gejank.quote:
Ik heb een beetje afstand gedaan van de Suljovic-bandwagon.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk helaas niet meer, maar het is niet de Sul van de CL. En ik ben enorm fan van Sul dat weet je
Minstens halve finale, en dan nog zeer twijfelachtig schat ik in.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is Thornton bij een kwartfinaleplek een serieuze kandidaat voor de PRUMJUR LIEK?
Lol, natuurlijk niet. Hij heeft voor het laatst iets gepresteerd in oktober 2015.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is Thornton bij een kwartfinaleplek een serieuze kandidaat voor de PRUMJUR LIEK?
Waarom gaan ze steeds naar dubbel 16?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
"Waarom gooien ze niet op de bullsize?"
Dat zeggen alleen losers.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat je mijn punt bevestigt met je domme gejank.
JULLIE VOLGEN NIET ALLES PERFECT DUS JULLIE MOGEN HET HELEMAAL NIET VOLGEN!1!!1!1
Dimitri wel goede kans bij bereiken kwartfinale omdat die ook jeugd wereldkampioen is etc.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Minstens halve finale, en dan nog zeer twijfelachtig schat ik in.
Waarom.dan? Blijft een heerlijke spontane kerel. Ik zit dit wk alleen nog op de Dimitri wagonquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje afstand gedaan van de Suljovic-bandwagon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |