abonnement Unibet Coolblue
pi_176279840
wat is er met Waves aan de hand ?
iedereen stapt uit omdat de koers niet naar moon gaat ???
pi_176279877
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:49 schreef Predator38 het volgende:
wat is er met Waves aan de hand ?
iedereen stapt uit omdat de koers niet naar moon gaat ???
Precies. Ze zijn op vakantie 'tot zondag. Daarna wellicht weer actie.
Dusja nu ff schuiven en erna terug schuiven is 'risicoos'. Waves zal nu toch niet gaan momen of McAfee moet slim worden:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:50:44 #203
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_176279881
Welke leasepool gebruiken jullie voor leasen van Waves?
Ik zie door de bomen het bos niet :'(
pi_176281039
Waarschuwing. Er is een Waves phishing site actief die erg professioneel is. Dus als je een link krijgt met gratis Waves airdrop en je moet je seed opgeven. Doe het niet.
pi_176281065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:38 schreef BadVlad het volgende:
Waarschuwing. Er is een Waves phishing site actief die erg professioneel is. Dus als je een link krijgt met gratis Waves airdrop en je moet je seed opgeven. Doe het niet.
maar dan hebben ze ook je wachtwoord nog nodig toch
pi_176281076
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:39 schreef Predator38 het volgende:

[..]

maar dan hebben ze ook je wachtwoord nog nodig toch
Nee, met je seed kunnen ze in je account.
  donderdag 4 januari 2018 @ 19:05:52 #207
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_176286845
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:40 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Gaat naar binance. Zoekt naar je walletadres van binance. Doet withdraw in de wallet en voert het walletadres van binance in. Fees bepaald Waves zelf dus daar kan niks mis gaan.
Dit komt binnen 1 seconde aan op binance, maar alleen daar moet het nog bevestigd worden 9duurt 5 a 10minuten)
Thnx!
pi_176287579
Ik heb dinsdagavond geld overgemaakt naar Coinbase, maar het is er nog steeds niet :S.

Is er iemand die nog ETH wil verkopen voor marktprijs + half transactiekosten?
pi_176287845
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:42 schreef mrbombastic het volgende:
Ik heb dinsdagavond geld overgemaakt naar Coinbase, maar het is er nog steeds niet :S.

Is er iemand die nog ETH wil verkopen voor marktprijs + half transactiekosten?

:D en verkeerde topique
[P]otverdorie
pi_176287914
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:56 schreef NatteBever het volgende:

[..]

:D en verkeerde topique
Foutje :P. Ik dacht al, waarom wordt er zo weinig gepost en waarom alleen maar over Waves.
Iets te grote dollartekens in mijn ogen denk ik :P.
pi_176287917
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:39 schreef Predator38 het volgende:

[..]

maar dan hebben ze ook je wachtwoord nog nodig toch
Het wachtwoord is alleen voor toegang tot de client.
Je seed is in feite een private key, wie er over beschikt, beschikt over de coins op het bijbehorende Waves adres.
pi_176289111
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het wachtwoord is alleen voor toegang tot de client.
Je seed is in feite een private key, wie er over beschikt, beschikt over de coins op het bijbehorende Waves adres.
Toch maar goed om af en toe te waarschuwen hier. :P
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:18:02 #213
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_176291003
Kunnen we dit topic niet beter overzetten naar het centrale Cardano topic? Daar zit veel meer in!
pi_176291388
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:18 schreef Sunri5e het volgende:
Kunnen we dit topic niet beter overzetten naar het centrale Cardano topic? Daar zit veel meer in!
Geen idee, nooit van gehoord.
pi_176291444
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:18 schreef Sunri5e het volgende:
Kunnen we dit topic niet beter overzetten naar het centrale Cardano topic? Daar zit veel meer in!
Maak je daar een mooi topic over.
pi_176292755
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:50 schreef BasEnAad het volgende:
Welke leasepool gebruiken jullie voor leasen van Waves?
Ik zie door de bomen het bos niet :'(
Er bestaan geen significante verschillen in opbrengsten voor leasen tussen de verschillende nodes, maar het schijnt dat leasen aan wat kleinere nodes relatief net wat meer oplevert.
Zelf lease ik niet meer, ik trade veel liever.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176293303
De node van OCL stopt er mee.
quote:
Hi everyone, we're sorry to announce that but we're shutting down fountainperpetua as a generating node, it has been a nice experiment but due to all the work required for our other projects, we can't put enough time and efforts in maintaining this aspect of our involvement with the Waves platform.
This is obviously a hard decision but it's going against the development of our main products, stresses the team and prevent some important tasks to be executed in a timely fashion.

We still have 4 other nodes running but they're either used by our engine and tools, or as development support for some future projects. We simply exit the generating/leasing nodes aspect.

Fountainperpetua will continue to operate for a while, until most of the leasers have left. We're extracting the data to generate a full report from the beginning (from our first mined block which was the 480550) including everything that was generated by the node, the leases and cancellations, as well as the payouts results. We'll obviously use these information to fix the problematic transactions and the missed payouts for all our leasers. Processing all these data may take up to one month.

Oceanlab's main focus remains the development of tools and new features to the Waves platform. There are many other experimented leasing node owners, we simply can't provide the same level of professionalism right now with our limited time and the focus needed by our other projects which are the ones adding something new to the platform (The Gravit engine, the Gravit website, the Wavesdrop faucet and games platform, ...).

That's why I advise you to cancel your leases to our node and switch to another professionally managed node as soon as you can. You might like to choose an equivalent sized node like wavesnode.net (3P23fi1qfVw6RVDn4CH2a5nNouEtWNQ4THs) or provide better decentralization by choosing a smaller node like Bearwaves.nl (3PEFQiFMLm1gTVjPdfCErG8mTHRcH2ATaWa). These 2 nodes have my full support for personal reasons but any choice you make is good as long as you're happy with the service provided.

I'm sad, because it feels like I'm letting a lot of people down with this decision, including @wolfofwaves who initiated the great idea behind this node. But with more time on our hands, we will be able to provide our community enhancing features faster. We'll also bring back our node owner tools, be able to generate reports for them and ensure their promotion. This is not only a "technical" departure, it's also stepping away from an area we couldn't support as we wanted to due to compulsory competition.

I know the community will be able to understand this decision, which is for the better. We've learned a lot by creating this system and everything depending on it, and we're using that experience to bring more enhancements to the Wavesplatform.
pi_176296593
begin van de week al mn WAVES ingeruild voor VEN.
Nu probeerde ik net mijn LTC vanuit mijn waveswallet naar binance te sturen. Maar nu moet ik verplicht de fee in waves betalen, die ik dus nniet meer heb :(
Moet ik nou echt eerst 0,001 waves aanschaffen en naar de waveswallet verplaatsen zodat ik de fee kan betalen, mag toch hopen van niet. 8)7
Iemand een suggestie
pi_176296708
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:58 schreef ttm het volgende:
begin van de week al mn WAVES ingeruild voor VEN.
Nu probeerde ik net mijn LTC vanuit mijn waveswallet naar binance te sturen. Maar nu moet ik verplicht de fee in waves betalen, die ik dus nniet meer heb :(
Moet ik nou echt eerst 0,001 waves aanschaffen en naar de waveswallet verplaatsen zodat ik de fee kan betalen, mag toch hopen van niet. 8)7
Iemand een suggestie
Nogal logisch he.

Maar DM je Waves adres anders, dan maak ik je de fee over.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2018 10:06:42 ]
pi_176297438
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nogal logisch he.

Maar DM je Waves adres anders, dan maak ik je de fee over.
DM gestuurd.
Thanks man.
Fok maakt de wereld beter
  vrijdag 5 januari 2018 @ 10:53:40 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176297465
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:18 schreef Sunri5e het volgende:
Kunnen we dit topic niet beter overzetten naar het centrale Cardano topic? Daar zit veel meer in!
gebeurt daar iets dan? Kan geen regel code vinden op github.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176297512
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:51 schreef ttm het volgende:

[..]

DM gestuurd.
Thanks man.
Fok maakt de wereld beter
kunt dat toch ff van je LTC kopen. is paar cent:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176297532
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:06 schreef Typisch het volgende:
De node van OCL stopt er mee.

[..]

hmm klote. Alles omzetten
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176311078
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:58 schreef ttm het volgende:
begin van de week al mn WAVES ingeruild voor VEN.
Nu probeerde ik net mijn LTC vanuit mijn waveswallet naar binance te sturen. Maar nu moet ik verplicht de fee in waves betalen, die ik dus nniet meer heb :(
Moet ik nou echt eerst 0,001 waves aanschaffen en naar de waveswallet verplaatsen zodat ik de fee kan betalen, mag toch hopen van niet. 8)7
Iemand een suggestie
Je kan niet een heel klein beetje LTC verkopen voor 0.001 Waves?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176311093
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:17 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je kan niet een heel klein beetje LTC verkopen voor 0.001 Waves?
Dat had gekund :). Maar het is al even opgelost. Al heb ik geen bevestiging gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')