SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door hemarookworst op 22-12-2017 17:09:38 ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
iemand een update? dan kan ik hem in de OP pleuren
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
iemand een update? dan kan ik hem in de OP pleuren
Maakt niet uit want wij hebben hier ondergrondse afvalcontainersquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Let op: door kerst en oud en nieuw wordt afval op andere dagen opgehaald dan anders. Kijk voor de data op
goed zo, jij krijgt een lollyquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt niet uit want wij hebben hier ondergrondse afvalcontainers
bedanktquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed zo, jij krijgt een lolly
dat wil ik ookquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja hallo, heb je eindelijk die felbegeerde lolly voor je prestaties weiger je hemquote:
jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja hallo, heb je eindelijk die felbegeerde lolly voor je prestaties weiger je hem
quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke van deze drie wil je?
[ afbeelding ]
nee, verplichte gezelligheidquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
al zin in kerst?![]()
ongegeneerd teveel eten echte kerstgedachte![]()
![]()
![]()
fatties gonna fattie idd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, verplichte gezelligheid
om ongegeneerd veel te veel te eten heb ik geen kerst nodig
Chineesquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat zou ik gaan eten vandaag, wie heeft een idee?
quote:
Ja wij ook beter wel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die afhaalshit chinees noemenquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]chinees van die melige bami met een plakje ham en prei thats it no thanks
true thatquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die afhaalshit chinees noemen. dat kennen ze alleen hier in NL
Een goede hamburger makenquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat zou ik gaan eten vandaag, wie heeft een idee?
aloa goede smaakquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
true that
die authentiekehad in utrecht bij zou authentieke thai gegeten nou omg dat was de hemel
ja pasta word hetquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een goede hamburger maken
Of noedels (soep of gewokt)
Pizza
Pasta
ja en neequote:Op vrijdag 22 december 2017 17:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar thais is niet chinees maar toch soort van vergelijkbaar
ga het zo bestellen.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
de chinees hier is ook goed. Elk restaurant is ook niet even goed natuurlijk
Ligt er ook wel aan waar je het eet maar echt goede sushi dat isquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Sushi wordt zo gehyped he. Zo geweldig vind ik het ook weer niet. Zo nu en dan wel lekker, maar ik heb niet altijd zo trek in sushi
wat kan ik mij daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
laten we een eetclubje beginnen![]()
![]()
gaan we lekker eten en koken voor elkaar en daarna borrelenquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat kan ik mij daarbij voorstellen?
eigenlijk zo'n beetje wat ik deed bij studentenclubquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gaan we lekker eten en koken voor elkaar en daarna borrelen![]()
Ouzo.quote:
ja dat maakt niet uit tochquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eigenlijk zo'n beetje wat ik deed bij studentenclub
was wel leuk, maar ben niet zo'n keukenprins
hey waarom was je nou boos @ mac donalds?quote:
steranijsquote:
veel te drukquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey waarom was je nou boos @ mac donalds?
ah okéquote:
niet altijd boos zijn op de macquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey waarom was je nou boos @ mac donalds?
wat kinderachtig godverdomme.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet altijd boos zijn op de mac
mac is de nieuwe rabobank
ok.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
maar met steranijs ben ik wel bekend hoor
waarom "quote:
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom "" ?
is een kruid/smaakmaker die je in gerechten kan doen
gebruik het eigenlijk nooit in de keuken, alhoewel het zit in vijfkruidenpoeder of niet?quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom "" ?
is een kruid die je in gerechten kan doen
je gaat van alcohol over naar dat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ok maar waarom die huillach dan
ok.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je gaat van alcohol over naar dat.
wat kan ik mij voorstellen bij een luxe tostiquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
toch geen zin om naar de winkel te gaan
ik ga luxe tosti bouwen![]()
ik dacht aan, kip kaas paprika ui en kruidenboter/of tomatensaus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat kan ik mij voorstellen bij een luxe tosti
nicequote:Op vrijdag 22 december 2017 18:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik dacht aan, kip kaas paprika ui en kruidenboter/of tomatensaus.
en ga in de pan pakken dus extra lekker![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
haags be like![]()
![]()
[ afbeelding ]
geen lollie voor jou![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Na het sporten kakken douchen en eten. Héérlijk
sowquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:11 schreef defokkingfoker het volgende:
hier kan ik het alleen mee eens zijnquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:11 schreef defokkingfoker het volgende:
ik heb wel iets lekkers geschoven in je zusjequote:Op vrijdag 22 december 2017 19:54 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hep ik eigenlijk al gewonnen en wat schuift het?
Welke ik heb er tweequote:Op vrijdag 22 december 2017 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wel iets lekkers geschoven in je zusje
Ik ook, eet veel fruit dus zal ook wel lekker geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wel iets lekkers geschoven in je zusje
watquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat er uit komt is alleen niet van mij.
Ik kan helaas geen pics van welke vindenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pics dan kan ik vertellen welke
als er over negen maanden iets uitkomt is het van jou hema.quote:
je mag het hebben, je wilde toch zo graag kinderen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als er over negen maanden iets uitkomt is het van jou hema.
ja met een leuke vrouw.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je mag het hebben, je wilde toch zo graag kinderen?
volgens mij was ze al veel verder met tellen hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
haha flippie had een sloppy second
was ze dan niet leuk, anders had je toch niks in geschovenquote:
geil != leuke vrouw.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was ze dan niet leuk, anders had je toch niks in geschoven
mapima heeft ook dikke tieten, maar zie jij jezelf daar mee praten?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was ze dan niet leuk, anders had je toch niks in geschoven
de tieten waren niet het enige wat dik is bij haar dus neequote:Op vrijdag 22 december 2017 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mapima heeft ook dikke tieten, maar zie jij jezelf daar mee praten?
haha oh ik heb die foto nooit gezien denk ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de tieten waren niet het enige wat dik is bij haar dus nee
maar je had een harpoen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
de ene keer dat mapima op mij lag moest ik gereanimeerd worden
ah harpoen buiten werking, heb ik ook met die grote bultruggen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben geen professioneel walvisjager
hier een foto van haar onderbroekquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah harpoen buiten werking, heb ik ook met die grote bultruggen.
gelijke een parachute voor brand.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier een foto van haar onderbroek
[ afbeelding ]
voor de normaal gebouwde mens wel, zij kukelt net zo hard naar benedenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gelijke een parachute voor brand.
shoarmarolquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker, maar kroket is beste snack
Hipster, jij drink waarschijnlijk ook ginquote:
hoezo is dit hipster?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hipster, jij drink waarschijnlijk ook gin
quote:
wie is jullie?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]ik begrijp niet waarom we jullie nog dulden
niks hipster aan, voor westerlingen misschienquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga eens broodjes smeren ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wie is jullie?
en waaromzoek je ruzie
quote:
Ginquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wat gaan we eten danquote:
gewoon laten bezorgen als je echt lui bent, het is tenslotte vrijdagquote:
Hahaha ja.quote:
Niet bij de turk, die steunen de terroristenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon laten bezorgen als je echt lui bent, het is tenslotte vrijdag
quote:
quote:
Dank weer voor uwen bijdragenquote:
Tuigquote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank weer voor uwen bijdragen
van de richelquote:
Niet bij de Inuit bestellenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Niet bij de turk, die steunen de terroristen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |