Iemand anders, namelijk... zichzelf.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef wimderon het volgende:
Poll: Wie gaat Vincent een lul noemen in het interview?
• Marcel Maijer
• Michael van Gerwen
• Nog een keer Koos Tompé
• Co jr. Stompé
• De posters uit DRT
• Iemand anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat een lelijke layout heeft die poll zeg.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef wimderon het volgende:
• Marcel Maijer
• Michael van Gerwen
• Co jr. Stompé
• De posters uit DRT
Tussenstand:
[ afbeelding ]
KingFloplandquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef wimderon het volgende:
• Marcel Maijer
• Michael van Gerwen
• Co jr. Stompé
• De posters uit DRT
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hier spreekt de kenner dames en heren.quote:
Je staat laatste hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier spreekt de kenner dames en heren.
Waar sta je daar ergens in de super FOK! subleague?quote:
En is een lekkere vent voor zijn leeftijd YAYAYAYAquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beaton is een sympathieke man, heeft een fijne worp en is al twintig jaar cult.
Ik heet Worpgenotquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Waar sta je daar ergens in de super FOK! subleague?
En zal de komende 20 jaar nog elk tv-toernooi in de eerste of tweede ronde verliezen (maar wel altijd aanwezig zijn).quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat al die flopspelers eruit vliegen zodat we geen 4-0/ 4-1 aids krijgenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vincent krijgt erg veel haat hier.
Won van het jaar nog een toernooi toch zon PC?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En zal de komende 20 jaar nog elk tv-toernooi in de eerste of tweede ronde verliezen (maar wel altijd aanwezig zijn).
Niet meer! Nee maar zonder dollen, Kyle heeft al vaak laten zien zonder problemen een 100+ gemiddelde te kunnen smijten. Veel makkelijker dan Vinnie.quote:
Dan hebben we een kutwedstrijd bij de laatste 16quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voortgod nog geen set afgegeven wat een godquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat al die flopspelers eruit vliegen zodat we geen 4-0/ 4-1 aids krijgen
Co mocht nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
Waarom zit Zjak in de studio?
He Ron Meulenkamp ook weer van de zolder gehaald zie ik.
Ik juich niet voor een mongool als Vincent die vijf dagen wakker ligt van wat Co Stompe zegt. Die man is een zielige onzekere man die alleen in de studio kan zeggen dat je vriendjes bent met Van Gerwen. Nou, wat een toevoeging.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan hebben we een kutwedstrijd bij de laatste 16
True, maar vorige ronde was het weinigquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet meer! Nee maar zonder dollen, Kyle heeft al vaak laten zien zonder problemen een 100+ gemiddelde te kunnen smijten. Veel makkelijker dan Vinnie.
Mad. VdV hoort gewoon top 16 johquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich niet voor een mongool als Vincent die vijf dagen wakker ligt van wat Co Stompe zegt. Die man is een zielige onzekere man die alleen in de studio kan zeggen dat je vriendjes bent met Van Gerwen. Nou, wat een toevoeging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |