moet je opschieten want die vetklep staat al bijna op 3-0 in zetsquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Zo, ruim op tijd thuis om ONZE Vincent naar de overwinning te schreeuwen.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:31 schreef Morendo het volgende:
Verschroeide aarde laat Voortje achter.
In de beslissende legs laat hij het iedere keer liggen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:35 schreef franklop het volgende:
Beaton staat ook niet echt best te gooien natuurlijk.
Mogelijk Barneyquote:
zijn vliegtuig gaat over een half uurquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vinnie gooit goed, maar kijkt moeilijk. Last van zn rug?
daar was niets op af te dingenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoe was de vorige pot? Price verdiend gewonnen?
Dans jij met mij dan dansen wij heel samen blijquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Ga maar met pensieon Bieten! Jij bent niet opgewassen tegen ONZE Vinzzent!
Onverdiend, White heeft 34 dubbels gemistquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoe was de vorige pot? Price verdiend gewonnen?
Jan Dekker heeft wel de gunfactor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
VdV gunfactor
ik gun hem een hernia ja
Keukenconcurrent en ik zijn zijn grootste fanquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jan Dekker heeft wel de gunfactor.
doe normaal joh kkgekquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
VdV gunfactor
ik gun hem een hernia ja
Tegen zijn hoofd aan ja.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jan Dekker heeft wel de gunfactor.
Jan heeft over zich heen alsof hij eigenlijk totaal niet kan darten. Het ziet er zo slecht uit. Hij is natuurlijk wel gewoon prima. Maar het ziet er niet uit. Heerlijk genieten. Een wat slechtere versie van Wade. Met een ongemakkelijkheid in interviews en dergelijke. Genieten, de gewone nuchtere noorderling.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keukenconcurrent en ik zijn zijn grootste fan
Hopelijk dagen ze elkaar uit tot grote hoogtes.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als VdV zo blijft gooien dan gaat RvB het nog lastig krijgen.
Als Kyle zijn topvorm haalt gaat RvB het nog veel lastiger krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lastig wel, maar dan pakt RvB hem wel nog.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beste darter van Noord-Nederlandquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jan heeft over zich heen alsof hij eigenlijk totaal niet kan darten. Het ziet er zo slecht uit. Hij is natuurlijk wel gewoon prima. Maar het ziet er niet uit. Heerlijk genieten. Een wat slechtere versie van Wade. Met een ongemakkelijkheid in interviews en dergelijke. Genieten, de gewone nuchtere noorderling.
Kyle kan er vrij weinig van. Met zijn dubbele nekquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Kyle zijn topvorm haalt gaat RvB het nog veel lastiger krijgen.
Hopelijk gooit Barney hem van het bordquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga koffiezetten en doe alsof deze wrede gebeurtenis niet bestaat.
Beter dan Kist ja? Vind je?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beste darter van Noord-Nederland
Target setup en nieuwe lensen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk gooit Barney hem van het bord
Waarom wil een mens Beaton doorquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga koffiezetten en doe alsof deze wrede gebeurtenis niet bestaat.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Kyle zijn topvorm haalt gaat RvB het nog veel lastiger krijgen.
Iemand anders, namelijk... zichzelf.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef wimderon het volgende:
Poll: Wie gaat Vincent een lul noemen in het interview?
• Marcel Maijer
• Michael van Gerwen
• Nog een keer Koos Tompé
• Co jr. Stompé
• De posters uit DRT
• Iemand anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat een lelijke layout heeft die poll zeg.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef wimderon het volgende:
• Marcel Maijer
• Michael van Gerwen
• Co jr. Stompé
• De posters uit DRT
Tussenstand:
[ afbeelding ]
KingFloplandquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:44 schreef wimderon het volgende:
• Marcel Maijer
• Michael van Gerwen
• Co jr. Stompé
• De posters uit DRT
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hier spreekt de kenner dames en heren.quote:
Je staat laatste hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier spreekt de kenner dames en heren.
Waar sta je daar ergens in de super FOK! subleague?quote:
En is een lekkere vent voor zijn leeftijd YAYAYAYAquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beaton is een sympathieke man, heeft een fijne worp en is al twintig jaar cult.
Ik heet Worpgenotquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Waar sta je daar ergens in de super FOK! subleague?
En zal de komende 20 jaar nog elk tv-toernooi in de eerste of tweede ronde verliezen (maar wel altijd aanwezig zijn).quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat al die flopspelers eruit vliegen zodat we geen 4-0/ 4-1 aids krijgenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vincent krijgt erg veel haat hier.
Won van het jaar nog een toernooi toch zon PC?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En zal de komende 20 jaar nog elk tv-toernooi in de eerste of tweede ronde verliezen (maar wel altijd aanwezig zijn).
Niet meer! Nee maar zonder dollen, Kyle heeft al vaak laten zien zonder problemen een 100+ gemiddelde te kunnen smijten. Veel makkelijker dan Vinnie.quote:
Dan hebben we een kutwedstrijd bij de laatste 16quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voortgod nog geen set afgegeven wat een godquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat al die flopspelers eruit vliegen zodat we geen 4-0/ 4-1 aids krijgen
Co mocht nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
Waarom zit Zjak in de studio?
He Ron Meulenkamp ook weer van de zolder gehaald zie ik.
Ik juich niet voor een mongool als Vincent die vijf dagen wakker ligt van wat Co Stompe zegt. Die man is een zielige onzekere man die alleen in de studio kan zeggen dat je vriendjes bent met Van Gerwen. Nou, wat een toevoeging.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan hebben we een kutwedstrijd bij de laatste 16
True, maar vorige ronde was het weinigquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet meer! Nee maar zonder dollen, Kyle heeft al vaak laten zien zonder problemen een 100+ gemiddelde te kunnen smijten. Veel makkelijker dan Vinnie.
Mad. VdV hoort gewoon top 16 johquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich niet voor een mongool als Vincent die vijf dagen wakker ligt van wat Co Stompe zegt. Die man is een zielige onzekere man die alleen in de studio kan zeggen dat je vriendjes bent met Van Gerwen. Nou, wat een toevoeging.
Speelt wel tof dit WK. Vanavond skip ik denk ik. Flopprogrammaquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich niet voor een mongool als Vincent die vijf dagen wakker ligt van wat Co Stompe zegt. Die man is een zielige onzekere man die alleen in de studio kan zeggen dat je vriendjes bent met Van Gerwen. Nou, wat een toevoeging.
Vincent is een gevoelige man. Dat waardeer ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat niet echt bestquote:
Wie spelen er vanavond?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speelt wel tof dit WK. Vanavond skip ik denk ik. Flopprogramma
Flopprogrammaquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speelt wel tof dit WK. Vanavond skip ik denk ik. Flopprogramma
Wij krijgen nu ook allemaal het gevoel dat jij wakker ligt van wat Vincent allemaal doet en zegt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OEI!quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij krijgen nu ook allemaal het gevoel dat jij wakker ligt van wat Vincent allemaal doet en zegt.
Nepfan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou wat leuk die veegpartijen!! Zeg je plannen af en blijf voor de tv!!
Ben jij de nieuwe zure iCloud?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou wat leuk die veegpartijen!! Zeg je plannen af en blijf voor de tv!!
Ja die is goed koekoekquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu vol gas juichen voor onze toekomstige held Dimitri van den Bergh.
Ik keek het tegelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Morgenavond is veel toffer. Trouwens jij keek G-voetbal ipv darts![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
Meulenkamp zijn oren zijn vrij fors koekoek
Juichen voor een Belg.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:50 schreef Mani89 het volgende:
Houd je lelijke kankersmoel Marcel Maijer.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel die Maijer is één en al nep. Gadverdamme.quote:
Slimmer ook wel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind VdV wel een baas. Leuker dan MvG bijvoorbeeld
Scholten is een vermakelijke hork.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik vind Scholten bijzonder onsympathiek overkomen. Van der Voort heb ik niks tegen, maar ook niets mee. Hoop dat Co en Vincent weer door een deur kunnen. Heb geen zin in Scholten vaker in de studio te zien.
Dat wordt leuk denk ik iddquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:53 schreef franklop het volgende:
Broekje gaat uit voor de volgende wedstrijd
Hagenezen zijn altijd onsympathiek althans zo komen ze over. Behalve Anoukquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik vind Scholten bijzonder onsympathiek overkomen. Van der Voort heb ik niks tegen, maar ook niets mee. Hoop dat Co en Vincent weer door een deur kunnen. Heb geen zin in Scholten vaker in de studio te zien.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel ruggen krijgt hij voor de derde ronde?
Scholten doet mij erg denken aan een oom die ik echt een mongool vind.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Scholten is een vermakelijke hork.
Rustaaaahgquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hagenezen zijn altijd onsympathiek althans zo komen ze over. Behalve Anouk
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
8/10quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan is wel smerig goed op de dubbels he sowquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:54 schreef BB-King het volgende:
Tot nu toe alles goed voorspeld.
Helaas moet ik concluderen dat Jantje Dekker door de Belg wordt uitgeschakeld.
Elke gek is leuker dan mvgquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind VdV wel een baas. Leuker dan MvG bijvoorbeeld
Pedo Jelle is ruim kutterquote:
Arjan is razend kut dit WK tot nog toequote:Op vrijdag 22 december 2017 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, Dimitri heeft meer gewonnen dan Dekker op het WK. Wat een razend domme opmerking van Arjan
Dimitri gaat hem opvegen denk ik. Stond gewoon 106 gemiddeld te klappen ofzo. Op jeugd WK ook al koekoek.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:56 schreef Grifte het volgende:
Gun het Dimitri of Dekker allebei wel, hopen op een lekker potje.
Typ dan niets.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:56 schreef Grifte het volgende:
Gun het Dimitri of Dekker allebei wel, hopen op een lekker potje.
twitter:ochepedia twitterde op vrijdag 22-12-2017 om 15:43:58Steve Beaton has now lost either his first or second World Championship match for the 20th consecutive year. reageer retweet
Meer als ooit. (lol)quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Als zijnde is een ziekte die overal om zich heen slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest gniffelenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat krijg je vandie ziekte?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Als zijnde is een ziekte die overal om zich heen slaat.
Ik zei toch 'vaak'.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahah. Daarom werd die met 106 gemiddeld wereldkampioen
Fake newsquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahah. Daarom werd die met 106 gemiddeld wereldkampioen
Dat zie je wel vaker, zelfs in kwartfinales en halve finales.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
Gerwyn Price tegen MvG word pas kut. Dat gaat 0-5 worden ofzo
Daarom Tielemans keukensquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Keukenconcurrent is een organisatie voor en door volksmenners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |