Ja ik heb dat wel gelezen, maar ik probeer de teksten van Sylvana en dat soort figuren zonder relativeringsvermogen zoveel mogelijk te ontwijken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stond zelfs een bericht over in de VK, dat ze de adverteerders van VI oproepen om zich terug te trekken vanwege homofobie van Gijp. Dat ging echt nergens over.
Maar dit geheel terzijde.
En sympathiekquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Voortje wel een prima darter om naar te kijken, gooit wel lekker snel
Dat wel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beaton gooit vele malen mooier.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zak in elkaar joh kk gekquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn vader en ik vinden Van der Voort een vermoeiend figuur.
Maakt voor mij niet zoveel uit, Van Gerwen vind ik ook niet sympathiek maar zie ik wel graag gooien.quote:
Alleen die rand boven z’n oren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:06 schreef showtimer het volgende:
Heeft Vinnie eigenlijk ook zo'n Barney haartransplantatie gehad?
Zit hij ook op fok? Zou misschien erg gezellig zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn vader en ik vinden Van der Voort een vermoeiend figuur.
Gaat weer bukken als ie tegen zn billenmaatje michael moetquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:07 schreef Bluedisplay het volgende:
''Denken jullie dat Van der Voort in deze vorm het WK gewoon kan winnen?''
Kramer doet ook mee?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij staat flink te schroeien kroketmans
Oh dat is wel vies danquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen die rand boven z’n oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |