abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 21:45:28 #101
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177118371
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:42 schreef Vasion het volgende:
VBL / Van Bronckhorst ontslagen

Waarom is dit nog open? Fake news zonder bron, beetje herrie maken om niets.
Is dicht. Maar hou het dan lekker bij een melding hier en ga niet verder in dat topic lopen roepen dat je het allemaal zo verschrikkelijk vindt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177118396
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:45 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Is dicht. Maar hou het dan lekker bij een melding hier en ga niet verder in dat topic lopen roepen dat je het allemaal zo verschrikkelijk vindt.
Sorry dat ik een mening gaf op een discussieforum. :') En wat ik schreef was gewoon dat het fake news was, zonder toevoeging of iets. Lekker overdreven weer.
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 21:49:11 #103
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177118412
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:47 schreef Vasion het volgende:

[..]

Sorry dat ik een mening gaf op een discussieforum. :') En wat ik schreef was gewoon dat het fake news was, zonder toevoeging of iets. Lekker overdreven weer.
Als je mening is "dit is een kuttopic" of je vraagt jezelf af "waarom is dit topic nog open" zou ik je willen adviseren dat topic gewoon te mijden ja en eventueel een melding ervan te maken :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177118429
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:49 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als je mening is "dit is een kuttopic" of je vraagt jezelf af "waarom is dit topic nog open" zou ik je willen adviseren dat topic gewoon te mijden ja en eventueel een melding ervan te maken :)
Ik schreef nergens ''dit is een kuttopic'', sterker nog, zulk simpele taal gebruik ik nooit. Stop met framen en onnodig ophitsen. Met je interessant doenerij.
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 21:51:31 #105
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177118446
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:50 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik schreef nergens ''dit is een kuttopic'', sterker nog, zulk simpele taal gebruik ik nooit. Stop met framen en onnodig ophitsen. Met je interessant doenerij.
Altijd wel lollig als jij het over framen en ophitsen gaat hebben

Fijne avond!
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177118456
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:51 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Altijd wel lollig als jij het over framen en ophitsen gaat hebben

Fijne avond!
Fijne avund, soldaat. :7
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 25 februari 2018 @ 16:40:13 #107
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177441358
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2144: Gioout

Wie verwijderd hier mijn posts ?
Die badr en psvnl lopen te zuigen verwijder die posts Dan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177441462
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2144: Gioout

Wie verwijderd hier mijn posts ?
Die badr en psvnl lopen te zuigen verwijder die posts Dan
Daar heb je de TR-knop voor. Je hoeft ze verder niet racistisch bejegenen, omdat ze een andere mening dan jij hebben.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 25 februari 2018 @ 16:44:28 #109
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177441500
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 16:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Daar heb je de TR-knop voor. Je hoeft ze verder niet racistisch bejegenen, omdat ze een andere mening dan jij hebben.
Ze komen bewust kutten omdat PSV van Feyenoord gewonnen heeft dst weet jij net zo goed als ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177441792
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2018 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ze komen bewust kutten omdat PSV van Feyenoord gewonnen heeft dst weet jij net zo goed als ik.
TR die berichten en stop met het schelden zou ik zeggen. Je laat jezelf om niks opnaaien.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177585219
Ik doe graag mijn beklag over de mod die 4 berichten van mij heeft verwijderd in de SC. Kan die mod zich melden? Ben benieuwd wie zo overdreven aan het reageren is.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 20:51:02 #112
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177585272
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
Ik doe graag mijn beklag over de mod die 4 berichten van mij heeft verwijderd in de SC. Kan die mod zich melden? Ben benieuwd wie zo overdreven aan het reageren is.
Sterker nog, die FA wil zich best even melden. Je berichten zijn verwijderd omdat je een ban aan het bespreken was.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177585308
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:51 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Sterker nog, die FA wil zich best even melden. Je berichten zijn verwijderd omdat je een ban aan het bespreken was.
In 1 van de berichten ja, in de rest niet. Ik mag je op zich wel, maar ik vind dat je hier de plank volledig mis slaat Tag.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 20:53:12 #114
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177585353
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:51 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

In 1 van de berichten ja, in de rest niet. Ik mag je op zich wel, maar ik vind dat je hier de plank volledig mis slaat Tag.
We kunnen natuurlijk prima van mening verschillen :) Ik vind dat omdat je met die latere posts in feite teruggrijpt naar dat verwijderde bericht ik die andere posts ook hoorde te verwijderen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177585461
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:53 schreef Tagliano het volgende:

[..]

We kunnen natuurlijk prima van mening verschillen :) Ik vind dat omdat je met die latere posts in feite teruggrijpt naar dat verwijderde bericht ik die andere posts ook hoorde te verwijderen.
Niet alleen met mijn verwijderde berichten, maar ook in het geval crewbash en het omzetten van een weekban naar een permban. Dat je je openlijk afvraagt waarom iemand een bepaalde functie heeft op fok is toch geen probleem? Ipv iemand de mond te snoeren kun je ook uitleggen waarom jij van mening bent dat iemand goed functioneert. Ik vind dergelijk gedrag erg discutabel en snap dat mensen zich dan afvragen waarom ze daar een ban voor krijgen.
pi_177585640
Iemand openbaar missen mag toch wel. :@
Noot noot.
pi_177585710
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:51 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Sterker nog, die FA wil zich best even melden. Je berichten zijn verwijderd omdat je een ban aan het bespreken was.
Ga jij ook in de SC modden waar je verder nooit komt?
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 21:03:11 #118
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177585711
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:56 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Niet alleen met mijn verwijderde berichten, maar ook in het geval crewbash en het omzetten van een weekban naar een permban. Dat je je openlijk afvraagt waarom iemand een bepaalde functie heeft op fok is toch geen probleem? Ipv iemand de mond te snoeren kun je ook uitleggen waarom jij van mening bent dat iemand goed functioneert. Ik vind dergelijk gedrag erg discutabel en snap dat mensen zich dan afvragen waarom ze daar een ban voor krijgen.
Ik ga hier geen specifieke bans bespreken natuurlijk, anders dan dat ik zeg dat vrijwel iedere user de kans krijgt om zijn of haar ban bij de FA's aan te kaarten en dat er bij dit soort situaties in zijn algemeenheid vaak een vrij eenzijdig beeld ontstaat. Regelmatig zie je zelfs dat de vermeende reden voor de ban zoals die bij andere users terecht komt een compleet andere of veel minder genuanceerde reden is dan de daadwerkelijke reden voor de ban.

Om toch nog inhoudelijk iets te kunnen zeggen over je bericht: natuurlijk mag je kritiek hebben op mij, op mods, op andere crew, op het beleid van FOK! in het algemeen, noem het maar op. Daar hebben we nou juist dit soort feedbacktopics voor. Dat betekent echter niet dat we toestaan dat vrijwilligers persoonlijk worden aangevallen/uitgescholden in hun hoedanigheid als crew. Dat soort posts worden wel verwijderd.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 21:03:56 #119
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177585742
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ga jij ook in de SC modden waar je verder nooit komt?
Dat leek me als VBL-mod nogal logisch aangezien ik VBL mod en dus ook de VBL SC. Nu als FA ben ik in principe verantwoordelijk voor het hele forum en dus ook de VBL SC ja.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177585823
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:03 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik ga hier geen specifieke bans bespreken natuurlijk, anders dan dat ik zeg dat vrijwel iedere user de kans krijgt om zijn of haar ban bij de FA's aan te kaarten en dat er bij dit soort situaties in zijn algemeenheid vaak een vrij eenzijdig beeld ontstaat. Regelmatig zie je zelfs dat de vermeende reden voor de ban zoals die bij andere users terecht komt een compleet andere of veel minder genuanceerde reden is dan de daadwerkelijke reden voor de ban.

Om toch nog inhoudelijk iets te kunnen zeggen over je bericht: natuurlijk mag je kritiek hebben op mij, op mods, op andere crew, op het beleid van FOK! in het algemeen, noem het maar op. Daar hebben we nou juist dit soort feedbacktopics voor. Dat betekent echter niet dat we toestaan dat vrijwilligers persoonlijk worden aangevallen/uitgescholden in hun hoedanigheid als crew. Dat soort posts worden wel verwijderd.
Dus ik zou mogen zeggen dat het te bizar voor woorden is dat jij FA bent? Maar dat het mij ook niet verbaasd gezien je historie?
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 21:06:09 #121
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177585849
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dus ik zou mogen zeggen dat het te bizar voor woorden is dat jij FA bent? Maar dat het mij ook niet verbaasd gezien je historie?
Compleet afhankelijk van de context van het geval.

Ik neig er overigens naar dat niet toe te staan.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177585868
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:03 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat leek me als VBL-mod nogal logisch aangezien ik VBL mod en dus ook de VBL SC. Nu als FA ben ik in principe verantwoordelijk voor het hele forum en dus ook de VBL SC ja.
Ben je FA ja? Ik dacht dat die een mooi rood kleurtj kregen?
pi_177585882
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:06 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Compleet afhankelijk van de context van het geval.
Ik ken de context niet, maar op het oog is de link tussen vergrijp en straf zoek.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 21:08:03 #124
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177585914
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ben je FA ja? Ik dacht dat die een mooi rood kleurtj kregen?
Dat zijn de admins, FA's zijn donkerblauw
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:07 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik ken de context niet, maar op het oog is de link tussen vergrijp en straf zoek.
De context scheelt vaak al veel :) Om een tekst zoals jij die post is bij mijn weten overigens nog nooit een permban uitgedeeld.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177585970
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:08 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat zijn de admins, FA's zijn donkerblauw

[..]

De context scheelt vaak al veel :) Om een tekst zoals jij die post is bij mijn weten overigens nog nooit een permban uitgedeeld.
Zijn er wel eens permbans uitgedeeld omdat een geband iemand herhaaldelijk vroeg wanneer een (onterecht) opgelegde ban weggehaald zou worden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')