het gaat gewoon om geld onderhandelingenquote:Op maandag 12 maart 2018 11:26 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie nergens dat het programma definitief stopt alleen dat amazone het contract niet verlengd.
Zal me niks verbazen als ze opduiken bij netflix.
Het baasje van amazone heeft dat toch bevestigd?quote:Op maandag 12 maart 2018 18:10 schreef Nattekat het volgende:
Zoals ik het lees wordt het feit dat er nog niet openbaar gesproken is over S4 als bewijs aangeleverd dat het over en uit is, iets wat ook nog overal wordt tegengesproken.
Lekker laten gaan, vergeet niet dat het één van de meest succesvolle shows van Amazon is.
Wat?quote:Op maandag 12 maart 2018 20:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het baasje van amazone heeft dat toch bevestigd?
De baas van een rivier?quote:Op maandag 12 maart 2018 20:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het baasje van amazone heeft dat toch bevestigd?
twitter:JeremyClarkson twitterde op zondag 11-03-2018 om 16:36:04@Jezza_Giles @AmazonStudios Don't believe the fucking Mail. reageer retweet
"The American" bedoel je?quote:
quote:
18 januari dusquote:
quote:
Dat dacht ik ook, maar de rest van het shot is best on-Nederlands! De huizen, brandkraan, grasmaaier..quote:
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 28 november 2018 20:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar de rest van het shot is best on-Nederlands! De huizen, brandkraan, grasmaaier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |