quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 17:55 schreef shiznuts het volgende:Vorig seizoen was een beetje omgedraaid... was het zeg maar elke aflevering zo'n vage special die helemaal nergens op sloeg en je niks wijzer werd over auto's en performance. Dus ik vind dit seizoen, met meer focus op de kwaliteiten van auto's zelf, veel interessanter.

Maar goed, weet dat mensen ook kijken puur voor de entertainment en karakters, niet zozeer voor auto coverage, dus die komen met zo'n uitzonderingsspecial toch weer aan hun trekken. Is ook prima. Zolang de volgende maar weer normaal is en niet puur om een bizar en dom enkel thema gaat dat eigenlijk nergens op slaat... Ze zijn ook entertaining als ze niet zo'n gescript verhaallijntje volgen en dat maakte hen i.c.m. Top Gear zo'n succes. En daarom is Top Gear
nu niks... omdat ze denken dat Matt LeBlanc een goede match is voor het programma.

Kunnen beter de regie in handen van Chris Harris geven, da's ook zo'n toffe gast die met passie en verhalen over auto's kan ouwehoeren.
Ja fijn nieuws over een nieuwe opel corsa.. of beter de dacia sandero!
Schrijf ze een brief zou ik zeggen.. er zijn er meer...
Het is juist geniaal met die oude brikken..
Die gemaakte kleiautootjes was wel echt een voorbeeld van hoe het niet moest trouwens..
Maar alle afrika specials.. de oversteek over het kanaal.. hovervan etc.. is wat topgear/the grand tour voor staat...
De rest kun je bij fifth gear kijken of bij autoweek op youtube...
Mensen die die drie debielen serieus (proberen te) nemen sporen niet..

En het is ook geen autoprogramma.. nooit geweest ook..
Het is een entertainmentshow.. met auto's als vulmiddel..
(hebben ze ook al tig keer verteld/uitgelegd/opgeschreven/uitgebeeld/met rooksignalen duidelijk gemaakt)
Het huidige Top Gear kan ik niet kijken... Daar gaat mn scherm van stuk... en mn hoofd spat uit elkaar dan..
[ Bericht 1% gewijzigd door Zolderkamer op 24-02-2018 02:51:01 ]