abonnement Unibet Coolblue
pi_175911704
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:20 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Tjah, ziektekostenverzekering is duur inderdaad. Gaat je vriendin die straks betalen als je weer terug bent?
Nope die heb ik altijd zelf betaald. Ook dingen als Ziggo, gemeentebelasting enz betaal ik allemaal. Ze verdient weinig he. Huur is al 730 euro. Dan 2-3x tanken erbij.
pi_175911724
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee die vrienden raakt ie ook kwijt als zijn vriendin het uitmaakt
Net zoals alle dieren

(Waarom snapt niemand)
Omdat ik ook geen boek heb gekregen of mee ging naar de psych ;(
pi_175911725
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nope die heb ik altijd zelf betaald. Ook dingen als Ziggo, gemeentebelasting enz betaal ik allemaal. Ze verdient weinig he. Huur is al 730 euro. Dan 2-3x tanken erbij.
Ja, snap ik, maar aangezien je geen inkomsten hebt en er van overtuigd bent dat je geen bijstandsuitkering aan kan vragen dan vraag ik me af hoe je dat wil doen als je dan nog geen werk hebt gevonden.
pi_175911737
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja het blijven je kinderen. Hoe kom je daarbij? Mijn ouders vinden juist dat ze in heel veel dingen gelijk heeft! Ze vinden alleen de manier waarop ze dit aanpakt niet goed.
Wat zouden zij anders doen dan, bijvoorbeeld qua huishoudelijke taken?
pi_175911745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ja, snap ik, maar aangezien je geen inkomsten hebt en er van overtuigd bent dat je geen bijstandsuitkering aan kan vragen dan vraag ik me af hoe je dat wil doen als je dan nog geen werk hebt gevonden.
Dan kun je bijzondere bijstand krijgen maar ik ben ervan overtuigd dat ik wel werk heb en snel ook. En als ik 1 maandje achterstand zou hebben bij een zorgverzekeraar (is mij nog nooit overkomen) maar stel dan is dat altijd wel te fixen. Ik kan mij NIET voorstellen dat ik over 3 maanden NOG niks heb. Ik heb inmiddels al wat meer hengels uitliggen overigens. Mijn buurman is tomatenplukker, dan ga ik dat doen ofzo, kan mij het schelen.
pi_175911750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja hoor dat kan, alleen wil ik niemand tot last zijn, maar ik kan prima weekje ergens logeren, maar ik kan ook niet vragen om 3 maanden te blijven ofzo.
In een weekje 2-3 sollicitatiegesprekken is een stuk beter te behapstukken dan één dag. En weer gezellig eens bijkletsen en hangen met je matties is ook +1
pi_175911761
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

In een weekje 2-3 sollicitatiegesprekken is een stuk beter te behapstukken dan één dag. En weer gezellig eens bijkletsen en hangen met je matties is ook +1
Zeker gaat ik ook doen, zeer zeker. Die appen mij suf dat ze mij missen en ik hun. Maar ik ga niet met kerst bij mensen hangen dat snap je zelf ook wel denk ik :D
pi_175911780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat zouden zij anders doen dan, bijvoorbeeld qua huishoudelijke taken?
Nouja mijn moeder zegt; Ik snap haar frustratie helemaal maar jullie waren toch bezig met instanties enz? Ik zeg: Ja dat klopt. Mijn ma zegt ook misschien is het haar teveel zeker maar aan de andere kant is haar communicatie dan niet eerlijk geweest richting jou. Beide fout en niet de een meer als de ander ofzo.
pi_175911789
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan kun je bijzondere bijstand krijgen maar ik ben ervan overtuigd dat ik wel werk heb en snel ook. En als ik 1 maandje achterstand zou hebben bij een zorgverzekeraar (is mij nog nooit overkomen) maar stel dan is dat altijd wel te fixen. Ik kan mij NIET voorstellen dat ik over 3 maanden NOG niks heb. Ik heb inmiddels al wat meer hengels uitliggen overigens. Mijn buurman is tomatenplukker, dan ga ik dat doen ofzo, kan mij het schelen.
Nee, bijzondere bijstand is voor mensen in de bijstand die extra kosten hebben, zoals voor een kunstgebit of zo. Achterstand bij de zorgverzekeraar zorgt ervoor dat je alleen maar meer moet betalen. Als je het over een periode van drie maanden hebt dan moet iemand dat toch voor je gaan betalen?

Enne, waarom ga je nu geen tomaten plukken en daarnaast verder zoeken naar werk?

Niet om je af te branden, maar jij wil je vriendin terug, en dat gaat wellicht makkelijker als ze niet drie maanden voor je levensonderhoud hoeft te betalen.
pi_175911804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker gaat ik ook doen, zeer zeker. Die appen mij suf dat ze mij missen en ik hun. Maar ik ga niet met kerst bij mensen hangen dat snap je zelf ook wel denk ik :D
Nee, maar ik snap wel meer niet :+
pi_175911808
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, maar ik snap wel meer niet :+
:D
pi_175911809
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik kan mij NIET voorstellen dat ik over 3 maanden NOG niks heb. Ik heb inmiddels al wat meer hengels uitliggen overigens. Mijn buurman is tomatenplukker, dan ga ik dat doen ofzo, kan mij het schelen.
Zou je nu ook al kunne doen he? En vanuit daar verder solliciteren
Als je echt wil
pi_175911816
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:26 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee, bijzondere bijstand is voor mensen in de bijstand die extra kosten hebben, zoals voor een kunstgebit of zo. Achterstand bij de zorgverzekeraar zorgt ervoor dat je alleen maar meer moet betalen. Als je het over een periode van drie maanden hebt dan moet iemand dat toch voor je gaan betalen?

Enne, waarom ga je nu geen tomaten plukken en daarnaast verder zoeken naar werk?

Niet om je af te branden, maar jij wil je vriendin terug, en dat gaat wellicht makkelijker als ze niet drie maanden voor je levensonderhoud hoeft te betalen.
Omdat ik nu hier ben lieve gozert. Ze betaald eigenlijk niks voor mij. Hetgeen ik moet betalen dus zorgverzekering enz halen ze bij mij. Ik wil ook niet dat ze dat voor mij uberhaupt betaald. Boodschappen betaal ik overigens al 14 jaar, maar dat boeit verder ook niet. Is maar net wie er geld heeft weet je wel.

Volgende week zie ik haar, dan ga ik sowieso mee terug (logisch) en dan ga ik gewoon werken en dan zien we wel denk ik.
pi_175911818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nouja mijn moeder zegt; Ik snap haar frustratie helemaal maar jullie waren toch bezig met instanties enz? Ik zeg: Ja dat klopt. Mijn ma zegt ook misschien is het haar teveel zeker maar aan de andere kant is haar communicatie dan niet eerlijk geweest richting jou. Beide fout en niet de een meer als de ander ofzo.
En qua huishoudelijke taken?
pi_175911821
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, maar ik snap wel meer niet :+
Wij allemaal :D
pi_175911823
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zou je nu ook al kunne doen he? En vanuit daar verder solliciteren
Als je echt wil
Ik wacht eerst op dat gesprek met haar. Ik ga niet in een huis wonen als ze mij niet kan luchten of zien. Nu zal dat wel meevallen maar ik kan daar niet plotsklaps opduiken ofzo.
pi_175911827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik nu hier ben lieve gozert. Ze betaald eigenlijk niks voor mij. Hetgeen ik moet betalen dus zorgverzekering enz halen ze bij mij. Ik wil ook niet dat ze dat voor mij uberhaupt betaald. Boodschappen betaal ik overigens al 14 jaar, maar dat boeit verder ook niet. Is maar net wie er geld heeft weet je wel.

Volgende week zie ik haar, dan ga ik sowieso mee terug (logisch) en dan ga ik gewoon werken en dan zien we wel denk ik.
Dan ga je gewoon werken? Hoe dan? Je zoekt al maanden naar werk toch?
pi_175911838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En qua huishoudelijke taken?
Dat zeg ik toch. Mijn moeder zegt dat ik bepaalde dingen niet handig heb aangepakt (om even door te gaan op je vraag) maar ze snapt ook dat ik daar moeite mee heb. Mijn vader snapt dat weer minder enzovoorts. Mijn ma is vrij neutraal met dat soort dingen. Iedereen heeft gebreken zegt ze en niemand is perfect. Wil niet zeggen dat je er niet aan moet werken maarja dat dus.
pi_175911844
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:29 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dan ga je gewoon werken? Hoe dan? Je zoekt al maanden naar werk toch?
Ergens werken voor 1 week? Ik woon daar toch volgende week pik? Ik sta ook op dat contract he.
pi_175911849
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wacht eerst op dat gesprek met haar. Ik ga niet in een huis wonen als ze mij niet kan luchten of zien. Nu zal dat wel meevallen maar ik kan daar niet plotsklaps opduiken ofzo.
Je eigen huis is dan wel weer een stuk verder weg, omdat je inteert op reserves die je niet hebt en dan moet je eerst weer in gaan lopen, zoals je zorgverzekering etc. Pas dan kun je gaan sparen voor een borg etc. Ergo, nog meer vertraging en een groter financieel gat..
pi_175911861
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wacht eerst op dat gesprek met haar. Ik ga niet in een huis wonen als ze mij niet kan luchten of zien. Nu zal dat wel meevallen maar ik kan daar niet plotsklaps opduiken ofzo.
Ja nu maar waarom niet al eerder gedaan voordat zij dit probleem aan gaf
Nu kan je mooie excuses verzinnen
pi_175911862
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:31 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je eigen huis is dan wel weer een stuk verder weg, omdat je inteert op reserves die je niet hebt en dan moet je eerst weer in gaan lopen, zoals je zorgverzekering etc. Pas dan kun je gaan sparen voor een borg etc. Ergo, nog meer vertraging en een groter financieel gat..
Eens maar er is nu geen gat. Ik kan toch niet ergens gaan werken waar ik helemaal niet woon voor 5 dagen ofzo? Plus dat het belachelijk op je CV staat ook nog eens.
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:32:43 #223
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175911869
Je kunt toch niet maanden bij je vriendin blijven wonen als zij de relatie verbroken heeft?
pi_175911874
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja nu maar waarom niet al eerder gedaan voordat zij dit probleem aan gaf
Nu kan je mooie excuses verzinnen
Waarom niet eerder werk gezocht bedoel je dat? In het dorp en omgeving waar wij wonen daar heb ik gewoon werk gezocht, vanaf Augustus. Ik had zelfs een hele planning gemaakt op papier hoe ik 2018 wilde invullen. Rijbewijs halen zodat ik niet afhankelijk ben van OV, dat soort dingen.
pi_175911889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ergens werken voor 1 week? Ik woon daar toch volgende week pik? Ik sta ook op dat contract he.
Dat snap ik, maar als je nergens werk hebt kunnen vinden in de afgelopen drie maanden, waarom zou dat volgende week ineens wel lukken?
pi_175911891
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt toch niet maanden bij je vriendin blijven wonen als zij de relatie verbroken heeft?
Waarom zou dat niet kunnen? Er was hier een user die 12 maanden bij ex heeft ingewoond. Je kan iemand niet zomaar buiten keilen. Waar moet ik heen met al mijn spullen? Mijn ouders hebben die ruimte niet hoor. Zo zit ze ook niet in elkaar trouwens. Daarbij sta ik op het contract. Ze kan mij alleen buiten zetten d.m.v. een rechter. Punt is wel ze heeft geen rechtsbijstand en een rechter kan ze niet betalen maar zover komt het niet, wees gerust. Ze zet nog geen wildvreemde op straat.
pi_175911900
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Op
Omdat ik een zeer goed gevoel heb overgehouden aan dat eerste gesprek? Omdat ze een tweede gesprek willen? Omdat ik tussendoor verder ben gaan zoeken en extra lijnen heb gevonden?
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:35:13 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175911903
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Rijbewijs halen zodat ik niet afhankelijk ben van OV, dat soort dingen.
Je vriendin zou zeggen: geen GELD!!!!!’
pi_175911907
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waarom niet eerder werk gezocht bedoel je dat? In het dorp en omgeving waar wij wonen daar heb ik gewoon werk gezocht, vanaf Augustus. Ik had zelfs een hele planning gemaakt op papier hoe ik 2018 wilde invullen. Rijbewijs halen zodat ik niet afhankelijk ben van OV, dat soort dingen.
Nee waarom niet eerder tomaten gaan plukken? Dat kan je zo gaan doen zij je net
pi_175911910
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:35 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je vriendin zou zeggen: geen GELD!!!!!’
True that :D Maar bedoel dus baan in de buurt (zoals bijv waar ik vandeweek ben geweest, zou ideaal zijn) en dan rijbewijs.
pi_175911913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch. Mijn moeder zegt dat ik bepaalde dingen niet handig heb aangepakt (om even door te gaan op je vraag) maar ze snapt ook dat ik daar moeite mee heb. Mijn vader snapt dat weer minder enzovoorts. Mijn ma is vrij neutraal met dat soort dingen. Iedereen heeft gebreken zegt ze en niemand is perfect. Wil niet zeggen dat je er niet aan moet werken maarja dat dus.
Nee, zo duidelijk komt het niet over. Ik snap dan ook niet waarom je ma je niet helpt met die dingen waar je moeite mee hebt, terwijl je gewilde relatie er mede op springen door staat en jij bij hen in huis zit. Een prima kans om jou te empoweren, maar kennelijk voelt bevestiging cq goedkeuring van haar krijgen al genoeg als eraan werken. Dan keurt ze het handelen van je vriendin af en laat jou vervolgens zwelgen in de ruimte die nou juist problemen mee veroorzaakt. Enabler much..
pi_175911917
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik een zeer goed gevoel heb overgehouden aan dat eerste gesprek? Omdat ze een tweede gesprek willen? Omdat ik tussendoor verder ben gaan zoeken en extra lijnen heb gevonden?
Zoeken deed je toch al 2-3 uur per dag? Ben je in de afgelopen drie maanden dan nooit eerder tot een tweede gesprek gekomen?
pi_175911919
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, zo duidelijk komt het niet over. Ik snap dan ook niet waarom je ma je niet helpt met die dingen waar je moeite mee hebt, terwijl je gewilde relatie er mede op springen door staat en jij bij hen in huis zit. Een prima kans om jou te empoweren, maar kennelijk voelt bevestiging cq goedkeuring van haar krijgen al genoeg als eraan werken. Dan keurt ze het handelen van je vriendin af en laat jou vervolgens zwelgen in de ruimte die nou juist problemen mee veroorzaakt. Enabler much..
Oh nee dat doen ze ook wel. Ik heb de afgelopen weken UREN met ze gesproken dat ik bepaalde dingen anders moet doen of anders moet bekijken. Nee daar kan ik niks over zeggen dat doen ze wel.
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:36:39 #234
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175911921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? Er was hier een user die 12 maanden bij ex heeft ingewoond. Je kan iemand niet zomaar buiten keilen. Waar moet ik heen met al mijn spullen? Mijn ouders hebben die ruimte niet hoor. Zo zit ze ook niet in elkaar trouwens. Daarbij sta ik op het contract. Ze kan mij alleen buiten zetten d.m.v. een rechter. Punt is wel ze heeft geen rechtsbijstand en een rechter kan ze niet betalen maar zover komt het niet, wees gerust. Ze zet nog geen wildvreemde op straat.
Dat werkt niet. Dat wordt een enkele reis naar je ouders.
pi_175911925
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee waarom niet eerder tomaten gaan plukken? Dat kan je zo gaan doen zij je net
Omdat ik dat helemaal niet wist. Ik ving wat op van een gesprek van de buurman en zodoende gaan vragen.
pi_175911944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:36 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Zoeken deed je toch al 2-3 uur per dag? Ben je in de afgelopen drie maanden dan nooit eerder tot een tweede gesprek gekomen?
Ik bedoel zoeken als in de buurman bijvoorbeeld. Dat komt dan toevallig op je pad, omdat je een gesprek opvangt dat idee. Ik ben zelfs tot een derde gesprek gekomen uit 400 kandidaten. Daarom probeer ik ook te denken; Je hebt de baan nog niet, chill. Maar ik probeer wel zo enthousiast mogelijk te zijn uiteraard en te laten zien dat ze aan mij de goede hebben.
pi_175911945
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:35 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je vriendin zou zeggen: geen GELD!!!!!’
En waarom een planning maken voor 2018. Ga gewoon aan de slag na 2,5 jaar.
Arme vriendin
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:38:20 #238
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175911948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Oh nee dat doen ze ook wel. Ik heb de afgelopen weken UREN met ze gesproken dat ik bepaalde dingen anders moet doen of anders moet bekijken. Nee daar kan ik niks over zeggen dat doen ze wel.
Ik kan ook uuuuuuren praten. Wordt mijn huis alleen niet schoon van.
pi_175911960
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:36 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat werkt niet. Dat wordt een enkele reis naar je ouders.
Ze kan mij volgens de wet niet buiten zetten dus succes daarmee. Ik heb gewoon de sleutel en slot vervangen kan niet, want het is zo'n speciaal slot die je met je mobiel enz open kan maken en toestanden (nieuwbouwhuis).
pi_175911968
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En waarom een planning maken voor 2018. Ga gewoon aan de slag na 2,5 jaar.
Arme vriendin
Je lijkt een familielid van mij wel. ER IS WERK ZAT! Jazeker koekoek.
pi_175911970
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik dat helemaal niet wist. Ik ving wat op van een gesprek van de buurman en zodoende gaan vragen.
Nou dan nu meteen achteraan niet het andere gesprek afwachten
Dat probleem los je dan op als het er is
pi_175911981
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou dan nu meteen achteraan niet het andere gesprek afwachten
Dat probleem los je dan op als het er is
Dat ga ik ook doen als ik terug ben. Dat besef ik mij echt wel.
pi_175911983
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar er is nu geen gat. Ik kan toch niet ergens gaan werken waar ik helemaal niet woon voor 5 dagen ofzo? Plus dat het belachelijk op je CV staat ook nog eens.
Ja, wacht daar maar lekker op. Dat werkte in je relatie ook zo fantastisch. En verder is het natuurlijk enorme kul om nu ineens wel holy te gaan doen, want dat soort korte klusjes doe je voor de centjes en niet voor je cv ter versterking van het beeld dat je geen werk wil of kan houden natuurlijk
pi_175911992
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:39 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je lijkt een familielid van mij wel. ER IS WERK ZAT! Jazeker koekoek.
Jij zegt net zelf dat je dat werk van je buurman zo zou kunnen doen
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:40:35 #245
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175911997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze kan mij volgens de wet niet buiten zetten dus succes daarmee. Ik heb gewoon de sleutel en slot vervangen kan niet, want het is zo'n speciaal slot die je met je mobiel enz open kan maken en toestanden (nieuwbouwhuis).
Nogmaals: jij kunt die huur nooooooit in je eentje ophoesten dus jij gaat retour naar je ouders. Geloof me.
pi_175911998
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij zegt net zelf dat je dat werk van je buurman zo zou kunnen doen
Dat wil nog niet zeggen dat er werk zat is.
pi_175912004
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nogmaals: jij kunt die huur nooooooit in je eentje ophoesten dus jij gaat retour naar je ouders. Geloof me.
Kan alleen als je de rechter inschakelt. Google het maar hoor. Probleem is daar heeft ze geen geld voor dus succes.
pi_175912028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:39 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je lijkt een familielid van mij wel. ER IS WERK ZAT! Jazeker koekoek.
Huh? Je zei net zelf toch dat je 'gewoon gaat werken'?
pi_175912029
Maar zij kan wel besluiten iets anders te zoeken qua woonruimte en jou dan daar achter laten met een hoge huur. Dan ga je het niet redden zonder baan. Ik hoop dat je wordt aangenomen bij die baan waar je op gesolliciteerd hebt.
pi_175912043
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:42 schreef Polenbatser het volgende:
Maar zij kan wel besluiten iets anders te zoeken qua woonruimte en jou dan daar achter laten met een hoge huur. Dan ga je het niet redden zonder baan. Ik hoop dat je wordt aangenomen bij die baan waar je op gesolliciteerd hebt.
Dat kan ze zeker alleen zou ze dat nooit doen. Dan zou ze nog liever als vrienden bijelkaar wonen. Dat hoop ik ook thanks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')