abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:05:07 #251
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175952791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:01 schreef timmmmm het volgende:
En Vente als tweede spits is leuk, tot Jorg er een maand of twee uitligt. Hij is (nog?) niet goed genoeg. n wedstrijdje leuk en men is laaiend enthousiast, maar afgelopen wedstrijd was het gewoon ondermaats
Hij viel niet constant in positieve zin op nee, maar ondermaats is wel heel overdreven. Alleen al zijn overstapje bij de eerste goal is reden voor een voldoende. Eigenlijk gewoon een ‘assist’.
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:06:18 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175952820
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat zal dan wel. Ik vond hem in de beker gewoon niet zo goed.
Ik vond hem ook minder dan tegen Sparta, maar tegen Sparta leek iedereen ook beter dan ie was. Toch vond ik hem niet uit de toon vallen in de beker.
pi_175952895
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:37 schreef govie het volgende:

[..]

Voor de backupspits zit het wel goed het met vente. Ik zat net een beetje te kijken hier en daar naar mogelijke aanvallende middenvelders. Bazoer zie ik wel zitten, bij Wolfsburg speelt die niet altijd, maar verdient wel een hoop geld natuurlijk. Toen hij nog bij ajax zat maakte hij op mij geen slechte indruk. Als je bazoer achter van persie hebt, dan kan je van iedere ploeg winnen door een geniale individuele aktie (hoop ik). Ik vind het wel mooi dat hij nederlander, daar heb ik meer binding mee.

Kwaliteit heeft hij wel, maar hij lijkt me mentaal niet de meest stabiele jongen eerlijk gezegd. Eerst van PSV naar Ajax (ok, dat kan nog) en dan het vervolgens zowel bij Ajax als Wolfsburg niet waar kunnen maken. Heeft de strijd bij Ajax ook wel erg snel opgegeven vind ik, bij zo'n club kun je nog een keer op de bank komen als je een tijdje minder presteert. Dan moet je je terug vechten. Ik weet niet elk detail, maar hij ging echter na 1 minder seizoen dat ie niet altijd speelde al weg daar. Had je bij jong Ajax en met invalbeurten 'gewoon' weer terug geknokt (en/of gewacht op een nieuwe trainer daar, dat duurt daar meestal nooit langer dan een jaar) :P ).

Maar zoals gezegd, misschien zie ik dat als buitenstaander verkeerd. Maar eerst nog met 100 % overtuiging voor Ajax kiezen en daarvoor PSV verlaten, een jaar bijna het hele seizoen basisspeler zijn en dan vertrekken als ie het jaar daarop minder speelt (op zijn jonge leeftijd, geen schande)? Komt in elk geval niet heel goed over. Na een jaar dan ook alweer Hannover zouden verlaten en binnen 5 jaar tijd naar je 4 club en 3e Nederlandse topclub over te stappen: dan ben je wel ietwat raar bezig. Op z'n hoogst vanuit Hannover een tijdelijk verhuur om aan spelen toe te komen zou nog ergens te begrijpen zijn. Maar dat is voor ons niet interessant.
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:13:56 #254
262211 hhh38
pi_175952990
Ik snap niet waarom je voor dit verloren seizoen nog dure winteraankopen zou moeten doen. De beker kunnen we zonder ook best winnen.

1. Ze zijn altijd overpriced
2. Je hebt alle posities dubbel bezet
3. Je hebt eindelijk de kans om talenten zonder al te veel druk een kans te geven.

In plaats van een creatieve aanvallende middenvelder kan je prima Hansson een paar keer de kans geven. Vente als 2e spits in plaats van Kramer. Malacia als 2e linksback (en Nelom hoeft wmb niet per se zo snel mogelijk weg). Allemaal prima opties.

Dan kan je in de zomer weer gerichte aankopen doen die horen bij onze kampioensambities.
pi_175953085
Achabbar was op dreef bij NEC , haluh
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:18:34 #256
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175953109
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap niet waarom je voor dit verloren seizoen nog dure winteraankopen zou moeten doen. De beker kunnen we zonder ook best winnen.

3. Je hebt eindelijk de kans om talenten zonder al te veel druk een kans te geven.

In plaats van een creatieve aanvallende middenvelder kan je prima Hansson een paar keer de kans geven. Vente als 2e spits in plaats van Kramer. Malacia als 2e linksback (en Nelom hoeft wmb niet per se zo snel mogelijk weg). Allemaal prima opties.

Dan kan je in de zomer weer gerichte aankopen doen die horen bij onze kampioensambities.
Staaf terughalen vind ik op zich nog wel prima
Laffe huichelaar
pi_175953177
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:01 schreef timmmmm het volgende:
En Vente als tweede spits is leuk, tot Jorg er een maand of twee uitligt. Hij is (nog?) niet goed genoeg. n wedstrijdje leuk en men is laaiend enthousiast, maar afgelopen wedstrijd was het gewoon ondermaats
Dit. Zou bij ons 3e spits moeten zijn, en speelt nu omdat daarvoor het enige wat ie hoefde te doen, alleen maar niet slechter dan Kramer hoefde te zijn (lees: 1 bal per wedstrijd redelijk raken en niet als een complete ongenteresseerde lul over het veld te sjokken). Maar ik denk niet dat dit onze nieuwe 1e spits voor de toekomst is, daarvoor komt hij vooralsnog (o.a. fysiek) tekort.
Is overigens op Varkenoord ook nooit als echt supertalent beschouwd toch? Hoogstens als speler met potentie.

Probeer liever Myron Boadu te halen als spits voor de toekomst, zoals ik zei. Zou een stunt zijn, en niet 100 % onmogelijk.
pi_175955016
quote:

Het gaat ook niet om 5 grote aankopen ofzo. Maar, naast de vervanger voor Kramer, nog 2 spelers, met oog op de (nabije) toekomst en/of als vervanger van b.v. Bilal of Nelom. Op een 2e spits na niet essentieel (niet gaan kopen om het kopen natuurlijk) maar je moet eigenlijk als topclub altijd proberen om door te selecteren en te anticiperen.

Zowel voor 1e elftal als voor de jeugd. En proberen om, als er bij een club als AZ een uitzonderlijk talent rondloopt, deze naar je eigen jeugdelftal te halen. Misschien een beetje smerig, maar zo werkt het helaas nu eenmaal in het voetbal. Zo'n Johnsen, Schuurs (geen jeugd, maar piepjonge basisspeler van Cambuur) en Boadu maken, of ze nou uiteindelijk in het eerste slagen of niet, minimaal direct je 2e elftal (en dus het algemene niveau en de concurrentie) direct met 30 % beter, en in het beste geval heb je een wereldtopper al in huis. Feyenoord mag best wat vaker van dat soort transfers doen van mij, niet alleen spelers kopen die perse meteen bij de 1e selectie aansluiten (zoals st. Juste b.v.). Maar daarvoor heb je alleen wel een 2e elftal dat je serieus neemt en dat wekelijks speelt nodig.

Zeker nu de boel financieel meer dan goed is, kun je dat (verantwoord) best wat meer doen. Aan 3 bovengenoemde spelers ben je in totaal max. 2 tot 3 miljoen kwijt aan transfersommen en vergoedingen, maar in het allerbeste geval zijn ze alle 3 per persoon het tienvoudige waard en in het slechtste geval verkoop je 1 van de 3 uiteindelijk voor een bedrag rond die 2-3 miljoen aan een (eredivisie)club van een niveautje lager.

Voor de spelers zelf ook beter, tussen leeftijdsgenoten van je eigen niveau spelen. Liever dat ze dan naar ons komen op hun 16e dan dat ze naar City ofzo gaan, bij Feyenoord, PSV of Ajax heb je vanuit het 2e realistisch zicht op het 1e van een NL topclub en (meestal) Europees voetbal. In je eigen omgeving (ipv een vreemd land, als 1 van de 100). Jong H'veen/Twente is een stap te laag eigenlijk, Jong Chelsea/City vaak een stap te hoog; jong Ajax/PSV/Feyenoord (zeker een perfecte middenweg). Met alle respect: als je via Jong Twente nog naar Twente1 moet en DAN nog naar de top 3 ben je intussen vaak al in de 20 en ben je al achter op je ontwikkeling vaak.

Wat ik ermee wil zeggen, samenvatting; 2e elftal belangrijker maken en af en toe transfers doen van spelers die je eerst daar neerzet. Nu lopen ze toch wat mis in mijn ogen. Eigenlijk hetzelfde truukje dus wat we nu doen met St. Juste etc, alleen dan 3 of 4 jaar eerder ;) We hebben een prima jeugdopleiding, maar die kan nog beter. Helaas zien ze dat bij ajax iets beter.

[ Bericht 3% gewijzigd door Roland010 op 23-12-2017 20:51:21 ]
  zaterdag 23 december 2017 @ 21:10:09 #259
262211 hhh38
pi_175956379
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 20:30 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om 5 grote aankopen ofzo. Maar, naast de vervanger voor Kramer, nog 2 spelers, met oog op de (nabije) toekomst en/of als vervanger van b.v. Bilal of Nelom. Op een 2e spits na niet essentieel (niet gaan kopen om het kopen natuurlijk) maar je moet eigenlijk als topclub altijd proberen om door te selecteren en te anticiperen.

Zowel voor 1e elftal als voor de jeugd. En proberen om, als er bij een club als AZ een uitzonderlijk talent rondloopt, deze naar je eigen jeugdelftal te halen. Misschien een beetje smerig, maar zo werkt het helaas nu eenmaal in het voetbal. Zo'n Johnsen, Schuurs (geen jeugd, maar piepjonge basisspeler van Cambuur) en Boadu maken, of ze nou uiteindelijk in het eerste slagen of niet, minimaal direct je 2e elftal (en dus het algemene niveau en de concurrentie) direct met 30 % beter, en in het beste geval heb je een wereldtopper al in huis. Feyenoord mag best wat vaker van dat soort transfers doen van mij, niet alleen spelers kopen die perse meteen bij de 1e selectie aansluiten (zoals st. Juste b.v.). Maar daarvoor heb je alleen wel een 2e elftal dat je serieus neemt en dat wekelijks speelt nodig.

Zeker nu de boel financieel meer dan goed is, kun je dat (verantwoord) best wat meer doen. Aan 3 bovengenoemde spelers ben je in totaal max. 2 tot 3 miljoen kwijt aan transfersommen en vergoedingen, maar in het allerbeste geval zijn ze alle 3 per persoon het tienvoudige waard en in het slechtste geval verkoop je 1 van de 3 uiteindelijk voor een bedrag rond die 2-3 miljoen aan een (eredivisie)club van een niveautje lager.

Voor de spelers zelf ook beter, tussen leeftijdsgenoten van je eigen niveau spelen. Liever dat ze dan naar ons komen op hun 16e dan dat ze naar City ofzo gaan, bij Feyenoord, PSV of Ajax heb je vanuit het 2e realistisch zicht op het 1e van een NL topclub en (meestal) Europees voetbal. In je eigen omgeving (ipv een vreemd land, als 1 van de 100). Jong H'veen/Twente is een stap te laag eigenlijk, Jong Chelsea/City vaak een stap te hoog; jong Ajax/PSV/Feyenoord (zeker een perfecte middenweg). Met alle respect: als je via Jong Twente nog naar Twente1 moet en DAN nog naar de top 3 ben je intussen vaak al in de 20 en ben je al achter op je ontwikkeling vaak.

Wat ik ermee wil zeggen, samenvatting; 2e elftal belangrijker maken en af en toe transfers doen van spelers die je eerst daar neerzet. Nu lopen ze toch wat mis in mijn ogen. Eigenlijk hetzelfde truukje dus wat we nu doen met St. Juste etc, alleen dan 3 of 4 jaar eerder ;) We hebben een prima jeugdopleiding, maar die kan nog beter. Helaas zien ze dat bij ajax iets beter.
Ja leuk, maar dat doorselecteren hoeft dus gewoon niet in de winter.

Ik kan me weinig wintertransfers herinneren die echt wat hebben toegevoegd, ook niet op de lange termijn. Clubs willen hun echt belangrijke spelers gewoon niet verkopen nu, dus je krijgt of afdankertjes, of je betaalt veel meer dan je komende zomer zou doen, terwijl we die spelers het komende half jaar helemaal niet nodig hebben.
pi_175958881
Een (te) dure aankoop moet je natuurlijk niet doen. Maar de positie van CAM wordt wel problematisch, Toornstra raakt geen pepernoot en Hansson komt niet verder dan 15 minuten dit seizoen, ik zie van Bronckhorst hem ook niet meteen meer speeltijd geven.
#12 is not for sale!
pi_175959215
quote:

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. 100% eens in deze
graag op anoniem
  zaterdag 23 december 2017 @ 22:45:55 #262
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175959819
quote:

Tot die kampioensambities kon ik je goed volgen. Daar werd het wat vaag.
pi_175961966
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 21:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja leuk, maar dat doorselecteren hoeft dus gewoon niet in de winter.

Ik kan me weinig wintertransfers herinneren die echt wat hebben toegevoegd, ook niet op de lange termijn. Clubs willen hun echt belangrijke spelers gewoon niet verkopen nu, dus je krijgt of afdankertjes, of je betaalt veel meer dan je komende zomer zou doen, terwijl we die spelers het komende half jaar helemaal niet nodig hebben.
Van Ginkel was wel tot twee keer toe een winterse versterking :@

Ik vind ook niet echt dat er dat we ons in de winter hoeven te versterken, denk dat de selectie breed zat is en er dus voldoende concurrentie is. Gewoon een beetje vormcrisis, maar of vers bloed daar de oplossing voor is...

Ik gok overigens wel dat er een rele kans is dat Van Persie deze winter nog komt, 't schijnt dat Fener nu wel een beetje klaar is met 'm.

Wie weet is dat wel precies de creativiteit die we missen. Die zou sowieso tegen een Veltman het verschil wel kunnen maken :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_175964752
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 23:42 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Van Ginkel was wel tot twee keer toe een winterse versterking :@

Ik vind ook niet echt dat er dat we ons in de winter hoeven te versterken, denk dat de selectie breed zat is en er dus voldoende concurrentie is. Gewoon een beetje vormcrisis, maar of vers bloed daar de oplossing voor is...

Ik gok overigens wel dat er een rele kans is dat Van Persie deze winter nog komt, 't schijnt dat Fener nu wel een beetje klaar is met 'm.

Wie weet is dat wel precies de creativiteit die we missen. Die zou sowieso tegen een Veltman het verschil wel kunnen maken :P
We komen creativiteit tekort op het middenveld, en daar gaat Van Persie sowieso niet spelen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175964757
quote:

Volledig mee eens, seizoen is toch al verloren dus geef dan maar de jeugd de kans en ga een beetje uitproberen. Zeker geen geld uitgeven voor dit seizoen. Als je een buitenkansje kunt halen voor de langere termijn is dat natuurlijk wat anders.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175965577
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 02:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

We komen creativiteit tekort op het middenveld, en daar gaat Van Persie sowieso niet spelen.
Ja, klopt, maar als Van Persie in de spits komt te staan, komt Jorgensen denk ik wel op 10 te staan. Met Van Persie op links kun je eventueel Larsson of Berghuis op 10 zetten (al zie ik Gio dat dan weer minder snel doen, want dat zou hij nu ook al kunnen proberen)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zondag 24 december 2017 @ 09:29:35 #267
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175965740
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 09:11 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, klopt, maar als Van Persie in de spits komt te staan, komt Jorgensen denk ik wel op 10 te staan. Met Van Persie op links kun je eventueel Larsson of Berghuis op 10 zetten (al zie ik Gio dat dan weer minder snel doen, want dat zou hij nu ook al kunnen proberen)
Jorgensen op '10'? Daar heeft ie nog geen wedstrijd gespeeld in zijn leven, volgens mij. Is hij ook totaal niet geschikt voor. Echte spits, hooguit schaduwspits. Maar geen '10'.

Kans is groter dat van Persie op '10' komt dan. Maar waarschijnlijk van Persie en Jorgensen die veel wisselen van positie tussen spits en linksbuiten. Dat hebben ze allebei wel eerder gedaan.
  zondag 24 december 2017 @ 09:59:02 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175966082
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 09:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jorgensen op '10'? Daar heeft ie nog geen wedstrijd gespeeld in zijn leven, volgens mij. Is hij ook totaal niet geschikt voor. Echte spits, hooguit schaduwspits. Maar geen '10'.

Kans is groter dat van Persie op '10' komt dan. Maar waarschijnlijk van Persie en Jorgensen die veel wisselen van positie tussen spits en linksbuiten. Dat hebben ze allebei wel eerder gedaan.
Hij is juist geen echte spits Hans. Heeft zo ongeveer zijn hele leven op 10 of linksbuiten gestaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 december 2017 @ 10:01:04 #269
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175966108
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 09:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij is juist geen echte spits Hans. Heeft zo ongeveer zijn hele leven op 10 of linksbuiten gestaan.
Schaduwspits is niet hetzelfde als '10'.
pi_175966287
IK ben benieuwd of die toornstra vandaag weer opgesteld wordt .....dat zou echt debiel zijn

quote:
• Feyenoord pakte dit Eredivisie-seizoen slechts twaalf punten in De Kuip; de club had in slechts drie eerdere seizoenen twaalf punten of minder na acht thuisduels (elf in 1989/90, twaalf in 1990/91 en elf in 2008/09 - omgerekend naar drie punten per zege).
• Roda JC Kerkrade kan voor het eerst in de clubgeschiedenis een kalenderjaar afsluiten als hekkensluiter van de Eredivisie, iets dat bij een nederlaag tegen Feyenoord het geval is.
• Steven Berghuis noteerde dit seizoen in vijftien Eredivisie-duels al evenveel doelpunten of assists (twaalf - negen treffers en drie assists) als in zijn dertig Eredivisie-wedstrijden in 2016/17.
• Geen Feyenoord-speler was in de laatste vijf speelronden bij meer Eredivisie-goals direct betrokken dan Simon Gustafson voor Roda JC Kerkrade (vier, gelijk met Steven Berghuis).
• Nicolai Jrgensen was betrokken bij zes doelpunten in drie duels met Roda JC Kerkrade (twee goals, vier assists), alleen tegen AZ was de Deen bij meer Eredivisie-treffers betrokken (vier goals, drie assists).
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 24 december 2017 @ 10:31:01 #271
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175966503
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:09 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Kwaliteit heeft hij wel, maar hij lijkt me mentaal niet de meest stabiele jongen eerlijk gezegd. Eerst van PSV naar Ajax (ok, dat kan nog) en dan het vervolgens zowel bij Ajax als Wolfsburg niet waar kunnen maken. Heeft de strijd bij Ajax ook wel erg snel opgegeven vind ik, bij zo'n club kun je nog een keer op de bank komen als je een tijdje minder presteert. Dan moet je je terug vechten. Ik weet niet elk detail, maar hij ging echter na 1 minder seizoen dat ie niet altijd speelde al weg daar. Had je bij jong Ajax en met invalbeurten 'gewoon' weer terug geknokt (en/of gewacht op een nieuwe trainer daar, dat duurt daar meestal nooit langer dan een jaar) :P ).

Maar zoals gezegd, misschien zie ik dat als buitenstaander verkeerd. Maar eerst nog met 100 % overtuiging voor Ajax kiezen en daarvoor PSV verlaten, een jaar bijna het hele seizoen basisspeler zijn en dan vertrekken als ie het jaar daarop minder speelt (op zijn jonge leeftijd, geen schande)? Komt in elk geval niet heel goed over. Na een jaar dan ook alweer Hannover zouden verlaten en binnen 5 jaar tijd naar je 4 club en 3e Nederlandse topclub over te stappen: dan ben je wel ietwat raar bezig. Op z'n hoogst vanuit Hannover een tijdelijk verhuur om aan spelen toe te komen zou nog ergens te begrijpen zijn. Maar dat is voor ons niet interessant.
Dat mentale van hem zit wel goed hoor, er zijn veel spelers die switchen van tijdens de jeugdopleiding dus van psv naar ajax of feyenoord en andersom of zelfs naar engeland he! Het is in mijn ogen geen echte switch zolang het niet het A-team betreft. Hij was de beste op het middenveld bij ajax destijds maar boerenklompenbosz wist, als ik me het nog goed herinner, alles beter en had daardoor zelfs een slechtere start dan keizer. Toen is Bazoer verkocht omdat bosz hem niet meer zag zitten en hem niet meer liet participeren. De kans is aannemelijk dat er met dat geld rond de winterstop spelers toen zijn gehaald waar bosz wel iets in zag.

Het niveau in de duitse competitie is hoger en daarnaast is het echt een jongen voor de nederlandse speelstijl met 3 spitsen. Hij is pas 21 jaar, daar kan je nog veel geld op verdienen! Giovanni speelt graag met 3 spitsen. Andere nederlanders met die creatieve en technische kwaliteiten is eventueel Maher, maar dat blijft een vraagteken en heeft maanden nodig om zijn oude niveau te bereiken. Maher is meer een kansberekening en koopje, maar niet een prospect om vooralsnog een basisteam omheen te bouwen. Bazoer vind ik een goede belegging met direct rendement voor een basisplaats. Bazoer is ook wat groter dan maher, ik vind lengte een voordeel. Maargoed, in het feyenoord voorstellen om een oud ajaxied te halen is natuurlijk wel wat risky. Maar die bazoer is 10x beter dan die til van AZ of die samiak van PEC. Het is in ieders geval een optie die veel mensen vergeten. Daarnaast trainen spelers in de duitse competitie 2x zo veel als in de Nederlandse, dus die jongen is wedstrijdfit zelfs als die niet speelt in de bundesliga. Bazoer is een goede voetballer, redelijk creatief en stabieler dan ziyech.

Daarnaast vind ik dat er wel dat er een creatieve middenvelder moet worden aangekocht deze winter. Je moet wel nog europees voetbal halen en PEC en AZ zien er sterk uit, feyenoord voelt toch wat labiel en zou zo maar mis kunnen gaan hoor en dan sta je volgend jaar als een joker erbij. Nog erger dan ajax dit seizoen toen ze zichzelf niet kwalificeerde voor de europaleague (dankzij het transferbeleid van overmars, die andere technisch directeur).

[ Bericht 1% gewijzigd door govie op 24-12-2017 10:40:56 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 24 december 2017 @ 10:43:24 #272
198365 Morendo
The Real Deal
pi_175966711
Feyenoord heeft het geld niet voor Bazoer. Pik gewoon lekker die mocro van Utrecht op.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 24 december 2017 @ 10:45:04 #273
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175966746
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 10:43 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord heeft het geld niet voor Bazoer. Pik gewoon lekker die mocro van Utrecht op.
En ook absoluut de interesse niet
Laffe huichelaar
pi_175967097
documentaire kuyt weer op nederland 1
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zondag 24 december 2017 @ 11:12:17 #275
131800 Tarado
cap de fusca
pi_175967182
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 10:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En ook absoluut de interesse niet
is ook niet het type wat ontbreekt
  zondag 24 december 2017 @ 12:01:22 #276
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175968126
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

is ook niet het type wat ontbreekt
Nee, ze hebben al een Vilhena. Al is Bazoer wel 10x beter en wat breder inzetbaar.
  zondag 24 december 2017 @ 12:04:06 #277
131800 Tarado
cap de fusca
pi_175968179
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 12:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, ze hebben al een Vilhena. Al is Bazoer wel 10x beter en wat breder inzetbaar.
dat wel
  zondag 24 december 2017 @ 12:11:15 #278
262211 hhh38
pi_175968327
Waarom spelen we zo laat, heb familieverplichtingen vanavond ;(
  zondag 24 december 2017 @ 12:13:57 #279
198365 Morendo
The Real Deal
pi_175968392
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
documentaire kuyt weer op nederland 1
Met Kerst. Toepasselijk.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_175968447
quote:
14s.gif Op zondag 24 december 2017 12:13 schreef Morendo het volgende:

[..]

Met Kerst. Toepasselijk.
idd
Kuytgod
pi_175969926
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 12:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat wel
Waar is dat op gebaseerd dan

Vilhena pikte afgelopen seizoen gewoon wel zijn doelpuntjes mee...bazoer scoort echt helemaal NOOIT.....en dan bedoel ik echt helemaal nooit
pi_175970097
Wat een kut tijd :D Maar ik ga wel uiteraard 8-)
pi_175970153
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 13:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

Waar is dat op gebaseerd dan

Vilhena pikte afgelopen seizoen gewoon wel zijn doelpuntjes mee...bazoer scoort echt helemaal NOOIT.....en dan bedoel ik echt helemaal nooit
Die lul besliste anders wel een klassieker 3 jaar terug
pi_175970202
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 13:37 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Die lul besliste anders wel een klassieker 3 jaar terug
ik vond het een zeer onopvallende speler die volgens mij helemaal niet bij ajax paste...maar misschien was dat wel zijn kracht....het viese opruimwerk doen.
pi_175970322
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 13:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik vond het een zeer onopvallende speler die volgens mij helemaal niet bij ajax paste...maar misschien was dat wel zijn kracht....het viese opruimwerk doen.
Was meer een prestige strijd met PSV om hem vanuit hun jeugdopleiding naar Ajax te halen.
pi_175970432
Van kroket naar een ellenlange discussie over fucking Bazoer.. doe eens normaal met z'n allen.
pi_175970567
Bazoer is depressief..
pi_175970582
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 13:49 schreef Scrummie het volgende:
Van kroket naar een ellenlange discussie over fucking Bazoer.. doe eens normaal met z'n allen.
  zondag 24 december 2017 @ 14:44:01 #289
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175971538
Kan wedstrijd niet kijken want kutkerst met schoonfamilie :')
pi_175971749
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:44 schreef Wicky15 het volgende:
Kan wedstrijd niet kijken want kutkerst met schoonfamilie :')
Het is morgen pas kerst hoor.
  zondag 24 december 2017 @ 14:53:27 #291
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175971778
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 14:52 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Het is morgen pas kerst hoor.
Ja klopt mrja vanavond al kerstdiner (van schoonouders dan) ;(
pi_175971802
quote:
14s.gif Op zondag 24 december 2017 14:53 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ja klopt mrja vanavond al kerstdiner (van schoonouders dan) ;(
Kan je mooi om half 7 aanschuiven na de wedstrijd
  zondag 24 december 2017 @ 14:56:44 #293
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175971852
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 14:54 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Kan je mooi om half 7 aanschuiven na de wedstrijd
Dat wordt mij niet in dank afgenomen.. nee helaas :'(
pi_175971898
quote:
14s.gif Op zondag 24 december 2017 14:56 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Dat wordt mij niet in dank afgenomen.. nee helaas :'(
Tsja helaas, ik heb een of andere kolere griep dus kijk lekker op het bankje vanmiddag. Nu even ElHankouri bekijken.
pi_175972440
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:44 schreef Wicky15 het volgende:
kutkerst schoonfamilie :')
pi_175972469
Weer vente in de basis of toch Jorgensen?
pi_175972901
Willem 2 0-1
pi_175973023
pi_175973082
quote:
Ben benieuwd hoe lang Nieuwkoop het deze wedstrijd volhoud.
  zondag 24 december 2017 @ 15:56:40 #300
263417 Keyos
Like a Boss
pi_175973285
Feyenoord of schoonfamilie, er zijn prioriteiten h.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')