Hebben we de doellijntechnologie nog?quote:
Krijg je daar een beetje makkelijk kaartjes voor? Ik zit een beetje in de buurt, dus ik kan hier ook wel mee leven.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:42 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hebben we de doellijntechnologie nog?
Lekker thuisvakkie, niks mis meequote:Op donderdag 21 december 2017 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krijg je daar een beetje makkelijk kaartjes voor? Ik zit een beetje in de buurt, dus ik kan hier ook wel mee leven.
Wel inhouden hequote:Op donderdag 21 december 2017 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker thuisvakkie, niks mis mee
Als dat beetje makkelijk is, prima. Deze keer ff afspreken om een tilburgenaar met zijn pens over de reling te pleurten?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Langezijdegenotquote:Op donderdag 21 december 2017 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
sowiesoquote:Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
en er dan thuis uit vliegen tegen PSV zeker.
De kans is enorm dat je PSV sowieso tegenkomt. Dus liever nu al, al helemaal nu ajax eruit ligt.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zou je eruit vliegen? PSV vindt het kampioenschap toch belangrijkerquote:Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Uh, AZ-uit en Sparta-uit, om maar even 2 voorbeelden te noemen?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef Keyos het volgende:
Lekkere loting, moeten écht een redding hebben om nog iets van het seizoen in de Kuip te maken. Tot nu toe is het thuis alleen maar kak geweest (Napoli uitgezonderd maar dat ging door voor de sportiviteitsprijs).
Sowieso wint PSV zelden in de Kuip...quote:Op donderdag 21 december 2017 23:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou je eruit vliegen? PSV vindt het kampioenschap toch belangrijker
Hij is voor Twente idioot.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:50 schreef Roland010 het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS
Naar wie zwaai je?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:50 schreef Roland010 het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS
Die pot winnen we, PSV thuis, zeker zo’n bekeravondje in een verder kansloos seizoen is zo’n typische Feyenoordpot.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou je eruit vliegen? PSV vindt het kampioenschap toch belangrijker
Hoho, je vergeet nu de Fruitschaalquote:Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef Keyos het volgende:
Lekkere loting, moeten écht een redding hebben om nog iets van het seizoen in de Kuip te maken. Tot nu toe is het thuis alleen maar kak geweest (Napoli uitgezonderd maar dat ging door voor de sportiviteitsprijs).
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Leuke loting. Eindelijk weer eens thuis
Is wel gewoon leuker om als finale te hebben. Vind het altijd wel jammer als deze wedstrijden eerder vallen.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef Roland010 het volgende:
[..]
De kans is enorm dat je PSV sowieso tegenkomt. Dus liever nu al, al helemaal nu ajax eruit ligt.
Gewoon 2 prijzen pakken dit seizoenquote:Op donderdag 21 december 2017 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho, je vergeet nu de Fruitschaal
quote:
Ook voor hen helemaal niets dit jaar. Ja, misschien nacompetitiequote:Op donderdag 21 december 2017 23:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Naar wie zwaai je?
Ik ben voor Twente
Ow ja, jippie.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho, je vergeet nu de Fruitschaal
Het zou misschien de finale wat aantrekkelijker maken qua affiche, daar heb je gelijk in. Maar uiteindelijk gaat het om de prijs (ook al vind ik de beker geen echt grote prijs).quote:Op donderdag 21 december 2017 23:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is wel gewoon leuker om als finale te hebben. Vind het altijd wel jammer als deze wedstrijden eerder vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |