Portela WK en prumjur liek!quote:Op donderdag 21 december 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Portela gaat het kwart van Wright helemaal kapotstampen, erop spugen, op schijten, uiteenrijten.
Zijn vriendin is die blonde met een choker. Die emotionele dame is (tot dusver vermeld) simpelweg een fan.quote:
F-A en ik wisten al dat hij een fijne worp had.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:31 schreef hafcfan het volgende:
Hele wk lezen we hypes maar waarom heeft niemand deze man getiptZIJN HIER GEEN KENNERS
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Portela gaat het kwart van Wright helemaal kapotstampen, erop spugen, op schijten, uiteenrijten.
ik heb twee euro ingezetquote:Op donderdag 21 december 2017 23:31 schreef hafcfan het volgende:
Hele wk lezen we hypes maar waarom heeft niemand deze man getiptZIJN HIER GEEN KENNERS
+1 voor jou, maar echt niks over hem gelezen verder. Leuke suprise ditquote:Op donderdag 21 december 2017 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
F-A en ik wisten al dat hij een fijne worp had.
[ afbeelding ]
85 gemiddeld (lol)quote:Op donderdag 21 december 2017 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist want ik was heel even weg maar ik zie dat Huybrechts er kansloos af is gegaan
Kim bakte er weer weinig vanquote:Op donderdag 21 december 2017 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist want ik was heel even weg maar ik zie dat Huybrechts er kansloos af is gegaan
Hij heeft met een andere Braziliaanse makker meegedaan aan de World Cup.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
+1 voor jou, maar echt niks over hem gelezen verder. Leuke suprise dit
wowquote:Op donderdag 21 december 2017 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is betererderteder.
Je had hem volgens mij wel op een Eurotour en WC landen kunnen zienquote:Op donderdag 21 december 2017 23:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
+1 voor jou, maar echt niks over hem gelezen verder. Leuke suprise dit
Lastig, maar doe maar die Braziliaanse.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is betererderteder.
Nooit gedacht dat zoiets uit Barney en Syl kon komen.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is betererderteder.
Na 9 maanden een zika-hoofd.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lastig, maar doe maar die Braziliaanse.
Dat mis ik nog wel eens makker. Wrightgodquote:Op donderdag 21 december 2017 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had hem volgens mij wel op een Eurotour en WC landen kunnen zien
Fapje plegen genotquote:Op donderdag 21 december 2017 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is betererderteder.
Mrs Wright bedenkt deze onzin natuurlijkquote:Op donderdag 21 december 2017 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
De shirt-act begint ook tragisch te worden. Zelfs al heeft hij galstenen.
Ik mis het hele punt eigenlijkquote:Op donderdag 21 december 2017 23:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Weer ander shirt. Doe normaal man....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |