Dit gaat nog.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:57 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel diehards hebben we nog hier
Ene kant wel want de prestaties gaan niet verbeteren, maar ik vind het ook wel zielig ofzoquote:Op donderdag 21 december 2017 20:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Was jij blij met het nieuws over #ExitKeizer?
waarom hadden ze toen een jas aan? Had RTL toen de gasrekening niet betaald ofzoquote:Op donderdag 21 december 2017 20:57 schreef KennyPowers het volgende:
oja ik had deze nog
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze iemand aangetrokken wiens naam begint met Taglia en eindigt op oquote:Op donderdag 21 december 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ene kant wel want de prestaties gaan niet verbeteren, maar ik vind het ook wel zielig ofzo
En de problemen bij Ajax zitten dieper dan een hoofdtrainer.
Koffieplanterquote:Op donderdag 21 december 2017 20:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Koffieplanter moet nog komen toch?
Die heeft geen plekje in zijn agenda vrijgemaakt hiervoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Koffieplanter moet nog komen toch?
Kan heel goed, de borrelnootjes zijn ook wegbezuinigd.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
waarom hadden ze toen een jas aan? Had RTL toen de gasrekening niet betaald ofzo
Darts en Feijenoord aan, lekker hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 20:57 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel diehards hebben we nog hier
Die is er nog niet, Hans.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze iemand aangetrokken wiens naam begint met Taglia en eindigt op o
Dat de speler uit India komtquote:
Vincent heeft alles vorig jaar al opgegetenquote:Op donderdag 21 december 2017 20:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan heel goed, de borrelnootjes zijn ook wegbezuinigd.
Jij kijkt sowieso weinig Ajax meer toch? Zie je nooit meer in het Ajaxtopicquote:Op donderdag 21 december 2017 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb mij niet goed ingelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |