Je moet er ook wel saus/groenten/vlees bij eten hequote:Op donderdag 21 december 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik eet dat wel maar ik vind er gewoon geen ene reet aan.
Nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:48 schreef Morendo het volgende:
Hebben die spanjolen een hekel aan elkaar?
King.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:48 schreef hafcfan het volgende:
Dit is na Clayton en Withlock toch wel de slechtste geplaatste speler
Ja ik eet meestal gewoon de saus/groenten/vlees dan, de rest voegt niks toe of is matig dankzij de structuur.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je moet er ook wel saus/groenten/vlees bij eten he
vrijwillig naar Pipe kijken, ik verdom hetquote:Op donderdag 21 december 2017 20:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gisteren diep in de nacht waren de eckten er.
Het wordt tijd dat de Cross-hype train gaat crashen.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Tja.... zitten er überhaupt speler in een goede periode behalve MvG en Cross? Ik hoor het zo een beetje over elke speler van Zjak. En hij heeft nog een punt ook.....
Verre vanquote:Op donderdag 21 december 2017 20:48 schreef Morendo het volgende:
Hebben die spanjolen een hekel aan elkaar?
Neppert!quote:Op donderdag 21 december 2017 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vrijwillig naar Pipe kijken, ik verdom het
Dat ligt aan je kok.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik eet meestal gewoon de saus/groenten/vlees dan, de rest voegt niks toe of is matig dankzij de structuur.
Semifinal is vroeg zatquote:Op donderdag 21 december 2017 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de Cross-hype train gaat crashen.
Dimitri, Ando, Price, Suljo, Gurney,quote:Op donderdag 21 december 2017 20:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Tja.... zitten er überhaupt speler in een goede periode behalve MvG en Cross? Ik hoor het zo een beetje over elke speler van Zjak. En hij heeft nog een punt ook.....
B.B.?quote:
eensquote:Op donderdag 21 december 2017 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de Cross-hype train gaat crashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |