quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:20 schreef YokiKater het volgende:
twitter:brenno twitterde op maandag 01-01-2018 om 00:00:04En natuurlijk wens ik iedereen een gezond, gelukkig en geweldig 1984! reageer retweet
Brenno
Ik heb ook wel eens getwitterd met Brenno toen ik de WOZ aanslag van heel iemand anders kreegquote:
Ja, dat weet ik nog.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens getwitterd met Brenno toen ik de WOZ aanslag van heel iemand anders kreeg
Ja gefeliciteerd, eikeltje.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:55 schreef d4v1d het volgende:
Het is weer de mooiste dag van het jaar.
Het js elke dag een strijdquote:Op donderdag 4 januari 2018 17:08 schreef d4v1d het volgende:
Dat je nog niet spontaan van een brug springt als je met zo'n mentaliteit in het leven staat.
Nog gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:55 schreef d4v1d het volgende:
Het is weer de mooiste dag van het jaar.
Vertel eens, ik zag vanmiddag rond 16.25 uur in het centrum van Dordrecht onderstaande helikopter hangen boven de stad.quote:
Dank je Yokiquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:20 schreef YokiKloon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gelukkig nieuwjaar nog!
Politieheli, inval bij cafe The Hustlerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vertel eens, ik zag vanmiddag rond 16.25 uur in het centrum van Dordrecht onderstaande helikopter hangen boven de stad.
https://imgur.com/a/uqtY6
Wat en waarom?
Ah zo, je was in mijn gedachten aanwezigquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:25 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Politieheli, inval bij cafe The Hustler
Het was nog loos alarm ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah zo, je was in mijn gedachten aanwezig.
Al was het niet zo heel spannend, omdat de helikopter lange tijd op dezelfde plek bleef hangen.
Dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |