Te mainstream.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:16 schreef J_Mormont het volgende:
Laag Kensington- gehalte trouwens deze SR editie. Zijn ze alweer uit?
sst nouquote:Op donderdag 21 december 2017 21:16 schreef J_Mormont het volgende:
Laag Kensington- gehalte trouwens deze SR editie. Zijn ze alweer uit?
Oeh als vrijgezel was zou ik hem zeker niet afslaan.Frank ook nietquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 21 december 2017 21:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh als vrijgezel was zou ik hem zeker niet afslaan.Frank ook niet
dankje dankjequote:Op donderdag 21 december 2017 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor het wel weer wanneer ik terug kan zappen.
Yeah!quote:
Nee hoor, helemaal niks mis mee zo te lezenquote:Op donderdag 21 december 2017 21:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Yeah!
Iedereen gruwelt altijd van mijn mannensmaak
Meer domien en veenstra en Herman! Oja Herman..quote:Op donderdag 21 december 2017 21:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh als vrijgezel was zou ik hem zeker niet afslaan.Frank ook niet
Voor zijn shift over is nog wel dus.quote:
Ik heb 5 euro gedoneerdquote:
Dan zijn we er.quote:
quote:
Ja, wat is het nou?quote:
Heb me zeer vermaakt ooit een keer bij Stromae op Pinkpop. Wel tyfusteringjantjedruk bij het 3FM-podium.quote:
De eerste. Prachtige keiharde tekst. Ik houd ervanquote:
BarneyARMY!quote:
Live ook echt geweldigquote:Op donderdag 21 december 2017 21:26 schreef miieejj het volgende:
Oef, oscar and the wolf gaat weer lekker .. tof om te zien
geen flauw idee, maar ik vind de taal al niet mooi,dat helpt ooknietquote:Op donderdag 21 december 2017 21:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wat ie zingt?
Jij bent meer van Falcoquote:Op donderdag 21 december 2017 21:28 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
geen flauw idee, maar ik vind de taal al niet mooi,dat helpt ookniet
Jeannyyyy!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |