Idd, meer opgehaald dan verleden jaar 3e dag.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:25 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Meer dan vorig jaar op de 3e dag
Ja echt, dus ze hebben nu meer opgehaald in de afgelopen 24 uur dan vorig jaarquote:Op donderdag 21 december 2017 20:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja echt? Dan valt ut mee denk ik
ik wil niet dat die azijnzeikers , de media en die bloggers , Angela de jong van het ad enzo hun gelijk krijgen.. van zie je wel dat het slechter gaat..quote:
Er is alleen geen Tijnboost, maar of je dat moet willen...quote:Op donderdag 21 december 2017 20:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Idd, meer opgehaald dan verleden jaar 3e dag.
Ik verwacht toch nog wel wat hoor qua bedragen de komende dagen. Heb goede hoop
Bloggersquote:Op donderdag 21 december 2017 20:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik wil niet dat die azijnzeikers , de media en die bloggers , Angela de jong van het ad enzo hun gelijk krijgen.. van zie je wel dat het slechter gaat..
Krijg daar de eeuwige jeuk van..
Angela de jongquote:Op donderdag 21 december 2017 20:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik wil niet dat die azijnzeikers , de media en die bloggers , Angela de jong van het ad enzo hun gelijk krijgen.. van zie je wel dat het slechter gaat..
Ik lees dat nooit.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
Nee, denk dat ja dat idd niet moet willen.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:28 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Er is alleen geen Tijnboost, maar of je dat moet willen...
d’r zijn mensen die haar volgen.. naar haar luisteren en helemaal geloven wat ze zegt..quote:
Precies, dat weet je toch niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, denk dat ja dat idd niet moet willen.
Maar zie toch veel acties en grote bedragen voorbij komen. En ik vraag me ook af of veel mensen die afgelopen jaar “via” Tijn gaven anders niet sowieso hadden gegeven aan SR
Ja maar op internet en feesboek staat ...quote:Op donderdag 21 december 2017 20:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
d’r zijn mensen die haar volgen.. naar haar luisteren en helemaal geloven wat ze zegt..
Ook over rtl4..
Zo beïnvloedbaar ofzo..
Nee, minder.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dus toch hoger dan vorig jaar op dit moment?
Maja, vorig jaar was Tijn er...
Sowieso hielp dat wel hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 20:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, denk dat ja dat idd niet moet willen.
Maar zie toch veel acties en grote bedragen voorbij komen. En ik vraag me ook af of veel mensen die afgelopen jaar “via” Tijn gaven anders niet sowieso hadden gegeven aan SR
ja nou, ik had ook nooit moeten doen..quote:Op donderdag 21 december 2017 20:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou dat zo houden als ik jou was
die zijn nou in Breda bezig, met nagels lakkenquote:Op donderdag 21 december 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso hielp dat wel hoor
Ja uiteraard heeft dat wel wat geholpen jaquote:Op donderdag 21 december 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso hielp dat wel hoor
Ja logisch, geen kritiek op eigen RTL mensen.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja nou, ik had ook nooit moeten doen..
Dus nou niet op twitter, Facebook of televisie kijken..
Rtlboulevard was vanavond wat milder geworden, gelukkig door Marieke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |