Wow dat heb ik helemaal gemist.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Verlies van hun ongeboren kindje, afgelopen zaterdag. Daarom was hij er ook niet zondag.
Dat gerucht komt ook slechts van de kindercreche genaamd fr12quote:
Kindercrčche.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gerucht komt ook slechts van de kindercreche genaamd fr12
Toch weer de Boeet. Die Larsson moet echt geen fuck uitvoeren op de training...quote:Op donderdag 21 december 2017 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
weer die toornstra...gvd
Jorgensen wel op de bank gelukkig
zo langzamerhand heeft gio ook elke week gezien dat larson totaal geen diepte in zijn spel heeft maar alleen maar rond de zestien naar binnen looptquote:Op donderdag 21 december 2017 20:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch weer de Boeet. Die Larsson moet echt geen fuck uitvoeren op de training...
Vente achter Jörg zie ik toch meer in denk ik. Daar heeft ie in het tweede en in de A1 ook regelmatig gespeeld als ik me niet vergis en Jörgensen is toch iets meer een aanspeelpunt dan hijquote:Op donderdag 21 december 2017 19:36 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jorg achter Vente dan, lijkt me prima, aangezien dat eigenlijk zijn positie is.
Liever andersom misschien. Of ze kunnen afwisselen. Zou het in ieder geval een keer proberen. Larsson op 10 zie ik niet zo zitten.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vente achter Jörg zie ik toch meer in denk ik. Daar heeft ie in het tweede en in de A1 ook regelmatig gespeeld als ik me niet vergis en Jörgensen is toch iets meer een aanspeelpunt dan hij
Lekker trendyquote:Op donderdag 21 december 2017 20:57 schreef Keyos het volgende:
Die shirts van Heracles, man wat een oogaids.
Kan snel gaan hequote:Op donderdag 21 december 2017 21:18 schreef hhh38 het volgende:
En het lijkt ineens nergens meer op, Tapia terecht boos
Het staat 2-1quote:Op donderdag 21 december 2017 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Heilige nacht, Almelo VERKRACHT.
Diep in de nacht.
Dat hij nog opgesteld word is mij echt een raadsel..quote:
En die balcontrole ook soms.. gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijna al z'n passes vooruit leveren balverlies op
gIO HEeft eindelijk aan zijn spelersgroep verteld dat ze meer moeten bewegen en meer positiewisselingen moeten doen....quote:Op donderdag 21 december 2017 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Eerste 20 min was het nog Barcelona aan de Maas en dan zakt het in een keer helemaal in joh
Dit ja, doen niets goed.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:31 schreef Haringkop het volgende:
Toornstra weer bedroevend, Boetius goede tweede.
Een quote zetten na 30 minuten en in de pauze zo rolt Davy.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot de 2-1 was het eenrichtingsverkeer, nu niet meer.
+ zaad voetbalquote:Op donderdag 21 december 2017 21:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb de eerste helft gemist. Nu wordt het dus minimaal 45 minuten gestress.
De eerste 20 minuten zou ik terugkijken. Heerlijk hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:37 schreef DonRaja het volgende:
En om dan weer terug op aarde te komen kijk je daarna die 25 minuten ook evenquote:Op donderdag 21 december 2017 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten zou ik terugkijken. Heerlijk hoor.
Was het zo goed ja?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier in het stadion was anders ook niet zoveel te zien van een aanvallend Feyenoord vanaf de gele zijde....quote:Op donderdag 21 december 2017 21:37 schreef DonRaja het volgende:
Wel mentaal kwetsbaar, dat het na een plotselinge tegengoal zķ instort. Terwijl je fantastisch begint, oogstrelend gewoon. Wat een verval.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag net wat beelden, mist of fakkels?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hier in het stadion was anders ook niet zoveel te zien van een aanvallend Feyenoord vanaf de gele zijde....
Fokken in het stadionquote:Op donderdag 21 december 2017 21:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hier in het stadion was anders ook niet zoveel te zien van een aanvallend Feyenoord vanaf de gele zijde....
Mist, die steeds dikker wordt.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag net wat beelden, mist of fakkels?
mistquote:Op donderdag 21 december 2017 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag net wat beelden, mist of fakkels?
Mja, dat we kwetsbaar zijn was niet onbekend neem ik aanquote:Op donderdag 21 december 2017 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel mentaal kwetsbaar, dat het na een plotselinge tegengoal zķ instort. Terwijl je fantastisch begint, oogstrelend gewoon. Wat een verval.
Ik heb nooit bereik bij onsquote:Op donderdag 21 december 2017 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is al heel wat dat het tegenwoordig kan tijdens de rust in de Kuip.
Ik tot vorig seizoen ook nooit in de Kuip en zeker niet tijdens de rust. Sinds dit seizoen ineens wel.quote:
Ze waren bijna beter dan PEC!quote:Op donderdag 21 december 2017 21:46 schreef Tchock het volgende:
Onbegrijpelijk, dit verval. De eerste 15-20 minuten waren zķ goed! Ik zat soms echt met open mond te kijken. En dan neemt Heracles zo makkelijk over.
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat is er? Komt er niet in toch?
Daar was ik ook even bang voorquote:Op donderdag 21 december 2017 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, die zat, zo leek het, even een kroketje weg te tikken.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Huh? Ik bedoelde dat ik niet weet wat er is en waarom Scrummie het over Kramer heeft.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?Reservekeeper van Ierland ofzo was dat toch? die ook ongezond liep te kanen op de bank. Die is volgens mij toen uit de selectie gezet
quote:Op donderdag 21 december 2017 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die zat, zo leek het, even een kroketje weg te tikken.
Oh, laat maar dan, excuusquote:Op donderdag 21 december 2017 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Huh? Ik bedoelde dat ik niet weet wat er is en waarom Scrummie het over Kramer heeft.
Lol, die jaquote:
Gewoon weg doen in de winterstop, dit kan echt niet meer..quote:
verlos hem uit zijn lijden. En ons.quote:
Lijkt mee te vallen gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |