Ah vandaarquote:Op donderdag 21 december 2017 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee klopt, ik was aan het verwijderen terwijl de cos vol was.
Daar kan ie niet zo goed tegen.
A ik had al eenn nieuw titel en klik op invoeren jammer dan ging nietquote:Op donderdag 21 december 2017 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee klopt, ik was aan het verwijderen terwijl de cos vol was.
Daar kan ie niet zo goed tegen.
Welke TT?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A ik had al eenn nieuw titel en klik op invoeren jammer dan ging niet
Ik dacht je ziet het niet ik zal voor je openen en had dit .....Altijd ruzie en gezeik en dan met de Kerst schijnheilig gaan zitten doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A ik had al eenn nieuw titel en klik op invoeren jammer dan ging niet
Doen wij met de familie elk jaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Dotteke het volgende:
Johan is eerlijk
Ik zou ook niet aan tafel gaan zitten als ik zou behandeld was
De hele week ruzie en sneren en dan nu gezellig zitten doen
Johan wou dat hij het kon, maar hij kan dat niet
Ik geef hem groot gelijk ik zou het ook niet doenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Dotteke het volgende:
Johan is eerlijk
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Slachtoffer Johan zeurt als een klein meisje?
Dotteke had de lapo.quote:
Maar zo werkt het wél in Utopia. Eerst mekaar afslachten en dan knuffelen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Dotteke het volgende:
Johan is eerlijk
Ja echt de verschoppelingquote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef spapaars het volgende:
Arme Johan, wat een kut verhaallijn heeft hij.
En dat snapte we nooit dat ze dat konden.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wél in Utopia. Eerst mekaar afslachten en dan knuffelen.
Kerst is ook een tijd van bezinning .quote:Op donderdag 21 december 2017 18:13 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Doen wij met de familie elk jaar.
Klootzak, je hebt je team in de steek gelaten. Dat zei Cemal.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Cemal heeft sukkel gezegd? hij doet net of die in mekaar geslagen is of zo
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had de laatste post
en mijn tt was
Johan is niet schijnheilig, kan je van veel niet zeggen
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Klootzak, je hebt je team in de steek gelaten. Dat zei Cemal.
Waarop Johan antwoordde : Nou... ik vind jou ook een klootzak!
Weet je wel hoe zeer dat doet!quote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zal ook nooit mongool zeggen of hier gebruiken .quote:Op donderdag 21 december 2017 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel eerlijk.
Waar is de tijd gebleven dat er hier bijna een revolte uitbrak als iemand het woord mongool in de mond nam.![]()
Johan is niet schijnheilig, hij slaat het Kerstdiner overquote:
Beter dat dan mongool als scheldwoord gebruikenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Top TT.Johan maakt een statement.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Johan is niet schijnheilig, hij slaat het Kerstdiner over
Alleen al daardoor ben ik blij helemaal alleen te zijn, ook al is het Kerst.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:13 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Doen wij met de familie elk jaar.
Die mag ook Giz mag kiezen welkequote:
die is maar de laatste die ik arm noemquote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef spapaars het volgende:
Arme Johan, wat een kut verhaallijn heeft hij.
Waarom?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Gooi een paar hamburgers in die boot en
Wat MIJ betreft wél hoor Dot.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat snapte we nooit dat ze dat konden.
Nu is er een die dat dus niet kan is het weer niet goed:D
dat had Cemal niet verwacht inddquote:Op donderdag 21 december 2017 18:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij lult over iedereen steelt geld kruipt weg maar is niet schijnheilig
Hij zal zich best stoer vindenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:15 schreef Yaksa het volgende:
Wat een zielig ventje is die Johan zeg.
Is het nou zo moeilijk om je even ergens overheen te zetten en gewoon aan tafel te gaan zitten?
Hij plaatst zich zo wel een heel eind buiten de groep.
Dat gaat tegen hem keren.
Baldr style.quote:
Is ook een goeiequote:Op donderdag 21 december 2017 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Top TT.Johan maakt een statement.
Ja dat snap je niet hequote:Op donderdag 21 december 2017 18:19 schreef IkFok het volgende:
En wie heeft weer het voorwoord. Weer die tering Billy. Word er zo moe van dat wijf kan haar niet meer aanhoren
Demi is de laatste die debiel is hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
we zijn het eens over de TT,Wat staat er op het menu.debieltje Demi neemt het woord.
Landgenotenquote:
Vreetfestijn....quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Kerst is ook een tijd van bezinning .
Vraag me trouwens af of ze wel weten wat ze vieren
Er zit ook nog een hele hoop daar tussen in voor niet zwart-wit denkersquote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat snapte we nooit dat ze dat konden.
Nu is er een die dat dus niet kan is het weer niet goed:D
Bo houdt een bordje apartquote:Op donderdag 21 december 2017 18:19 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Pech gehad , volgende keer beter
Wel lekker rustig, anders had hij vast weer allerlei op- en aanmerkingen op het menu.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Gooddeal het volgende:
Het is super schijnheilig juist van Johan. Hij vreet notmaal toch ook mee?
En nu het kerst is moet hij een statement maken?
Dan had hij de hele week niet moeten vreten.
Verongelijkt kut kereltje.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Gooddeal het volgende:
Het is super schijnheilig juist van Johan. Hij vreet normaal toch ook mee?
Daarom , het is een triest ventjequote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Gooddeal het volgende:
Hij is gewoon aan het doorslaan met zijn underdog rol ...quote:Op donderdag 21 december 2017 18:15 schreef Yaksa het volgende:
Wat een zielig ventje is die Johan zeg.
Is het nou zo moeilijk om je even ergens overheen te zetten en gewoon aan tafel te gaan zitten?
Hij plaatst zich zo wel een heel eind buiten de groep.
Dat gaat tegen hem keren.
Dat is ook weer waar .quote:Op donderdag 21 december 2017 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel lekker rustig, anders had hij vast weer allerlei op- en aanmerkingen op het menu.
Ik weet niet mario, ik kijk nooit op t.v.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]op welke dag komt dit op TV? mandaag toch?
Denk het welquote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef mario390 het volgende:
Het wordt er ook niet prettiger op als iemand constant zijn neus ophaalt tijdens het diner. Goede keuze dit.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:23 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar .
Eigenlijk bewijst hij hen een dienst ,
Oef als hij dat wist
En wil er nog iemand met me neuhken?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Landgenoten
Kerst rede Van Jetje Bakker
laat we lief zijn met elkaar
over 5 mnden lopen we de poort uit
wees dankbaar
voor alle kanseh
hallelujaaaaaaaaaaaa
Ze nemen het nu op om het uit te kunnen zenden met Kerstquote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef mario390 het volgende:
Geen idee of het op eerste kerstdag ook op tv komt maar doorgaans lopen ze een dag of 2 achter ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En wil er nog iemand met me neuhken?
Zei ze dat?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
ik word daar niet metmaken ,op 21 ste eten dat de dome TVFritzen dat op tv bringen kunnenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik weet niet mario, ik kijk nooit op t.v.
Hij heeft groot gelijk. Kerst is sowieso een schijnheilig feest als er problemen zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Gooddeal het volgende:
ja maar dat is grote onzin op 21ste eten daar word ik niet metmakenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee of het op eerste kerstdag ook op tv komt maar doorgaans lopen ze een dag of 2 achter ja.
Die zit bij zijn vrienden.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wauw, zijn verjaardag en niemand komen opdagen?
Maar andere dagen wel lekker eten van de rest.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Kerst is sowieso een schijnheilig feest als er problemen zijn.
Lekker leuk doen, terwijl je iemand een mes in de rug steekt (iedereen heeft een big smile, want het is immers kerst).
Dat is het hele leven toch? In elke familie gebeurt dat met kerst.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Kerst is sowieso een schijnheilig feest als er problemen zijn.
Lekker leuk doen, terwijl je iemand een mes in de rug steekt (iedereen heeft een big smile, want het is immers kerst).
We weten tenminste hoe hij zich voelt en als een er mes komt, kunnen we die verwachten.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Daarom , het is een triest ventje
En dan ga je er gewoon bijzitten, ook al ligt de een je wat meer dan de ander.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is het hele leven toch? In elke familie gebeurt dat met kerst.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zulke mensen heb ik nooit in huis met de kerstquote:Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, aanpassen heet dat. En goed fatsoen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan ga je er gewoon bijzitten, ook al ligt de een je wat meer dan de ander.
Maar als ik me zo voel als hij zich voelt, ga ik er ook niet schijnheilig bij zitten. Lekker vreten en zuipen, verder zien we het morgen wel, dan gaan de vete wel door.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is het hele leven toch? In elke familie gebeurt dat met kerst.
Wees blij, want je zou ze niet kunnen handelen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
Zulke mensen heb ik nooit in huis met de kerst
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kunnen we hier het aub leuk houden? Iedereen weet dat de sfeer zo niet top meer is.
Als je iemand niet mag,of posts plaatst wat je niet zint,scroll dan.En zo niet;vecht het lekker uit via DM.Iedereen ziet het anders,en lekker sparren is leuk,maar de laatste tijd is het geen sparren meer.
Zo moeten we het met niet willen.Toch?
Ik COS nu al 4 jaar,maar dit kan echt niet.
dan had hij dat de afgelopen dagen ook niet moeten doen. Statements maken kun je altijd, niet alleen met kerst.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar als ik me zo voel als hij zich voelt, ga ik er ook niet schijnheilig bij zitten. Lekker vreten en zuipen, verder zien we het morgen wel, dan gaan de vete wel door.
Ik zou me opvreten en ze dood wensen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan ga je er gewoon bijzitten, ook al ligt de een je wat meer dan de ander.
Gewoon zielig doen aandacht vragen het is net een klein kind in zijn gedragquote:Op donderdag 21 december 2017 18:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
dan had hij dat de afgelopen dagen ook niet moeten doen. Statements maken kun je altijd, niet alleen met kerst.
Hij had er ook voor kunnen zorgen dat dingen uitgepraat zijn maar het enige wat hij kan doen is schoppenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar als ik me zo voel als hij zich voelt, ga ik er ook niet schijnheilig bij zitten. Lekker vreten en zuipen, verder zien we het morgen wel, dan gaan de vete wel door.
Kunnen we hier het aub leuk houden? Iedereen weet dat de sfeer zo niet top meer is.
Als je iemand niet mag,of posts plaatst wat je niet zint,scroll dan.En zo niet;vecht het lekker uit via DM.Iedereen ziet het anders,en lekker sparren is leuk,maar de laatste tijd is het geen sparren meer.
Tsja...quote:Op donderdag 21 december 2017 18:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou me opvreten en ze dood wensen.
Dus dat ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoop dat de elektra er onherstelbaar uitknalt en hij niks kan friturenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Tering wat een smerig friethok.
Dat is voor hem het belangrijkstequote:Op donderdag 21 december 2017 18:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon zielig doen aandacht vragen het is net een klein kind in zijn gedrag
Hij wil het met niemand uitpraten. Dat is al een paar keer geprobeerd. Hij doet wel zijn uiterste best om anderen tegen elkaar op te zetten.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:30 schreef DeKenau het volgende:
Dit Kerstfes
[..]
Hij had er ook voor kunnen zorgen dat dingen uitgepraat zijn maar het enige wat hij kan doen is schoppen
Zo moeten we het met elkaar niet willen.Toch?
We kunnen anderen niet voorschrijven hoe ze moeten zijn, dat is de wortel van veel problemen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
dan had hij dat de afgelopen dagen ook niet moeten doen. Statements maken kun je altijd, niet alleen met kerst.
Hahaquote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Best triest eigenlijk, ook als je ziet hoe het contact met zijn moeder was gisteren. Die jongen is flink beschadigd en moet eens hard aan de slag gaan met zichzelf.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wil het met niemand uitpraten. Dat is al een paar keer geprobeerd. Hij doet wel zijn uiterste best om anderen tegen elkaar op te zetten.
En het slachtoffer spelen, daar wordt hij verdomd goed in.
Terwijl het in eerste instantie allemaal bij hem begonnen is, maar daar wil hij natuurlijk geen verantwoordelijkheid voor nemen.
Dat is ook maar invulling.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We kunnen anderen niet voorschrijven hoe ze moeten zijn, dat is de wortel van veel problemen.
Kerst en Oud en Nieuw zijn emotionele dagen voor sommige mensen.
We kunnen er rekening mee proberen te houden.
Men maakt elkaar hier al af. Kan je je voorstellen hoe het voor Johan moet zijn?
Ik ben moeder en moet er niet aan denken dat mijn kind zich zo rot voelt dat hij nog liever alleen zit.
Zo lang hij niet inziet wat er mis met hem is gaat dat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:34 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk, ook als je ziet hoe het contact met zijn moeder was gisteren. Die jongen is flink beschadigd en moet eens hard aan de slag gaan met zichzelf.
Hoezo ervoor kunnen zorgen.!!!!!!!!!!!!!!!! Zo lust ik nog een paar. Hij moet hier overal voor zorgen zeg.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:30 schreef DeKenau het volgende:
Dit Kerstfes
[..]
Hij had er ook voor kunnen zorgen dat dingen uitgepraat zijn maar het enige wat hij kan doen is schoppen
Da wil ze niet meer.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik moet al iemand anders neuhken, anders had ik je wel een DM gestuurd.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:
Jij weet het. Triest eigenlijk. Ik snap wel waarom hij alleen gaat zitten. Kijk maar wat hier gebeurt, al die haat en dat met kerst.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook maar invulling.
Hij lijkt eerder te genieten van zijn positie. Ik zie hem niet direct enorm lijden.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:37 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Een van de twins zei ''nee hij is niet geboren , hij is opgestaan ''
Ja joh normaal gaat hij naar het klompjequote:Op donderdag 21 december 2017 18:37 schreef Raskolnikow het volgende:
Volgens mij doet ie dit ook expres om de aandacht op zich te vestigen in de uitzending.
Natuurlijk doet hij dit expres...quote:Op donderdag 21 december 2017 18:37 schreef Raskolnikow het volgende:
Volgens mij doet ie dit ook expres om de aandacht op zich te vestigen in de uitzending.
Ik denk er anders over. Ik zie niet iemand die zich rot voelt. Ik zie een klein kind die in de slachtofferrol kruipt en de hele wereld schuldig vind, alleen hijzelf niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We kunnen anderen niet voorschrijven hoe ze moeten zijn, dat is de wortel van veel problemen.
Kerst en Oud en Nieuw zijn emotionele dagen voor sommige mensen.
We kunnen er rekening mee proberen te houden.
Men maakt elkaar hier al af. Kan je je voorstellen hoe het voor Johan moet zijn?
Ik ben moeder en moet er niet aan denken dat mijn kind zich zo rot voelt dat hij nog liever alleen zit.
Ik weet niks. Daarom schrijf ik juist ‘lijkt’.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij weet het. Triest eigenlijk. Ik snap wel waarom hij alleen gaat zitten. Kijk maar wat hier gebeurt, al die haat en dat met kerst.
Ik ben weer weg. Fijn Kerstdiner.
Betaalt 'ie hier voor?quote:
Daarom scroll ik de laatste dagen zo veel.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
De Corky's ook niet. best wel een beetje dom.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:38 schreef mario390 het volgende:
Romy weet echt niet waarom Kerst geviert werd,is maar zielig
Dus al die slettenbakken opnames die over het hele internet verspreid staan nu ziet ze voor het gemak maar ff over het hoofd. LOL.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da wil ze niet meer.
Ze heeft het steeds over een baan als ze buiten komt, misschien is haar wel gezegd dat ze zich eerst eens moet leren gedragen of zo
Gisteren vertelde ze dat ze met niemand meer wil slapen omdat ze er buiten niet zo op wil staan
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:36 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik moet al iemand anders neuhken, anders had ik je wel een DM gestuurd.
Dat staat er natuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus al die slettenbakken opnames die over het hele internet verspreid staan nu ziet ze voor het gemak maar ff over het hoofd. LOL.
Senna heeft het voor de markt en na het voor bakken nog schoon gemaaktquote:Op donderdag 21 december 2017 18:39 schreef Raskolnikow het volgende:
Die frietpan is in geen tijden schoongemaakt.
Tuurlijk joh, is toch 1 grote grap die hele soap.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:37 schreef Raskolnikow het volgende:
Na de markt niet meer vrees ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:40 schreef IkFok het volgende:
[..]
Senna heeft het voor de markt en na het voor bakken nog schoon gemaakt
Beau is volgens mij al een paar keer naar hem toe gekomen, maar hij weigert om met haar te praten. Zwelgt in zelfmedelijden, want iedereen is tegen hem, iedereen is fout maar vergeet naar zichzelf te kijken....quote:Op donderdag 21 december 2017 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo ervoor kunnen zorgen.!!!!!!!!!!!!!!!! Zo lust ik nog een paar. Hij moet hier overal voor zorgen zeg.
Je Nederlands verslapt een beetje, Kumpel.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:41 schreef mario390 het volgende:
dat trotzige Kind Johan is weer an het spinnenhij kann niet tegen Kritikik
O, dát zal het wel zijn. Hij mist 'het klompje'.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja joh normaal gaat hij naar het klompje
spinnen is "irritant doen,ontfloppenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je Nederlands verslapt een beetje, Kumpel.
Ik dacht te hebben gelezen dat 'ie met Senna en Bald'r een bv wil gaan beginnen?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:42 schreef Gooddeal het volgende:
Voorlopig zie ik een tafel vol lekker eten en iemand die zichzelf buiten de groep zet.
En hij verpest daarmee ook de sfeer voor Chip en de twins, waar hij zo graag B.V-tje mee wil spelen.
Dus degenen waar hij wel goed mee kan naait hij ook op deze manier.
En Baldr.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:42 schreef Gooddeal het volgende:
Voorlopig zie ik een tafel vol lekker eten en iemand die zichzelf buiten de groep zet.
En hij verpest daarmee ook de sfeer voor Chip en de twins, waar hij zo graag B.V-tje mee wil spelen.
Laat hem lekker , hij zou het toch alleen verzieken .quote:Op donderdag 21 december 2017 18:42 schreef Gooddeal het volgende:
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben natuurlijk degene die nu pas die schimmel op dat luik aan de binnenkant van de Luifel/'t Gooische Klompje ziet.
hij verpest alles, en ik denk hij is te huis ook an het ruzie maken bezigquote:Op donderdag 21 december 2017 18:42 schreef Gooddeal het volgende:
Ontploffen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
spinnen is "irritant doen,ontfloppen
Ja, dat is het nieuwste weer geloof ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht te hebben gelezen dat 'ie met Senna en Bald'r een bv wil gaan beginnen?
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht te hebben gelezen dat 'ie met Senna en Bald'r een bv wil gaan beginnen?
Ja hou op zeg, met zingen ofzoquote:Op donderdag 21 december 2017 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
[ afbeelding ]
Ook dat nog ja. Hij gebruikt mensen behoorlijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En Baldr.
En Senna die hij weer aan het paaien is en vertelt niet meer met Cemal om te gaan omdat Cemal een rat is
Dat bedoel ik juist. Bazen googlen tegenwoordig vóór ze iemand aannemen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat staat er natuurlijk niet.
Ze wil blijkbaar proberen dat achter zich te laten en haar leven te ‘beteren’.
Lijkt me ook best handig. Of het lukt is een tweede.
En ondertussen weer met de grootste slang met de 20 tongen aanpappen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. Hij gebruikt mensen behoorlijk.
Jij denkt dat mensen Billy nog moeten googelen?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. Bazen googlen tegenwoordig vóór ze iemand aannemen.
Precies. Maar wel statements maken.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ondertussen weer met de grootste slang met de 20 tongen aanpappen.
Die heeft hij nodig als doorgeef luikquote:Op donderdag 21 december 2017 18:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ondertussen weer met de grootste slang met de 20 tongen aanpappen.
♫♪ ♫♫♪ ♫ ♩ ♬ Ik zit hier heel alleen Kerstfeest te vieren. De straf die ik verdiend heb zit ik uit ♫♪ ♫♫♪ ♫ ♩ ♬quote:Op donderdag 21 december 2017 18:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan in de Kerstuitzending van de tv er een heel zielig deuntje onder plaatsen bij Johan.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Precies. Maar wel statements maken.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ontfloppen doet nur ramona´s tampon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ja dat is niet zo handig.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. Bazen googlen tegenwoordig vóór ze iemand aannemen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappje
Hoezo denkt Baldr evenementen 'neer te kunnen zetten' eigenlijk?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja het is best humor, maar die Baldr heeft toch ook het verstand van een pel pinda, die volgt hem blind
Hangt ook wel van het soort beroep af.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen Billy nog moeten googelen?
Schattig.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen Billy nog moeten googelen?
Schattig.
Geen ideequote:Op donderdag 21 december 2017 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo denkt Baldr evenementen 'neer te kunnen zetten' eigenlijk?
En had Johan in het verleden eigen evenementen buiten, toch ook niet?
Omdat Baldr vindt dat mensen die geen verstand hebben van evenementen organiseren zich niet met de muziek moeten bemoeienquote:Op donderdag 21 december 2017 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Johan is een evenement op zich. Freak show van een loserquote:Op donderdag 21 december 2017 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onderschat dat schuim niet ik verwacht walkers aan het hek straksquote:Op donderdag 21 december 2017 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Johan is een evenement op zich. Freak show van een loser
ik zie hem apparatuur installeren...ik vrees dus van wel. Dan ben ik weer weg...verschrikkelijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:51 schreef Zeyina het volgende:
Ohh. Baldr gaat vanavond ook nog Kerstliedjes zingen. Toch? Dat las ik daarstraks hier ergens.
Ik hoop dat dat een CoS waarhied is
En er komt een auto de poort door
Madie is een kut wijf met 20 paar hakken. Waarom ? Misselijk roddel wijfquote:Op donderdag 21 december 2017 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Madi gaat gelijk de nieuwste telefoon halen als ze eruit is.
Romy & Beau.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:52 schreef Raskolnikow het volgende:
Tijd om zakken dierenvoer te sjouwen.
in kerst outfitquote:Op donderdag 21 december 2017 18:52 schreef Raskolnikow het volgende:
Tijd om zakken dierenvoer te sjouwen.
Ja. ik zie hetquote:Op donderdag 21 december 2017 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie hem apparatuur installeren...ik vrees dus van wel. Dan ben ik weer weg...verschrikkelijk.
Ja. Ik zag Romy al heel vroeg daar bezig met Beau geloof ik (half 5 of zo)quote:
sjamp...dat is niet de kerstgedachtequote:
Zo vind ik dat mensen die niet kunnen zingen niet zouden mogen zingen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Omdat Baldr vindt dat mensen die geen verstand hebben van evenementen organiseren zich niet met de muziek moeten bemoeien![]()
(Een aantal hadden gezegd dat hardcore nu niet de muziek was voor Utopia kijkers)
dat is er wel geilquote:Op donderdag 21 december 2017 18:54 schreef Charmian het volgende:
die gelaarsde kat laarzen van bo onder dat glitterjurkje
Ja, dat heb ik gehoord, Tiet vroeg het hem gisteren of vanmorgen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:51 schreef Zeyina het volgende:
Ohh. Baldr gaat vanavond ook nog Kerstliedjes zingen. Toch? Dat las ik daarstraks hier ergens.
Ik hoop dat dat een CoS waarhied is
En er komt een auto de poort door
[ afbeelding ]
Last Cristmasquote:
ziet er echt niet uit mario...had ze beter stilleto's onder kunnen doenquote:
Hahaha. Spuit elf. Je loopt een beetje achterquote:Op donderdag 21 december 2017 18:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gehoord, Tiet vroeg het hem gisteren of vanmorgen.
Dan valt ze voorover.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ziet er echt niet uit mario...had ze beter stilleto's onder kunnen doen
Ja, zo klant wil je niet missen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja die man zal daar wel aardig cashen aan dat diervoeder.
ik vind het zo beterquote:Op donderdag 21 december 2017 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ziet er echt niet uit mario...had ze beter stilleto's onder kunnen doen
Gerstenkorrel of wratquote:Op donderdag 21 december 2017 18:57 schreef Charmian het volgende:
waarom heeft romy een pleister in d'r nek...een jeugdpuistje?
Ze had het gisteren over een gerstekorrel (?). Zal dus wel weggehaald zijnquote:Op donderdag 21 december 2017 18:57 schreef Charmian het volgende:
waarom heeft romy een pleister in d'r nek...een jeugdpuistje?
zukke grote tieten heeft ze nu ook weer nietquote:
Ik dacht een GPS chip.quote:
Ik ben weer bij.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hahaha. Spuit elf. Je loopt een beetje achter
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Beautje heeft beste laarzen aan
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:58 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Geil niet, wel handig voor riviervissen.
Die witte panty (of zijn het haar blote benen) van Linda ziet er ook niet uit.quote:
Nou een dooie zou wel lekker zijn zo op het eind van het jaarquote:
Wie is gliterkutquote:Op donderdag 21 december 2017 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
Tot eind Mei.. Misschien gaan de koetjes wel eerder weg..Aldus Glitterkutje
Ook dat weten ze niet eens/kunnen ze niet over beslissen//
Maar "Kookwedstrijden" leveren iig veel vreten op tafel, heel veel vreten dat zelfs Sjippie buikpijn krijgt.. fuck de BV
Die is gratisquote:Op donderdag 21 december 2017 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Yaksa.
Da's een idee, een schilderij van een streamlock bestellen...quote:Op donderdag 21 december 2017 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Yaksa.
Geen idee of ze een panty aan heeft, maar ik vind Linda er nooit leuk vlot gekleed uitzienquote:Op donderdag 21 december 2017 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die witte panty (of zijn het haar blote benen) van Linda ziet er ook niet uit.
Geen idee. Het houdt niet opquote:
Dan had ze beter moeten lezen wat er in de mail van Boer John stondquote:Op donderdag 21 december 2017 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
Tot eind Mei.. Misschien gaan de koetjes wel eerder weg..Aldus Glitterkutje
Ook dat weten ze niet eens/kunnen ze niet over beslissen//
Maar "Kookwedstrijden" leveren iig veel vreten op tafel, heel veel vreten dat zelfs Sjippie buikpijn krijgt.. fuck de BV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
ja had ze beter een donkere panty onder aan kunnen trekken...maar ja style en utopiaquote:Op donderdag 21 december 2017 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die witte panty (of zijn het haar blote benen) van Linda ziet er ook niet uit.
Komt een klein hoorntje uit.quote:
of van de lelijkste cap van de cosquote:Op donderdag 21 december 2017 19:01 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Da's een idee, een schilderij van een streamlock bestellen...
Waarvoor?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:02 schreef Raskolnikow het volgende:
Baldr moet zich nog moed indrinken.
kan ook wel een pleister opquote:
Slecht merk USB sticky danquote:Op donderdag 21 december 2017 19:03 schreef Urb het volgende:
[..]
USB ingang om op te laden en/of voor extern geheugen.
Ohh dat is wel naar jaquote:Op donderdag 21 december 2017 19:03 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij gaat zingen.
Dan wint iemand met een cap van Billy.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
of van de lelijkste cap van de cos
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan had ze beter moeten lezen wat er in de mail van Boer John stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds soort van volhouden dat die koeien uberhaupt al niet van hem waren.
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstbrood vol met die groene/ rode vieze dingen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan wint iemand met een cap van Billy.
Niemand maar ach dat gezeik hier.quote:
Dat zegt Obelix als die een romein de lucht in slaat.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:06 schreef Zeyina het volgende:
Meeste mensen zeggen 'test' als ze de microfoon testen. Baldr zegt: Tjok
ze bedoelt waarschijnlijk gewoon gekonfijte vruchtjesquote:
Ja!quote:Op donderdag 21 december 2017 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze bedoelt waarschijnlijk gewoon gekonfijte vruchtjes
Bigarreaux.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstbrood vol met die groene/ rode vieze dingen.
Ook in de uitzending. Haast iedere uitzending komt Baldr er enorm vals zingend en kuchend weer in beeld van toen hij voor Mady zong in de Bistro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |