Ah vandaarquote:Op donderdag 21 december 2017 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee klopt, ik was aan het verwijderen terwijl de cos vol was.
Daar kan ie niet zo goed tegen.
A ik had al eenn nieuw titel en klik op invoeren jammer dan ging nietquote:Op donderdag 21 december 2017 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee klopt, ik was aan het verwijderen terwijl de cos vol was.
Daar kan ie niet zo goed tegen.
Welke TT?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A ik had al eenn nieuw titel en klik op invoeren jammer dan ging niet
Ik dacht je ziet het niet ik zal voor je openen en had dit .....Altijd ruzie en gezeik en dan met de Kerst schijnheilig gaan zitten doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A ik had al eenn nieuw titel en klik op invoeren jammer dan ging niet
Doen wij met de familie elk jaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Dotteke het volgende:
Johan is eerlijk
Ik zou ook niet aan tafel gaan zitten als ik zou behandeld was
De hele week ruzie en sneren en dan nu gezellig zitten doen
Johan wou dat hij het kon, maar hij kan dat niet
Ik geef hem groot gelijk ik zou het ook niet doenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Dotteke het volgende:
Johan is eerlijk
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Slachtoffer Johan zeurt als een klein meisje?
Dotteke had de lapo.quote:
Maar zo werkt het wél in Utopia. Eerst mekaar afslachten en dan knuffelen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Dotteke het volgende:
Johan is eerlijk
Ja echt de verschoppelingquote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef spapaars het volgende:
Arme Johan, wat een kut verhaallijn heeft hij.
En dat snapte we nooit dat ze dat konden.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wél in Utopia. Eerst mekaar afslachten en dan knuffelen.
Kerst is ook een tijd van bezinning .quote:Op donderdag 21 december 2017 18:13 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Doen wij met de familie elk jaar.
Klootzak, je hebt je team in de steek gelaten. Dat zei Cemal.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Cemal heeft sukkel gezegd? hij doet net of die in mekaar geslagen is of zo
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had de laatste post
en mijn tt was
Johan is niet schijnheilig, kan je van veel niet zeggen
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Klootzak, je hebt je team in de steek gelaten. Dat zei Cemal.
Waarop Johan antwoordde : Nou... ik vind jou ook een klootzak!
Weet je wel hoe zeer dat doet!quote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zal ook nooit mongool zeggen of hier gebruiken .quote:Op donderdag 21 december 2017 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel eerlijk.
Waar is de tijd gebleven dat er hier bijna een revolte uitbrak als iemand het woord mongool in de mond nam.![]()
Johan is niet schijnheilig, hij slaat het Kerstdiner overquote:
Beter dat dan mongool als scheldwoord gebruikenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Top TT.Johan maakt een statement.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Johan is niet schijnheilig, hij slaat het Kerstdiner over
Alleen al daardoor ben ik blij helemaal alleen te zijn, ook al is het Kerst.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:13 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Doen wij met de familie elk jaar.
Die mag ook Giz mag kiezen welkequote:
die is maar de laatste die ik arm noemquote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef spapaars het volgende:
Arme Johan, wat een kut verhaallijn heeft hij.
Waarom?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Gooi een paar hamburgers in die boot en
Wat MIJ betreft wél hoor Dot.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat snapte we nooit dat ze dat konden.
Nu is er een die dat dus niet kan is het weer niet goed:D
dat had Cemal niet verwacht inddquote:Op donderdag 21 december 2017 18:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij lult over iedereen steelt geld kruipt weg maar is niet schijnheilig
Hij zal zich best stoer vindenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:15 schreef Yaksa het volgende:
Wat een zielig ventje is die Johan zeg.
Is het nou zo moeilijk om je even ergens overheen te zetten en gewoon aan tafel te gaan zitten?
Hij plaatst zich zo wel een heel eind buiten de groep.
Dat gaat tegen hem keren.
Baldr style.quote:
Is ook een goeiequote:Op donderdag 21 december 2017 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Top TT.Johan maakt een statement.
Ja dat snap je niet hequote:Op donderdag 21 december 2017 18:19 schreef IkFok het volgende:
En wie heeft weer het voorwoord. Weer die tering Billy. Word er zo moe van dat wijf kan haar niet meer aanhoren
Demi is de laatste die debiel is hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
we zijn het eens over de TT,Wat staat er op het menu.debieltje Demi neemt het woord.
Landgenotenquote:
Vreetfestijn....quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Kerst is ook een tijd van bezinning .
Vraag me trouwens af of ze wel weten wat ze vieren
Er zit ook nog een hele hoop daar tussen in voor niet zwart-wit denkersquote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat snapte we nooit dat ze dat konden.
Nu is er een die dat dus niet kan is het weer niet goed:D
Bo houdt een bordje apartquote:Op donderdag 21 december 2017 18:19 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Pech gehad , volgende keer beter
Wel lekker rustig, anders had hij vast weer allerlei op- en aanmerkingen op het menu.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Gooddeal het volgende:
Het is super schijnheilig juist van Johan. Hij vreet notmaal toch ook mee?
En nu het kerst is moet hij een statement maken?
Dan had hij de hele week niet moeten vreten.
Verongelijkt kut kereltje.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Gooddeal het volgende:
Het is super schijnheilig juist van Johan. Hij vreet normaal toch ook mee?
Daarom , het is een triest ventjequote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Gooddeal het volgende:
Hij is gewoon aan het doorslaan met zijn underdog rol ...quote:Op donderdag 21 december 2017 18:15 schreef Yaksa het volgende:
Wat een zielig ventje is die Johan zeg.
Is het nou zo moeilijk om je even ergens overheen te zetten en gewoon aan tafel te gaan zitten?
Hij plaatst zich zo wel een heel eind buiten de groep.
Dat gaat tegen hem keren.
Dat is ook weer waar .quote:Op donderdag 21 december 2017 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel lekker rustig, anders had hij vast weer allerlei op- en aanmerkingen op het menu.
Ik weet niet mario, ik kijk nooit op t.v.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]op welke dag komt dit op TV? mandaag toch?
Denk het welquote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef mario390 het volgende:
Het wordt er ook niet prettiger op als iemand constant zijn neus ophaalt tijdens het diner. Goede keuze dit.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:23 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar .
Eigenlijk bewijst hij hen een dienst ,
Oef als hij dat wist
En wil er nog iemand met me neuhken?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Landgenoten
Kerst rede Van Jetje Bakker
laat we lief zijn met elkaar
over 5 mnden lopen we de poort uit
wees dankbaar
voor alle kanseh
hallelujaaaaaaaaaaaa
Ze nemen het nu op om het uit te kunnen zenden met Kerstquote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef mario390 het volgende:
Geen idee of het op eerste kerstdag ook op tv komt maar doorgaans lopen ze een dag of 2 achter ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En wil er nog iemand met me neuhken?
Zei ze dat?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En wil er nog iemand met me neuhken?
ik word daar niet metmaken ,op 21 ste eten dat de dome TVFritzen dat op tv bringen kunnenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik weet niet mario, ik kijk nooit op t.v.
Hij heeft groot gelijk. Kerst is sowieso een schijnheilig feest als er problemen zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Gooddeal het volgende:
ja maar dat is grote onzin op 21ste eten daar word ik niet metmakenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee of het op eerste kerstdag ook op tv komt maar doorgaans lopen ze een dag of 2 achter ja.
Die zit bij zijn vrienden.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wauw, zijn verjaardag en niemand komen opdagen?
Maar andere dagen wel lekker eten van de rest.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Kerst is sowieso een schijnheilig feest als er problemen zijn.
Lekker leuk doen, terwijl je iemand een mes in de rug steekt (iedereen heeft een big smile, want het is immers kerst).
Dat is het hele leven toch? In elke familie gebeurt dat met kerst.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Kerst is sowieso een schijnheilig feest als er problemen zijn.
Lekker leuk doen, terwijl je iemand een mes in de rug steekt (iedereen heeft een big smile, want het is immers kerst).
We weten tenminste hoe hij zich voelt en als een er mes komt, kunnen we die verwachten.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Daarom , het is een triest ventje
En dan ga je er gewoon bijzitten, ook al ligt de een je wat meer dan de ander.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is het hele leven toch? In elke familie gebeurt dat met kerst.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zulke mensen heb ik nooit in huis met de kerstquote:Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, aanpassen heet dat. En goed fatsoen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan ga je er gewoon bijzitten, ook al ligt de een je wat meer dan de ander.
Maar als ik me zo voel als hij zich voelt, ga ik er ook niet schijnheilig bij zitten. Lekker vreten en zuipen, verder zien we het morgen wel, dan gaan de vete wel door.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is het hele leven toch? In elke familie gebeurt dat met kerst.
Wees blij, want je zou ze niet kunnen handelen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
Zulke mensen heb ik nooit in huis met de kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |