Een betalingsregeling afspreken. Hulp gaan zoeken. Langzaam proberen zijn leven weer op te rit te krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:23 schreef tailfox het volgende:
Dus tenzij er nog mensen iets weten wat david zou kunnen doen behalve van een brug springen?
¤875,- zelfs. De rest betaalt zijn verzekeringquote:Op donderdag 21 december 2017 14:26 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Een betalingsregeling afspreken. Hulp gaan zoeken. Langzaam proberen zijn leven weer op te rit te krijgen.
3200 euro is lang het einde van de wereld niet.
David heeft dat wel op twitter gezet en andere tweet weggehaald.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:26 schreef jogy het volgende:
David gooit zijn eigen risico omhoog wegens de maandelijkse lasten
David tweet op het internet dat hij zelfmoord gaat plegen
David heeft een touw gekocht
David heeft de strop gemaakt
David heeft spijt en ziet er vanaf
David Tweet dat dan weer niet
Een ander belt 112 omdat David tweet dat hij zelfmoord wil gaan plegen
De nooddiensten nemen de melding serieus en gaan er op af
De professionals komen aan en zien David als een ontreddert verward pubertje
Het ontredderde verwarde pubertje geeft aan geen zelfmoord meer te willen plegen
De ziekenbroeders vertrouwen het niet, vooral op basis van wat David getweet heeft en de situatie bij aankomst.
David is onredelijk wat kan wijzen op een instabiel karakter die weer om zou kunnen slaan in een daadwerkelijke poging.
David moet mee naar het ziekenhuis en wordt na 4 uur naar huis gestuurd.
David wil weer leven
David krijgt een rekening, denkt aan het moment dat hij zijn eigen risico omhoog heeft geschroeft
David gaat huilie doen
Arme David. Met zijn eigen gemaakte dikke bult.
Dat moet makkelijk lukken. En anders kunnen zijn allerbeste vrienden die hem graag zien leven vast wel een beetje helpen.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:28 schreef Molo het volgende:
¤875,- zelfs. De rest betaalt zijn verzekering
Ok, dan geldt de rest van de post nog wel. Betalingsregeling, vragen om coulance maar ik zou echt niet met gestrekt been erin gaan want dat verlies hij.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
David heeft dat wel op twitter gezet en andere tweet weggehaald.
Dus hij moet hoe dan ook de kosten betalen?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, dan geldt de rest van de post nog wel. Betalingsregeling, vragen om coulance maar ik zou echt niet met gestrekt been erin gaan want dat verlies hij.
er gaat nog steeds geen lampje bij je branden dat jouw gedachtengang niet klopt? Treurig eigenlijkquote:Op donderdag 21 december 2017 14:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dus hij moet hoe dan ook de kosten betalen?Wat een achterlijk kut systeem leven wij. Echt Rusland mag wel opschieten
Ja. linksom, rechtsom, onderlangs of bovenlangs. Hij zal de consequenties van zijn eigen acties moeten dragen als een volwassen persoon en niet bitchen als een klein kind.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dus hij moet hoe dan ook de kosten betalen?
Ow nee hoor ben helemaal pro weg zorg. Dan is er meteen ruimte voor een systeem waar de mensen wel hun zorg kunnen leveren en het adminsatrief wel in orde is.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er gaat nog steeds geen lampje bij je branden dat jouw gedachtengang niet klopt? Treurig eigenlijk
Maar om daar 885 euro voor te moeten betalen.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt als een gevalletje aandachtshoererij wat verkeerd uitpakt
Serieus, iets meer dan 800 eurie betalen vind je een kutsysteem? Er zijn vele vele malen meer kosten gemaakt dan dat.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:32 schreef tailfox het volgende:
Dus hij moet hoe dan ook de kosten betalen?Wat een achterlijk kut systeem leven wij. Echt Rusland mag wel opschieten
Ik zou niet weten wie het anders moet betalen.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
Maar om daar 885 euro voor te moeten betalen.
Echt absurt
Is wat mij betreft nog veel te weinig.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
Maar om daar 885 euro voor te moeten betalen.
Echt absurt
Ja en tegelijk leven we in een land waar iedereen beslissingen over je mag maken maar wel zelf de consucenties voor hebt. Dus als ik het goed begrijp kan ik bij elke vorm van verdenking een ambulance naar iedereen laten komen en dan kiezen hun of mensen moeten betalen of niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Serieus, iets meer dan 800 eurie betalen vind je een kutsysteem? Er zijn vele vele malen meer kosten gemaakt dan dat.
Je hebt echt geen enkel idee hoe ontzettend goed wij het hier hebben hè?
Als je al drinkwater en een kamer hebt waar je de temperatuur zelf kan regelen heb je het al beter dan meer dan de helft van alle aardbewoners.
Ik zou zelf zeggen de staat. Iedereen betaald voor zulke gevallen omdat het ziekenhuis blijkbaar wettelijk verplicht is iedereen te helpen vanuit de staat.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie het anders moet betalen.
Nee, ze kiezen of er zorg nodig is of niet. Ze kiezen er niet voor om ff snel geld te verdienen of niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ja en tegelijk leven we in een land waar iedereen beslissingen over je mag maken maar wel zelf de consucenties voor hebt. Dus als ik het goed begrijp kan ik bij elke vorm van verdenking een ambulance naar iedereen laten komen en dan kiezen hun of mensen moeten betalen of niet.
Zorg is gewoon een bedrijf hier.
Zoals ik het van hem begrijp is het vooral principe.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:41 schreef Marialice het volgende:
Grootste gedeelte wordt dus gewoon vergoed, wat is het probleem?
Vrijwillig eigen risico op maximaal zetten terwijl je het geld niet hebt liggen is ook niet zo slim he?
principe? Laat me niet lachen, het is gewoon onvolwassen gejankquote:Op donderdag 21 december 2017 14:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zoals ik het van hem begrijp is het vooral principe.
Euh, nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:41 schreef tailfox het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik bij elke vorm van verdenking een ambulance naar iedereen laten komen en dan kiezen hun of mensen moeten betalen of niet.
Als jij atje random 112 belt en de nooddiensten rukken uit maar bij aankomst zien ze gewoon dat de persoon in kwestie lekker tv aan het kijken was dan komen de kosten weer op de rekening van de valse melder.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ja en tegelijk leven we in een land waar iedereen beslissingen over je mag maken maar wel zelf de consucenties voor hebt. Dus als ik het goed begrijp kan ik bij elke vorm van verdenking een ambulance naar iedereen laten komen en dan kiezen hun of mensen moeten betalen of niet.
Zorg is gewoon een bedrijf hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |