Altijd op 24 december.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:42 schreef Iwanius het volgende:
Wanneer sluiten ze nu het Glazen Huis circus af? Zondagavond of zaterdag?
Ik heb ook helemaal niet het idee dat ze het zelf wel leuk vindt..quote:Op donderdag 21 december 2017 10:36 schreef Kyran het volgende:
Hoop echt dat die Angelique nooit meer in GH komt.
Frank was echt fijn eigenlijk, vond ik vorig jaar echt leuk in het huis. Heb ik toen ook meermaals gezegd.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niet het idee dat ze het zelf wel leuk vindt..
Ik vind haar ook niet leuk op 3FM
Sander en Frank hadden ze samen in Glazen Huis moeten hebben,die maken echt wel een feestje daar
zondagavondquote:Op donderdag 21 december 2017 10:42 schreef Iwanius het volgende:
Wanneer sluiten ze nu het Glazen Huis circus af? Zondagavond of zaterdag?
Zij kent waarschijnlijk alleen de thug life remixquote:Op donderdag 21 december 2017 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Angelique kan Flappie niet zingen!!!!
Eensquote:Op donderdag 21 december 2017 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank was echt fijn eigenlijk, vond ik vorig jaar echt leuk in het huis. Heb ik toen ook meermaals gezegd.
Na Gerard en Michiel de leukste DJ die we in het huis hebben gehad.
Mja, denk dat het iets met omroepen te maken heeft. Ook Frank en Eva zijn van BNN/VARA, en wellicht wil een andere omroep ook een DJ in het huis (Angelique = KRO/NCRV)...quote:Op donderdag 21 december 2017 11:08 schreef Kyran het volgende:
Frank Sander Domien of Sander Domien Eva waren betere combinaties geweest in mijn ogen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 11:36 schreef miieejj het volgende:
paul rabbering is er ook !! gezellig praten met angelique
Het topic? Er is geen ochtendploeg meer. In de avond zit er best een prima tempo in, maar in de ochtend gaat het op zijn elvendertigst inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2017 11:33 schreef rubbereend het volgende:
dit gaat zooooooooooooooooo traaaaaaaaaaaaaaag
Mag van mijquote:Op donderdag 21 december 2017 11:36 schreef Kyran het volgende:
Gabbering! Kan hij niet even uurtje komen draaien vanavondEven uurtje hakkuuuuh
liedjequote:
Leuk tochquote:Op donderdag 21 december 2017 11:42 schreef miieejj het volgende:
mijn berichtje, foto staat er ook bij.. dat had ik niet door hahah ..
Sander was erg goed gisteren tussen 22-02 vond ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch vind ik Angelique niet saaier dan Sander.
quote:Op donderdag 21 december 2017 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch vind ik Angelique niet saaier dan Sander.
Fuck het journaalquote:Op donderdag 21 december 2017 11:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sander was erg goed gisteren tussen 22-02 vond ik.
Ja toen heb ik maar een uurtje meegepakt helaasquote:Op donderdag 21 december 2017 11:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sander is gewoon heel goed bezigquote:Op donderdag 21 december 2017 11:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
quote:
wat deed ie tussen 23 en 2 dan?quote:
Geniale grappen maken, hele publiek erbij betrekken meermaals, enthousiasme tot the max, goede muziekjes, alles zoals SR hoortquote:Op donderdag 21 december 2017 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat deed ie tussen 23 en 2 dan?
Hoogie doet het leuk!!quote:Op donderdag 21 december 2017 11:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geniale grappen maken, hele publiek erbij betrekken meermaals, enthousiasme tot the max, goede muziekjes, alles zoals SR hoort![]()
Met als hoogtepunt "Fuck het journaal, wij gaan dansen, wie maakt ons wat" toen het journaal kapot was en "houd op, is MIJN huis"
Mooi man, dat heb je nodig. Toch vind ik dat Angelique ook wel wat los is gekomen, maar die is het inderdaad net niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geniale grappen maken, hele publiek erbij betrekken meermaals, enthousiasme tot the max, goede muziekjes, alles zoals SR hoort![]()
Met als hoogtepunt "Fuck het journaal, wij gaan dansen, wie maakt ons wat" toen het journaal kapot was en "houd op, is MIJN huis"
Ja klopt, maar als Domien zijn shift heeft kijk ik wel. Verder hangt het af van wie de gasten zijn. Angelique en Sander trek ik alleen niet zo.quote:Op donderdag 21 december 2017 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dacht dat jij niet meer zou luisteren
Armin door het luikquote:Op donderdag 21 december 2017 11:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En er stonden een jongen en een meisje bij de brievenbus.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi man, dat heb je nodig. Toch vind ik dat Angelique ook wel wat los is gekomen, maar die is het inderdaad net niet.
Maar ja dat heb ik dus gemist.
Klinkt idd goed ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:50 schreef houdjemond het volgende:
Geniale grappen maken, hele publiek erbij betrekken meermaals, enthousiasme tot the max, goede muziekjes, alles zoals SR hoort
Met als hoogtepunt "Fuck het journaal, wij gaan dansen, wie maakt ons wat" toen het journaal kapot was en "houd op, is MIJN huis "
Ja daarom ga ik zo even dorp inquote:Op donderdag 21 december 2017 11:55 schreef alopio het volgende:
hoi houjemond
ga ik gisteren pitten voordat Angelique komt, vanmorgen wat afspraken, nu net thuis en alsnog Angelique tot 2...toch jammer
Armin was te laat voor de draaischijf dus die hebben ze via het luikje buiten naar binnen geproptquote:
Betere planning ja. Ach moet nog wel wat dingetjes doen, plan ik wel ff voor 2 uur dan.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik zo even dorp in
quote:Op donderdag 21 december 2017 11:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
ah, Jan de Hoop gaat zo het huis in
Waren ook bejaarden die bijna zichzelf en het huis in de fik staken met kaarsen..quote:Op donderdag 21 december 2017 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi man, dat heb je nodig. Toch vind ik dat Angelique ook wel wat los is gekomen, maar die is het inderdaad net niet.
Maar ja dat heb ik dus gemist.
Jij was het anders roerend met mij eens.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Waren ook bejaarden die bijna zichzelf en het huis in de fik staken met kaarsen..
Houjemond vond dat ze Angelique in de fik moesten steken
TERING!! dinsdagavond had je rechtsboven net voor het glazen huis nog voldoende ruimte om te staan, dank een stuk van 50 bij 50 meter minimaal.quote:
Dat zou ik noooooit zeggen. Ik had het alleen over chloroformquote:Op donderdag 21 december 2017 11:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij was het anders roerend met mij eens.
Wereldrecord bijbellezen
dat haar zal wel goed branden gok ikquote:Op donderdag 21 december 2017 11:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij was het anders roerend met mij eens.
Wereldrecord bijbellezen
Staat een mannetje of 100 denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Komen er eigenlijk al wat hogere cheques binnen momenteel? normaal begint dat nu een beetje op gang te komen
Ik heb verder geen beeld nu dus kan niet inschatten hoe druk het is
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat haar zal wel goed branden gok ik
zegt degene die Albertooooo niet herkendequote:Op donderdag 21 december 2017 12:10 schreef houdjemond het volgende:
Meeloopdag bij wegmisbruikers op de veiling.
Wel de ultieme FOK!droom
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zegt degene die Albertooooo niet herkende
Ligt aan jou, we hebben nu een beller die fan is van Eminemquote:Op donderdag 21 december 2017 12:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
ligt het aan mij of zien we nu een herhaling op het main screen? zie in ieder geval jan de hoop weer buiten staan
Noooooooooquote:Op donderdag 21 december 2017 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens, wat is dit:
[ afbeelding ]
Pijn in mijn hart
ah fuck, die zie en hoor ik nu ookquote:Op donderdag 21 december 2017 12:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ligt aan jou, we hebben nu een beller die fan is van Eminem
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ah fuck, die zie en hoor ik nu ook
Wil alleen bieden als ze kunnen garanderen dat ze alleen schelddebielen aanhouden, anders wordt dat een saaie dag.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:10 schreef houdjemond het volgende:
Meeloopdag bij wegmisbruikers op de veiling.
Wel de ultieme FOK!droom
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wil alleen bieden als ze kunnen garanderen dat ze alleen schelddebielen aanhouden, anders wordt dat een saaie dag.
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:18 schreef _Hestia_ het volgende:
Even een snelletussen 2 afspraken door. Kan ff uurtje kijken nu in lunchpauze.
Nog wat gemist vanochtend?
Waar tover je die nou weer vandaanquote:
Duhh. Was matig.quote:
'Allo 'Allo!quote:
Yup, was ik ook bij. "Hello Brussels!" en een ander zijn zinnen af laten maken is toch wel matig hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Een keer op Pukkelpop en dat was niet best hoor
nou inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2017 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Links/rechts, links/rechts. Zo moeilijk is het niet!
Ja hij had er niet heel veel zin in in toen, liep ook een mooi bandje mee op de achtergrondquote:Op donderdag 21 december 2017 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yup, was ik ook bij. "Hello Brussels!" en een ander zijn zinnen af laten maken is toch wel matig hoor.
Moet je famkelouise eens luisteren, dan wil je spontaan voor een trein springenquote:Op donderdag 21 december 2017 12:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de autotune snijdt als een mes door mijn ziel
vroom vroomquote:Op donderdag 21 december 2017 12:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Moet je famkelouise eens luisteren, dan wil je spontaan voor een trein springen
(Nee niet voor het treintje in het glazen huis)
dat is pure ooraids...... maar wel 123 miljoen hits op youtube hebbenquote:Op donderdag 21 december 2017 12:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Moet je famkelouise eens luisteren, dan wil je spontaan voor een trein springen
(Nee niet voor het treintje in het glazen huis)
Vroegah werden dat soorten mensen gewoon uitgelachen, soort dorpsgek. Of verbannen naar een andere stad. Het is een soort aanslag op je oren gewoonquote:Op donderdag 21 december 2017 12:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat is pure ooraids...... maar wel 123 miljoen hits op youtube hebben
er komt een nieuw rondjequote:Op donderdag 21 december 2017 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens, wat is dit:
[ afbeelding ]
Pijn in mijn hart
Ik vermoed dat ze stof zijn gaan zuigen, of hebben stofgezogen of gestofzuigd.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom is ie stuk. Stelletje amateurs daar
SoaD ertussen ook wel lekker. Beetje opvoeden al die kinderen daarquote:Op donderdag 21 december 2017 12:40 schreef Kyran het volgende:
Muse is lekker. mag van mij wel iets meer Foos en een beetje Metallica en AC/DC
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:41 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Zijn er nog echt ménsen die dit kijken? Ik wist tot gister niet eens dat het begonnen was.
Ja! SoaD, RatM! Prodigy mag ook wel een keerquote:Op donderdag 21 december 2017 12:41 schreef alopio het volgende:
[..]
SoaD ertussen ook wel lekker. Beetje opvoeden al die kinderen daar
Yup, ieder jaar weer.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:41 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Zijn er nog echt ménsen die dit kijken? Ik wist tot gister niet eens dat het begonnen was.
Draaien ze meestal Savonds, veel betere muziek dan. Prodigy is feest natuurlijkquote:Op donderdag 21 december 2017 12:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja! SoaD, RatM! Prodigy mag ook wel een keer
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Vroegah werden dat soorten mensen gewoon uitgelachen, soort dorpsgek. Of verbannen naar een andere stad. Het is een soort aanslag op je oren gewoon
Elk jaar trouw hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 12:41 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Prodigy was gisteren nogquote:Op donderdag 21 december 2017 12:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja! SoaD, RatM! Prodigy mag ook wel een keer
Caro Emerald?quote:
ik voorheen ook maar dit jaar zo weinig over gehoord. Ik weet nog dat zelfs Maxima de deur op slot deed, zo groot was serious request. Volgend jaar maar een serious request die de serious request maar moet redden.quote:
*Intermegalactischquote:
Valt reuze mee hoor, is gewoon druk op het plein en ook qua opbrengsten valt het zeker niet tegen. Dus het is niet zo dat SR verloren is.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik voorheen ook maar dit jaar zo weinig over gehoord. Ik weet nog dat zelfs Maxima de deur op slot deed, zo groot was serious request. Volgend jaar maar een serious request die de serious request maar moet redden.
Moet wel toegeven dat ik zonder jullie minder zou kijken hoor denk ikquote:Op donderdag 21 december 2017 12:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik voorheen ook maar dit jaar zo weinig over gehoord. Ik weet nog dat zelfs Maxima de deur op slot deed, zo groot was serious request. Volgend jaar maar een serious request die de serious request maar moet redden.
Jij kijkt alleen voor Angeliquequote:Op donderdag 21 december 2017 12:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat ik zonder jullie minder zou kijken hoor denk ik
Ik heb hoop. Green-screen viel al een keer op haar hoofd dus wie weetquote:Op donderdag 21 december 2017 12:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Je wacht op de spontane ontbranding toch
Ze leest mee hier en draait nu respect om ons iets duidelijk te maken denk ikquote:Op donderdag 21 december 2017 12:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb hoop. Green-screen viel al een keer op haar hoofd dus wie weet
Respect moet je verdienenquote:Op donderdag 21 december 2017 12:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze leest mee hier en draait nu respect om ons iets duidelijk te maken denk ik
Ok, bij deze geregeld.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:52 schreef houdjemond het volgende:
Kunnen we kerst niet een week uitstellen? Heb geen zin om de deur uit te gaan
Kerst boeit mij sowieso niet. Vind SR leuk en de top2000.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:52 schreef houdjemond het volgende:
Kunnen we kerst niet een week uitstellen? Heb geen zin om de deur uit te gaan
Chill, app jij mijn moeder even?quote:
Nee moet even cadeautje halen voor mijn mama en bonusvader anders is het ook zo lullig.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Kerst boeit mij sowieso niet. Vind SR leuk en de top2000.
Ja, maar het is nog geen kerst toch? Rustig aan, al dat gehaast tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Chill, app jij mijn moeder even?
Moet jij geen kerstkaarten brengen trouwens
Nog niet gedaan? Oeeeeeequote:Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog geen kerst toch? Rustig aan, al dat gehaast tegenwoordig.
Gister werd gevraagd of ik het wou doenquote:Op donderdag 21 december 2017 12:55 schreef alopio het volgende:
Nee Dagoduck heeft dat gisteren gedaan toch, nu moet ie verplicht mee boodschappen doen
Nouja lang zielig verhaal kort; ik kan niet zo heel veel op één dag dus ik moet alles een beetje verdelen qua energie.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog geen kerst toch? Rustig aan, al dat gehaast tegenwoordig.
En had dan zondag bedrijfsfeestje van vriend en dinsdag top2000 uitreiking dus eigenlijk ben ik al een beetje leeg, maar als ik nu ga hoef ik morgen niet zoveel.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja lang zielig verhaal kort; ik kan niet zo heel veel op één dag dus ik moet alles een beetje verdelen qua energie.
Brave jongen jaquote:Op donderdag 21 december 2017 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
De dokter weer, saai. Ik ga die kaarten maar eens rond brengen.
Als jullie nou even het tempo erin houden hier.quote:
Cadeaus online bestellen? Kan je lekker blijven zitten. Ideaalquote:Op donderdag 21 december 2017 12:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En had dan zondag bedrijfsfeestje van vriend en dinsdag top2000 uitreiking dus eigenlijk ben ik al een beetje leeg, maar als ik nu ga hoef ik morgen niet zoveel.
Ja nu voel ik wel de druk erop staan hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als jullie nou even het tempo erin houden hier.
PostNL loopt vies achter dus ga het niet gokken deze keer.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Cadeaus online bestellen? Kan je lekker blijven zitten. Ideaal
Snap ik, zo lullig als het 29 december pas aankomt.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
PostNL loopt vies achter dus ga het niet gokken deze keer.
Daarom. Dus dan maar even een rondje door de woonplaats van Stefan Stassequote:Op donderdag 21 december 2017 12:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Snap ik, zo lullig als het 29 december pas aankomt.
Stalker gespotquote:Op donderdag 21 december 2017 13:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daarom. Dus dan maar even een rondje door de woonplaats van Stefan Stasse
Nee hoor, populaire stadje hier, we hebben Wendy van Dijk, Stefan, Midas Dekkersquote:
Wendy van Dijk.....daar krijg ik altijd spontaan uitslag vanquote:Op donderdag 21 december 2017 13:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, populaire stadje hier, we hebben Wendy van Dijk, Stefan, Midas Dekkers
Is een hele sympathieke kerel hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 13:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wie will Stasse nou stalken anyway ...
Das ook weer zo ja. Maar ja houdjemond is wel een rare hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 13:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wie will Stasse nou stalken anyway ...
Is ook een leuk mensquote:Op donderdag 21 december 2017 13:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Wendy van Dijk.....daar krijg ik altijd spontaan uitslag van
Can't deny that.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Das ook weer zo ja. Maar ja houjemond is wel een rare hoor
Nou als ik moest kiezen tussen Wendy en Angelique voor de bejaardenfik kies ik toch voor Wendy hoorquote:
Kan hem echt niet uitstaan tijdens T2Kquote:Op donderdag 21 december 2017 13:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is een hele sympathieke kerel hoor
quote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou als ik moest kiezen tussen Wendy en Angelique voor de bejaardenfik kies ik toch voor Wendy hoor
En dat mag natuurlijk, je kan niet iedereen leuk vinden.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan hem echt niet uitstaan tijdens T2K
quote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef houdjemond het volgende:
Maar wie draagt dit topic dan als Dago en ik zo weg zijn?
Ik blijf zitten waar ik zit hoor. Zelfs dit uurtjequote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef houdjemond het volgende:
Ook echt enige van de T2K dj's, rest kan ik goed hebbenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dat mag natuurlijk, je kan niet iedereen leuk vinden.
Yepquote:Op donderdag 21 december 2017 13:08 schreef YokiKater het volgende:
Zag ik nou "Gesigneerd shirt door Ellie Lust" staan?
Ojaquote:Op donderdag 21 december 2017 13:08 schreef houdjemond het volgende:
Nog meer kindjes om op te stampen
Dat zag je inderdaad.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:08 schreef YokiKater het volgende:
Zag ik nou "Gesigneerd shirt door Ellie Lust" staan?
Als ze maar geen kaarsen hebben zoals gisterenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
vandaag ook een kerstmarkt op het plein dus ik verwacht ook een rollator file de komende uren
zien jullie Uccie als een kindje en gaan jullie er op stampen?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Goed dat Uccie er nog niet is
Komt nooit op feestjes maar heeft alle kleuren pillen.quote:
Neeeeee zo erg was het niet hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zien jullie Uccie als een kindje en gaan jullie er op stampen?
Nee we stampen voor Uccie alle kindjes kapot na de demo van gisterenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zien jullie Uccie als een kindje en gaan jullie er op stampen?
was die demo zo viesslecht?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee we stampen voor Uccie alle kindjes kapot na de demo van gisteren
Ja wat een kutlied was dat zegquote:Op donderdag 21 december 2017 13:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee we stampen voor Uccie alle kindjes kapot na de demo van gisteren
Het was zeg maar de budget-versie van kinderen voor kinderen die "hey Jude" verkrachttequote:Op donderdag 21 december 2017 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was die demo zo viesslecht?
Het was geen famkelouise niveau maar je had bijna je radio/tv uit het raam geflikkerd jaquote:Op donderdag 21 december 2017 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was die demo zo viesslecht?
Verdomme.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het was zeg maar de budget-versie van kinderen voor kinderen die "hey Jude" verkrachtte
Ja scheelde nachtmerries. Lennon was iig blij dat hij dit niet hoefde mee te makenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme.
Op tijd genokt dus
Ja met een eigen tekst. Hey kids.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme.
Op tijd genokt dus
Manmanman veeg me opquote:Op donderdag 21 december 2017 13:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja met een eigen tekst. Hey kids.
3 montessori scholen
achja die kids moeten t lekker zelf wetenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
en er zelf serieus super trots op zijn he ....
Gepusht door leraresquote:Op donderdag 21 december 2017 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja die kids moeten t lekker zelf weten
die kiest echt niet of nauwelijks zelf de muziek hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 13:18 schreef Embraer89 het volgende:
Dit is gewoon wat je van Angelique verwacht.
Haha mooiquote:Op donderdag 21 december 2017 13:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Komt nooit op feestjes maar heeft alle kleuren pillen.
Geniaal
Toch valt het wel op dat zij altijd met die bagger komt.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die kiest echt niet of nauwelijks zelf de muziek hoor
Het is wel degelijk merkbaar hoor..quote:Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die kiest echt niet of nauwelijks zelf de muziek hoor
Ze maakt er verder ook niks van natuurlijkquote:Op donderdag 21 december 2017 13:21 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Toch valt het wel op dat zij altijd met die bagger komt.
De grootste bagger komt wel bij haar, maar dat is ook deels profilering van de productie.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is wel degelijk merkbaar hoor..
Ja en wat ze vrij mag kiezen is dan bagger.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grootste bagger komt wel bij haar, maar dat is ook deels profilering van de productie.
Gelukkig sock ipv suck, anders krijg je weer zo'n #metoo-onzin.quote:
Of voet-fetisjisme aanhangers....quote:Op donderdag 21 december 2017 13:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Gelukkig sock ipv suck, anders krijg je weer zo'n #metoo-onzin.
Je hebt nog 30 minuten voordat het weer leuk wordt anders hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 13:29 schreef houdjemond het volgende:
How the hell am I suppose to leave is wel toepasselijk nu
Ja ik ga ook echt zo.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt nog 30 minuten voordat het weer leuk wordt anders hoor
Schijt aan dat stelletje dooien hebbenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:32 schreef Kyran het volgende:
Oh great ... nu komen de collega's binnen die niet tegen muziek kunnen
Sucks to be them.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:32 schreef Kyran het volgende:
Oh great ... nu komen de collega's binnen die niet tegen muziek kunnen
Nadeel is dat ik aanspreekpunt ben, dus komen ze alsnog naar mij toequote:Op donderdag 21 december 2017 13:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Scheelt ook gelul van je collega’s aan je kop. Win-win dus
Nog nooit.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:35 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie überhaupt iets gedoneerd op welke manier dan ook?
Ooit welquote:Op donderdag 21 december 2017 13:35 schreef houdjemond het volgende:
Ja mijn opbouwend kritiek en geweldige tips voor SR en de dj’squote:Op donderdag 21 december 2017 13:35 schreef houdjemond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |