quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:48 schreef LuDann het volgende:
Amai.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel logischer ook!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 december 2017 11:35 schreef Fazzoletti het volgende:
F: ‘Ik liet een scheetje uit m’n keel’
Haha O. Laat boertjes uit haar billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hè, 2 van die 4 jarige. Je zou alles moeten opnemen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:04 schreef Franny_G het volgende:
I: Mama, er is een uiltje verdwenen van mijn speelgoed. Ik denk dat Noortje die heeft opgegeten (Noortje is onze poes).
Ik: Maar poezen eten geen uiltjes, I. Wel muizen.
I: Nee hoor mama, sommige poezen eten wel uiltjes en Noortje is een sommige poes
Laatst was ik met twee vierjarigen meiden boodschappen doen en daarna wandelen in het park. I en haar buurmeisje S. In het park rende I voor ons uit. Haar buurmeisje draaide zich naar me toe en zei heel serieus:
"I rent altijd voor alles weg."
Tijdens diezelfde wandeling.
S: Ik weet alles!
I: Ik weet ook alles, maar niet zoveel hoor.
ik: Hoe weet jij dat allemaal S? Heb je dat op school geleerd?
S: Nee, van mijn papa en mama.
Ik: Weet jij dan ook al hoeveel 2 plus 2 is?
S: *heel opgewekt* Nee, dat weet ik niet. Maar ik weet wel alles.
I: ik weet ook alles maar niet zoveel.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |