Schoonmaak azijn zou meer azijnzuur bevatten, dus sterker. Als de BTW op eten omhoog gaat dan is natuurazijn net zo duur schat ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Natuurazijn is goedkoper en heeft exact dezelfde eigenschappen..
Probleem is dus dat het een gesloten systeem is,, waardoor de wasmachine uit ongeveer vier onderdelen bestaat.. je kan ze wel doorzagen.. maar je krijgt het nooit meer dicht..quote:Op donderdag 21 december 2017 11:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Uiteraard voer je een reparatie zelf uit. Je laat toch niet iemand komen die je ook nog moet betalen......
Oh oke.. weer wat geleerd.. ik heb nog nooit een probleem gehad dat natuurazijn niet toereikend was (ideale kalkoplosser)quote:Op donderdag 21 december 2017 11:28 schreef nanuk het volgende:
[..]
Schoonmaak azijn zou meer azijnzuur bevatten, dus sterker. Als de BTW op eten omhoog gaat dan is natuurazijn net zo duur schat ik.
Uh wij misschien wel, maar niet iedereen toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Uiteraard voer je een reparatie zelf uit. Je laat toch niet iemand komen die je ook nog moet betalen......
Een Miele kan je gewoon openklappen; die heeft zelfs scharnieren aan de "voordeur" waarna alles (behalve de achterzijde) toegankelijk is. Al meerdere keren gedaan.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Probleem is dus dat het een gesloten systeem is,, waardoor de wasmachine uit ongeveer vier onderdelen bestaat.. je kan ze wel doorzagen.. maar je krijgt het nooit meer dicht..
Miele heeft ook een verlijmde kuip.. (alleen de duurdere machines niet) en alles wat in de kuip zit is het spul wat stuk gaat.. de rest van de machine is idd vrij toegankelijk.. maar dat zijn alle machines..quote:Op donderdag 21 december 2017 11:32 schreef blomke het volgende:
[..]
Een Miele kan je gewoon openklappen; die heeft zelfs scharnieren aan de "voordeur" waarna alles (behalve de achterzijde) toegankelijk is. Al meerdere keren gedaan.
Wat een teloorgang...quote:Op donderdag 21 december 2017 11:34 schreef Zolderkamer het volgende:
Miele heeft ook een verlijmde kuip..
Vond ik van mn Bosch al.. ik dacht dat varkentje was ik wel ff..quote:
Ik heb gezocht en vind uitsluitend RVS kuipen....quote:Op donderdag 21 december 2017 11:34 schreef Zolderkamer het volgende:
Miele heeft ook een verlijmde kuip..
Dat zijn dan ook allemaal machines met een hoger prijskaartje.. (de goedkoopste deelbare kuip stond voor mij gelijk aan twee machines)quote:Op donderdag 21 december 2017 12:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en vind uitsluitend RVS kuipen....
Die vergeet ik altijd. Verrekte handig.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://tweakers.net/categorie/898/wasmachines/producten/
Hier even selecteren en hoppa gelijk de goedkoopste prijs![]()
Azijn is niet zo goed voor het rubber van de slangen en de isolatie bij het deurtje las ik eens, dus gebruik ik het slechts sporadisch.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:25 schreef nanuk het volgende:
[..]![]()
Bevestigd wel dat goedkoop in tegenstelling tot de verwachting ook goedkoop is. Eneh, de trommel lekker vol en maar 1/3 van de zeep gebruiken. Ik zat altijd op half zeep maar daar kan dus nog wat af. Schoonmaakazijn gebruik ik als wasverzachter. Dat kan dus ook als zeepaanvulling.
Aanrader om dit te kijken.
Azijn wordt gewoon in kunststof vaten opgeslagen.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Azijn is niet zo goed voor het rubber van de slangen en de isolatie bij het deurtje las ik eens, dus gebruik ik het slechts sporadisch.
Het vreet wel aan het alu/lichtmetaal van het lagerkruis.. maarja dat doet wasmiddel ook..quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:21 schreef blomke het volgende:
[..]
Azijn wordt gewoon in kunststof vaten opgeslagen.
Aluminium is een amfotere stof, dus i.d.d. zowel zuur als base tasten het aan. Maar zoalng je azijn de wasmiddelresten e,d. verwijdert, doet het meer goed dan slecht.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:34 schreef Zolderkamer het volgende:
Het vreet wel aan het alu/lichtmetaal van het lagerkruis.. maarja dat doet wasmiddel ook..
Volgens mij kan azijn niet meer kwaad dan andere middelen idd..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |