quote:Op donderdag 21 december 2017 01:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee is de begeleider van Roel en moet hem nu zoeken tussen al dat publiek
Gisteren waren we wel heel laat jaquote:Op donderdag 21 december 2017 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Een beetje. Ik heb een zwak voor heel veel muziek/stijlen, dat veroorzaakte gisternacht ook min of meer een kort nachtje
Horror jaquote:Op donderdag 21 december 2017 01:03 schreef Nielsch het volgende:
Lijkt me echt kut om continu zo'n vlogcamera in je klauwen te moeten hebben...
Limburgquote:Op donderdag 21 december 2017 01:00 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Michel Coenen, van t Limburgs nieuws
House for Salequote:
Hoestdrank met Noscapine is je antwoord.quote:Op donderdag 21 december 2017 01:01 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ik ga zo wel proberen te slapen, al hoest ik mn longen uit mn lijf van de kriebelhoest
Dat ga ik in ieder geval maar niet weer doenquote:Op donderdag 21 december 2017 01:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gisteren waren we wel heel laat ja
Nee, om 2 uur Angelique dus dan is het mooi geweestquote:Op donderdag 21 december 2017 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ga ik in ieder geval maar niet weer doen
ik heb 3 soorten keelsnoepjes die n beetje helpen, en thijmsiroopquote:Op donderdag 21 december 2017 01:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoestdrank met Noscapine is je antwoord.
En beetje rechtop proberen te slapen. Prikkelhoest is echt de helquote:Op donderdag 21 december 2017 01:05 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
ik heb 3 soorten keelsnoepjes die n beetje helpen, en thijmsiroop
Dus om 6 uur de wekker weerquote:Op donderdag 21 december 2017 01:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, om 2 uur Angelique dus dan is het mooi geweest
Als ik last van hoest heb zuip ik gewoon flessen vol Natterman opquote:Op donderdag 21 december 2017 01:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoestdrank met Noscapine is je antwoord.
Geen whiskey?quote:Op donderdag 21 december 2017 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik last van hoest heb zuip ik gewoon flessen vol Natterman op
Nee, dat laat ik in de jar.quote:
ja, 6 uur slaap in 3 nachtenquote:Op donderdag 21 december 2017 01:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En beetje rechtop proberen te slapen. Prikkelhoest is echt de hel
Dat sowieso, maar mogelijk ga ik een poging wagen iets eerder te gaanquote:Op donderdag 21 december 2017 01:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, om 2 uur Angelique dus dan is het mooi geweest
vroeger toen alles uit het huis onder de hamer gingquote:Op donderdag 21 december 2017 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar? Of moet ik het bord lezen?
Ik had ooit mijn rug verbrand, 0 uur slaap in 3 nachten van de jeuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |