Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Eenrichtingsverkeer vrees ik voor onze Marky Mark.quote:
Niet doen dit. Wij van links moeten ons onderscheiden van rechts door geen domme onzin uit te kramen.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:43 schreef richolio het volgende:
De rechtse NPO probeert weer Baudet zijn ideologie te pushen
Zij valt voor onconventionele mannen.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jinek is nogal geobsedeerd door BaudetGod.
Je hebt gelijk, ik houd me in.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niet doen dit. Wij van links moeten ons onderscheiden van rechts door geen domme onzin uit te kramen.
'Thierry' dit, 'Thierry' dat. En als ze Rutte aanspreekt is het 'u'quote:Op woensdag 20 december 2017 23:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jinek is nogal geobsedeerd door BaudetGod.
Inderdaad, prima ventje.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:42 schreef Achterhoker het volgende:
Ondanks dat ik het niet altijd met hem eens vind ik Rutte toch een toffe peer.
Echt prachtigquote:Op woensdag 20 december 2017 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Dat Britse lagerhuis is altijd zo'n chaos vol met gelach en gejoel.
ORDER ORDER ORDER !!! ook een beetje een act maar wel geinig.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Dat Britse lagerhuis is altijd zo'n chaos vol met gelach en gejoel.
Viel wel op dat ze alleen hem kuste ja..quote:Op donderdag 21 december 2017 00:10 schreef MakkieR het volgende:
Eva and Mark sitting in a tree.
K.I.S.S. I.N.G,
First comes love.
Then comes marriage.
Then comes Mark junior in the baby carriage,
Die twee moeten echt een kamer zoeken, het geil droop werkelijk tussen de benen van de smoorverliefde Eva vandaan.quote:Op donderdag 21 december 2017 00:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Viel wel op dat ze alleen hem kuste ja..
quote:Op donderdag 21 december 2017 00:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Die twee moeten echt een kamer zoeken, het geil droop werkelijk tussen de benen van de smoorverliefde Eva vandaan.
quote:Landelijk gemiddelde
Van alle gasten is 91 procent blank. Dat is een stijging van drie procent in vergelijking met vorig jaar. Bij DWDD heeft veertien procent van de gasten een niet-westerse achtergrond. Daarmee is het de enige talkshow die op het landelijke gemiddelde zit. In Nederland heeft ongeveer dertien procent van de mensen een niet-westerse achtergrond.
Bij Pauw had vijf procent een niet-westerse achtergrond. Bij Jinek was dat zeven procent en bij RTL Late Night negen procent.
En zeker 90% van de gasten komt uit de randstad en heeft minimaal HBOquote:Op donderdag 21 december 2017 21:23 schreef monkyyy het volgende:
'Nog steeds weinig diversiteit in talkshows'
[..]
Ik zie het zo voor me: de stageloper van Trouw met deze kaart in de hand en voor elke gast een kruisje bij de juiste kleur zettenquote:Op donderdag 21 december 2017 21:23 schreef monkyyy het volgende:
'Nog steeds weinig diversiteit in talkshows'
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |