De Top 4000 heeft meteen op dit moment een toepasselijk nummer.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme, Cocu had het tactisch zo slim aangepakt om bewust van Ajax te verliezen zodat Keizer door mocht bij Ajax, staat die kale alsnog op straat. Gewoon 3 punten verneukt daar.
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De Top 4000 heeft meteen op dit moment een toepasselijk nummer.
442 gaat never nooit werken met Lozano als linksmidquote:Op donderdag 21 december 2017 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
Ideale opstelling
Zoet
Arias-Aankoop-Aankoop-Aankoop
Gudmondsson-Hendrix-van Ginkel-Lozano
De Jong-Pereiro
4-4-2 dus, waarbij de flanken wel wat naar voren staan. En voorin mogen Romero en Mauro ook hun kans krijgen.
Hoor net dat Keizer vrij isquote:
Arias gaat wegquote:Op donderdag 21 december 2017 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
Ideale opstelling
Zoet
Arias-Aankoop-Aankoop-Aankoop
Gudmondsson-Hendrix-van Ginkel-Lozano
De Jong-Pereiro
4-4-2 dus, waarbij de flanken wel wat naar voren staan. En voorin mogen Romero en Mauro ook hun kans krijgen.
Mensen doen alsof Keizer enorm slecht was terwijl dat natuurlijk gewoon de grootste onzin is. Doet het beter dan Bosz, maar zijn selectie is gewoon overschat.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:06 schreef PSVCL het volgende:
Is het goed of slecht nieuws voor PSV dat Keizer is ontslagen?
Waarschijnlijk wilden ze hem al geruime tijd wegwerken. Het is dat Fred Friday verzuimt te scoren en Huntelaar goed in schwalbes is.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:16 schreef PSVCL het volgende:
Het is geen toptrainer nee maar had het de laatste weken volgens mij best aardig op de rit.. daarom komt dit onverwachts.
Heeft ook gewoon meer punten gehaald dan Bosz vorig seizoen.
Dat via het hoofd van Veltman de 1-1 in de laatste minuut binnenvalt kan hij ook niks aan doen..
Dit is al een tijdje geleden beslist hoor, en gister was een prima excuus om het door te drukken.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:16 schreef PSVCL het volgende:
Het is geen toptrainer nee maar had het de laatste weken volgens mij best aardig op de rit.. daarom komt dit onverwachts.
Heeft ook gewoon meer punten gehaald dan Bosz vorig seizoen.
Dat via het hoofd van Veltman de 1-1 in de laatste minuut binnenvalt kan hij ook niks aan doen..
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-12-2017 om 16:42:46Onze Argentijnse collega's laten weten dat de deal tussen #PSV en Vélez over Maximiliano Romero nu definitief rond… https://t.co/TfVFQ4Wlka reageer retweet
Leukquote:Op donderdag 21 december 2017 16:43 schreef skysherrif het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-12-2017 om 16:42:46Onze Argentijnse collega's laten weten dat de deal tussen #PSV en Vélez over Maximiliano Romero nu definitief rond… https://t.co/TfVFQ4Wlka reageer retweet
Reiziger met assistent Bogarde volgen hem op. Lood om oud ijzer lijkt me.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:06 schreef PSVCL het volgende:
Want dat is natuurlijk ook permanent.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Reiziger met assistent Bogarde volgen hem op. Lood om oud ijzer lijkt me.
Je was me te snel af. Ik hoop dat Rik gelijk heeft. We missen wel nog een goede linksback.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:43 schreef skysherrif het volgende:
PSV stuurt nu ook een tweet die wel heel sterk impliceert dat hij binnen is.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:56 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Je was me te snel af. Ik hoop dat Rik gelijk heeft. We missen wel nog een goede linksback.
Die presentatietwitter:PSV twitterde op donderdag 21-12-2017 om 16:55:01We've got news for you...🇦🇷#FM18 https://t.co/vzZ2bXffka reageer retweet
Het wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 21 december 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die presentatietwitter:PSV twitterde op donderdag 21-12-2017 om 16:55:01We've got news for you...🇦🇷#FM18 https://t.co/vzZ2bXffka reageer retweet
Nice, hij is definitief binnen!quote:Op donderdag 21 december 2017 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
PSV stuurt nu ook een tweet die wel heel sterk impliceert dat hij binnen is.
Gefeliciteerd.
lolquote:Op donderdag 21 december 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het kut, met Keizer aan het roer was Ajax erg grillig. Zo kon het 80 minuten een wedstrijd in de knip hebben, en dan de laatste 10 minuten alsnog de boel verkutten. Keizer zorgde gewoon voor regelmatig puntverlies.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:06 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens Twitter Paul in de winterstop alquote:Op donderdag 21 december 2017 17:00 schreef RipCity het volgende:
Dus hij komt 1 juli? Jammer, had 'm graag in winterstop al erbij gehad.
Volgens psv.nl en FM17 filmpje 1 juliquote:Op donderdag 21 december 2017 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Twitter Paul in de winterstop al
Nee, meteen na de winterstop als het goed is.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:00 schreef RipCity het volgende:
Dus hij komt 1 juli? Jammer, had 'm graag in winterstop al erbij gehad.
Volgens FM filmpje ook voor 2,5 miljoen, nou dat is mij nooit geluktquote:Op donderdag 21 december 2017 17:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens psv.nl en FM17 filmpje 1 juli
PSV en Velez Sarsfield hebben een akkoord bereikt over de voorwaarden voor een overgang van Maximiliano Romero naar Eindhoven. De Argentijnse aanvaller tekent in het Philips Stadion een contract dat hem tot 2023 aan PSV verbindt.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:01 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Nee, meteen na de winterstop als het goed is.
Misschien uitleenbeurt tot juli?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
PSV en Velez Sarsfield hebben een akkoord bereikt over de voorwaarden voor een overgang van Maximiliano Romero naar Eindhoven. De Argentijnse aanvaller tekent in het Philips Stadion een contract dat hem tot 2023 aan PSV verbindt.
Het contract van de 18-jarige Maximiliano Romero, die geldt als één van de grotere beloften van Argentinië, gaat komende zomer in. Romero stroomde in 2016 vanuit de jeugdopleiding door naar het eerste elftal van Vélez Sarsfield en scoorde voor de club uit Buenos Aires sindsdien achtmaal in 39 wedstrijden in de Argentijnse hoogste divisie. Vier daarvan maakte hij dit seizoen (in tien duels).
“PSV wordt mijn eerste club buiten Argentinië, dat wordt een speciale ervaring”, reageert Romero bij PSV TV. “Samen met mijn vader en zaakwaarnemer hebben we besloten m’n carrière elders te vervolgen. Ik hoop de fans veel doelpunten te kunnen laten zien, net als ik bij Vélez heb kunnen doen.”
http://www.psv.nl/psv/nie(...)-transfer-romero.htm
Of mag je al spelen zonder contract?
Zie.. ze roeptoeteren maar wat om als eerste het nieuws te tweeten.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-12-2017 om 17:04:18Romero is pas vanaf komende zomer #PSV'er, herstel. Er lagen meerdere scenario's en dit is het uiteindelijk geworden. reageer retweet
Kunnen jullie nu nog wel verdedigers halen?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit financieel mogelijk was om zomaar even met 10 miljoen te strooien, dat sluit niet echt mooi aan op dat verhaaltje een paar maanden terug..
Waarschijnlijk niet, en dus zitten we nu met 4 spitsen en een labiele verdediging. Zeker als Arias vertrekt is het een zooitje.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen jullie nu nog wel verdedigers halen?
Als hij pas in de zomer komt hebben jullie wel tijd om De Jong en Locadia nog te verkopen. En dan van dat geld nog wat verdedigers te halen.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, en dus zitten we nu met 4 spitsen en een labiele verdediging. Zeker als Arias vertrekt is het een zooitje.
Blijkbaar is er geld om Romero te halen. Er zal dan ook wel geld zijn om een verdediger te halen. Of ze weten wellicht al dat ze deze winter/zomer een financiële klapper gaan maken. Ik vind dat je wel erg simpel antwoordt. Alsof ze er niet over nagedacht hebben.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, en dus zitten we nu met 4 spitsen en een labiele verdediging. Zeker als Arias vertrekt is het een zooitje.
Groots talent, blijkbaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:23 schreef RavenArtus het volgende:
Of ik volg iets niet of wat dan ook, Maar waarom is deze gast zo bijzonder voor PSV of in het PSV-nieuws?
Omdat Argentijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:23 schreef RavenArtus het volgende:
Of ik volg iets niet of wat dan ook, Maar waarom is deze gast zo bijzonder voor PSV of in het PSV-nieuws?
En je kan nog steeds elke wedstrijd zien wat het effect daarvan is. Je ziet gewoon het verschil tussen de flanken per wedstrijd.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Blijkbaar is er geld om Romero te halen. Er zal dan ook wel geld zijn om een verdediger te halen. Of ze weten wellicht al dat ze deze winter/zomer een financiële klapper gaan maken. Ik vind dat je wel erg simpel antwoordt. Alsof ze er niet over nagedacht hebben.
Afgelopen zomer geen LB halen had blijkbaar ook niks met geld te maken. Eerder met aparte keuzes.
Waarop baseer je dat deze gast bijzonder zou moeten zijn?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:23 schreef RavenArtus het volgende:
Het was al duidelijk voor aanvang van het seizoen dat de verdediging het zwakst zou zijn. Guardado, Moreno en Willems weg. Maar toch kwam alleen Luckassen die schijnbaar niet voldoet. Elke wedstrijd is het gestuntel achterin en billenknijpen geblazen. Maar schijnbaar kan er in de toekomst op Romero een betere financiele klapper worden gemaakt. Dus kopen we er nog maar een spits bij.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Blijkbaar is er geld om Romero te halen. Er zal dan ook wel geld zijn om een verdediger te halen. Of ze weten wellicht al dat ze deze winter/zomer een financiële klapper gaan maken. Ik vind dat je wel erg simpel antwoordt. Alsof ze er niet over nagedacht hebben.
Afgelopen zomer geen LB halen had blijkbaar ook niks met geld te maken. Eerder met aparte keuzes.
Omdat Piet de Visser hem niet kentquote:Op donderdag 21 december 2017 17:23 schreef RavenArtus het volgende:
Ach, misschien komt er deze winter ook nog wel iets bij in de defensie. Het is ook goed dat je anticipeert op de toekomst als er een buitenkansje voorbij komt.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het was al duidelijk voor aanvang van het seizoen dat de verdediging het zwakst zou zijn. Guardado, Moreno en Willems weg. Maar toch kwam alleen Luckassen die schijnbaar niet voldoet. Elke wedstrijd is het gestuntel achterin en billenknijpen geblazen. Maar schijnbaar kan er in de toekomst op Romero een betere financiele klapper worden gemaakt. Dus kopen we er nog maar een spits bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |