RaiBlocksquote:
Retweet.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
RaiBlocks
Top 50 marketcap, nog enkel op 3 exchanges te verkrijgen.
Instant transactions, 0 fees.
Ho, alleen voor de pro's hèquote:Op woensdag 20 december 2017 23:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
RaiBlocks
Top 50 marketcap, nog enkel op 3 exchanges te verkrijgen.
Instant transactions, 0 fees.
[Glazenbol.gif]quote:Op woensdag 20 december 2017 23:26 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wat gaat die ignis waard zijn eigenlijk? Zit er aan te denken om mijn net gekochte NXT nu gewoon weer te verkopen.
Idem. Volgens mij kan je daar straks meer ignis van kopen dan wat je krijgt als je NXT houdt tot na die tijd.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[Glazenbol.gif]
Daarom ben ik van plan mijn whopping 50 nxt te verpatsen voor de snapshot. Nu stijgt ie nog lekker
Ja maar niet via die shit exchange, wanneer gaat die over?quote:Op woensdag 20 december 2017 23:22 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Dragonchain als je geduld hebt.
[ afbeelding ]
Je kan ze op kucoin halen wat aan te bevelen is want goediekoop nog.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar niet via die shit exchange, wanneer gaat die over?
Ik snap niet waarom mensen met serieuze plannen voor een of andere festnaam als Dragonchain kiezen. Je hebt meteen een beetje kaliber Dogecoin in je hoofd en dat is nu niet echt positief. Zo'n gaar logo helpt daar ook al niet bij.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:22 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Dragonchain als je geduld hebt.
[ afbeelding ]
Zimbabwaanse Dollar.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil binnen een jaar heel rijk zijn. In welke munt kan ik het beste nu een paar honderd steken om over een jaar ca. 5 miljoen euro te hebben?²
Alsjeblieft, ga eens weg met je zuigende posts.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil binnen een jaar heel rijk zijn. In welke munt kan ik het beste nu een paar honderd steken om over een jaar ca. 5 miljoen euro te hebben?²
Ik persoonlijk raakte geïnteresseerd door die naam en dat logo. En ik snap dat dat raar is.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen met serieuze plannen voor een of andere festnaam als Dragonchain kiezen. Je hebt meteen een beetje kaliber Dogecoin in je hoofd en dat is nu niet echt positief. Zo'n gaar logo helpt daar ook al niet bij.
https://twitter.com/PeterLBrandt/status/943605640315904000quote:Op woensdag 20 december 2017 23:36 schreef Roellie80 het volgende:
Nog TA's wakker? Hoe gaat het met de BTC supportlines?
Dat is nog steeds spannend-achtig.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:36 schreef Roellie80 het volgende:
Nog TA's wakker? Hoe gaat het met de BTC supportlines?
quote:Op woensdag 20 december 2017 23:13 schreef Oscar. het volgende:
[..]
edje post altijd zijn mislukte orka erbij
Waar gaat ETH eindigen volgende week? Draai nog eens aan dat rad.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij had bijna gelijk over ETH. Bijna...
quote:Op woensdag 20 december 2017 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
In welke coin kan ik het beste nu instappen? Ik ben echt nog een n00b hierin. Dank.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |