Dat moet wel heel veel geld opleverenquote:Op woensdag 20 december 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Waar we _Hestia_ live zagen..
Hmm, dat klinkt wel luguber.
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Hans Klok doet ook meequote:Op woensdag 20 december 2017 21:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat moet wel heel veel geld opleveren
Doe maar niet neequote:Op woensdag 20 december 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig hebben wij DjvTquote:Op woensdag 20 december 2017 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Bij de Belgen treedt ondertussen Boef op op het podium
Ja ik hoor zequote:Op woensdag 20 december 2017 21:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Krijg jij nog iets mee van de Jeugd van Tegenwoordig?
Ja het hele marktplein staat bomvolquote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja ik hoor ze
Maar verder krijg ik niks mee.
Ik sta nu wat naar achter (moeder raakte bijna zoon kwijt) dus ik ga ff kijken of ik meer naar podium kan komen. Maar is echt vol hier dus wordt lastig.
Radio 3 wordt er genoemd hoor.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:21 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is de concurrent.
Lekkerquote:Op woensdag 20 december 2017 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Pff, veel te mainstream dit nummer.
Internagelaktisch..quote:Op woensdag 20 december 2017 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Pff, veel te mainstream dit nummer.
Loesoe in the sky with diamonds on my neck bitchquote:
De Tijn-versie?quote:
Nee, dat is inter-me-galaktisch, niet inter-nagel-aktisch.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee was de orginele tekst al.
Nee nee was altijd al nagellak.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat is inter-me-galaktisch, niet inter-nagel-aktisch.
Euhm.. nope..quote:Op woensdag 20 december 2017 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat is inter-me-galaktisch, niet inter-nagel-aktisch.
Oh.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee nee was altijd al nagellak.
Heyquote:Op woensdag 20 december 2017 21:30 schreef _Hestia_ het volgende:
Miss had ik oordoppen mee moeten nemen
Lekker los.. is zo over..quote:Op woensdag 20 december 2017 21:30 schreef _Hestia_ het volgende:
Miss had ik oordoppen mee moeten nemen
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:31 schreef houdjemond het volgende:
Iets zegt me dat dit hilarisch wordt
quote:
Jaquote:Op woensdag 20 december 2017 21:31 schreef houdjemond het volgende:
Iets zegt me dat dit hilarisch wordt
Wellus.quote:
Ze zingen echt nagellak schat.quote:
https://play.google.com/m(...)aignid=kp-songlyricsquote:
Ik hoor hem toch "me" zingenquote:
Alberto Stegeman.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:35 schreef houdjemond het volgende:
Heb alleen even gemist wie de man in het blauwe jasje is?
Hij is niet undercover vandaagquote:
Dat zou het zijn, mis dat kekke pruikjequote:
Die niet kennenquote:
Zag net alleen zijn rug en hysterie bij veilingTVquote:
He die rasta pruim en vage bob Marley imitatie is ongeëvenaard hoor.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zou het zijn, mis dat kekke pruikje
Daaromquote:Op woensdag 20 december 2017 21:44 schreef alopio het volgende:
[..]
He die rasta pruim en vage bob Marley imitatie is ongeëvenaard hoor.
Draaide hij net in de remix.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die eerste still, what the F?
Die ken ik welquote:Op woensdag 20 december 2017 21:46 schreef Qunix het volgende:
Dat zijn deze 2 gasten niet...
(eentje is zelfs al dood)
Klopt, daarom heten ze ook Kris Kross Amsterdam en niet Kris Krossquote:Op woensdag 20 december 2017 21:46 schreef Qunix het volgende:
Het is een belediging voor mijn soort.quote:
Same.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is een belediging voor mijn soort.
Neeeee echt! Eentje dood...quote:Op woensdag 20 december 2017 21:46 schreef Qunix het volgende:
Ik dacht idd dat ik onze moest zeggen...maar ik wist het niet meer zekerquote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als jij gaat rappen zou ik het kopen. Is tegenwoordig ook heel makkelijk, kijk maar naar Famke Louise... en als je dat niet kent dan moet je vooral NIET kijken.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nogsteeds de 1.60 niet gehaaldquote:Op woensdag 20 december 2017 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht idd dat ik onze moest zeggen...maar ik wist het niet meer zeker
zie je het voor je?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als jij gaat rappen zou ik het kopen. Is tegenwoordig ook heel makkelijk, kijk maar naar Famke Louise... en als je dat niet kent dan moet je vooral NIET kijken.
Ik net.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nogsteeds de 1.60 niet gehaald
Maar het zal niet lang duren voor ik ga krimpenquote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
JaAwesome, beetje rappen over tassen en schoenen. Gangsigns maken en zo, goed verhaal.
Misschien haal ik je ooit nog in danquote:Op woensdag 20 december 2017 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar het zal niet lang duren voor ik ga krimpen
Zoals de rest van de wereldquote:Op woensdag 20 december 2017 21:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien haal ik je ooit nog in dan
En Angelique slaapt, nu vind ik het huis oprecht leukquote:Op woensdag 20 december 2017 21:58 schreef miieejj het volgende:
Hah! Die corvee jingle ! Wie dat verzonnen heeft.. briljant!
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]voor jou, houdjemond en _Hestia_ dan
Leuker dan vorig jaar hèquote:Op woensdag 20 december 2017 21:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En Angelique slaapt, nu vind ik het huis oprecht leuk
Gewoon uit de buurt blijven van theelepels. #inkoppen.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar het zal niet lang duren voor ik ga krimpen
*proest*quote:Op woensdag 20 december 2017 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon uit de buurt blijven van theelepels. #inkoppen.
Hallo, leuk dat je d’r weer bent, gezelligquote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon uit de buurt blijven van theelepels. #inkoppen.
Paultjuhhhquote:
Is het gewoon niet elleboog werk?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:58 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik sta weer bij het huis
Nu richting tv brievenbus zien te komen.
Dat bedoel ik, ze voegen niks toe. Af en toe put your hands up en UHU UHU roepen en zakken vullen. Lekker makkelijk man.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:59 schreef Qunix het volgende:
Mooie overgangen zo van de een naar de ander alsof het niet in sync hoeft en zo de ene uitdoen en de ander opstarten...
oh gelukkigquote:
Ligt eraan hoever je wil lopen. hahaquote:Op woensdag 20 december 2017 22:00 schreef Peejtur het volgende:
Vrijdagavond maar eens richting Apeldoorn. Valt daar nog een beetje te parkeren?
Precies....anders ga ik weer 11 maanden wegquote:
haha!quote:Op woensdag 20 december 2017 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies....anders ga ik weer 11 maanden weg
Nooooooquote:Op woensdag 20 december 2017 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waren ook geen goeie overgangen, maar maakt niet uit... Ze doen het al 25 jaarquote:Op woensdag 20 december 2017 22:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze voegen niks toe. Af en toe put your hands up en UHU UHU roepen en zakken vullen. Lekker makkelijk man.
Gisteren zag je vakmannen aan het werk, dit is gewoon kleuterniveau.
Dat is voor niemand leuk.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
178 dagen. En een uurtje of 6quote:Op woensdag 20 december 2017 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje lopen is niet erg maar geen halve marathon ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever je wil lopen. haha
mierenneukerquote:
Ja en ik ben dus klein dat scheeltquote:Op woensdag 20 december 2017 22:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
Is het gewoon niet elleboog werk?
Ja, largiequote:Op woensdag 20 december 2017 22:04 schreef Embraer89 het volgende:
Ik denk dat Uccie gewoon onder een kloontje post.
Nee dan word ik helemaal gek, ben net van jouw schrik bekomen.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:04 schreef Embraer89 het volgende:
Vergeleken met dit was het naadloosquote:Op woensdag 20 december 2017 22:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waren ook geen goeie overgangen, maar maakt niet uit... Ze doen het al 25 jaar
Ik ben ook maar gewoon een kloon van Danny.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:04 schreef Embraer89 het volgende:
middelvinger als je in beeld bentquote:Op woensdag 20 december 2017 22:03 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja en ik ben dus klein dat scheelt
Ik sta nu ter hoogte van de tv brievenbus op de 2e rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 20 december 2017 22:05 schreef Uccie het volgende:
Nee ik heb gewoon nieuwe vrienden op het viva-forumIk schrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
ja als ik ze zelf in elkaar klusquote:Op woensdag 20 december 2017 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van cijfertjes hield
Thanks. Ik zal op 1 van die plaatsen wel de navigatie zetten.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
Weet even niet hoe het nu zit. Maar Koningshaven, onder het gemeentehuis en Qpark bij CODA zijn denk ik de dichtst bijzijnde betaal plaatsen. Boni aan de Asselsestraat is ook nog een optie. Maar weet even niet hoe het daar nu zit met betaald/vrij parkeren.
Verder is er in de buurt nog wel wat te vinden. Achter de Action aan de Hofstraat bijvoorbeeld.
Ik heb daar wel een keer gelezen, dat zijn geen echte mensen toch?quote:
Check youtube kanaal van Laidback Luke.. Hij heeft een hoop goeie argumenten over popie-jopie dj's die totaal niets kunnen en echte dj's zoals turntablism, live mixen, producers en zo...quote:Op woensdag 20 december 2017 22:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vergeleken met dit was het naadloos
Hoi Paulquote:
ViezeVarkens-forum?quote:
Nee klopt, zijn neppe mensen.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een keer gelezen, dat zijn geen echte mensen toch?
Moet ik toch die zender van Ziggo aan de praat krijgen, maar met dat gestotter is het niet om aan te gluren.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:07 schreef _Hestia_ het volgende:
Voorste rij nu precies bij brievenbus. Maar wordt nu niks bij gedaan. Ik blijf wel ff hier.
Mediabox resetten = knop aan achterkant omzetten, 10 seconden wachten en reboot.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik toch die zender van Ziggo aan de praat krijgen, maar met dat gestotter is het niet om aan te gluren.
Jij ook alquote:Op woensdag 20 december 2017 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook maar gewoon een kloon van Danny.
In de buurt zijn natuurlijk ook wel gratis plaatsen, maar geen idee hoe druk het daar is.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:06 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Thanks. Ik zal op 1 van die plaatsen wel de navigatie zetten.
Nou vond dit wel mooiquote:Op woensdag 20 december 2017 22:11 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Voelt een beetje als nachtrzuster.
Wel heel mooi idd.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:12 schreef houdjemond het volgende:
En dan symbolisch 45 doneren. Mevrouw is een FOK!ker
Welke?quote:Op woensdag 20 december 2017 22:12 schreef DaMook het volgende:
Ik ben even mijn youtube channels aan het kijken. Tot over een uur of 2.
¤40,45 of ¤450 was beter geweest.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
¤40,45 of ¤450 was beter geweest.
¤420quote:Op woensdag 20 december 2017 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2017 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor een stampplaat.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:14 schreef Embraer89 het volgende:
Als ik ooit nog een hoop geld ga doneren dan stort ik 450 keer 50 cent,
Toch niet als verzoekjes?quote:Op woensdag 20 december 2017 22:14 schreef Embraer89 het volgende:
Als ik ooit nog een hoop geld ga doneren dan stort ik 450 keer 50 cent,
Me tooquote:Op woensdag 20 december 2017 22:15 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga trouwens echt optijd vanavond
Hahaha, goede grap.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:15 schreef houdjemond het volgende:
Nee! Ik ben morgen vrij, dus jij moet ook blijven.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:15 schreef houdjemond het volgende:
Het was maandag en gisteren al 3.00 ofzoquote:Op woensdag 20 december 2017 22:16 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee! Ik ben morgen vrij, dus jij moet ook blijven.
Neem maar een appel.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het was maandag en gisteren al 3.00 ofzo.
Als ik nou kerngezond was..
Hahahaha ja en een aspirientje en dan niet meer zo zeikenquote:
Dat mag danquote:Op woensdag 20 december 2017 22:18 schreef just me het volgende:
Als mijn kleinzoon geboren wordt tijdens SR ga ik wel een plaat aanvragen
Preciesquote:Op woensdag 20 december 2017 22:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahahaha ja en een aspirientje en dan niet meer zo zeiken
Marieke Elsinga.quote:
Dat hoop ik want daar sta ik in de kou te wachtenquote:Op woensdag 20 december 2017 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan ze nog eens naar de buitenmicrofoon?
Dat trauma ben ik nooit overheen gekomen....was dat niet 3 jaar geleden?quote:
En elk jaar daarvoor.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat trauma ben ik nooit overheen gekomen....was dat niet 3 jaar geleden?
heb ik verdrongenquote:
Supertoll in Apeldorn!quote:
waylon, die ging toch ook slapen ?quote:Op woensdag 20 december 2017 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Wie was nou 2? jaar geleden zo'n kutte slaapgast? Die ging zelfs best vroeg naar bed.
Nee het was volgens mij een vrouw.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
waylon, die ging toch ook slapen ?
Net, tegen Sander was ie allemaal gebaren aan het makenquote:
Ik weet wie je bedoelt, maar ik kan er niet op komen.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee het was volgens mij een vrouw.
Uccie, je bent erquote:Op woensdag 20 december 2017 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, maar ik kan er niet op komen.
Ja ik zag het ook..quote:Op woensdag 20 december 2017 22:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
Net, tegen Sander was ie allemaal gebaren aan het maken
Iets met “ ik word er niet goed van gebaar”
T2K en nu even inkomen hèquote:Op woensdag 20 december 2017 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uccie, je bent er
Dacht dat je niet meer zou komen
Zeker, dit is een klein opearmertjequote:
Vandaag heb ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |