Netjes hoor.quote:
Avontuur zoeken en jezelf daarin verbeteren.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, hij woont daar nu al. Voor gewoon darten moet hij jarenlang naar Europa komen. Dat is nogal wat natuurlijk.
je hebt een hoop gemistquote:Op woensdag 20 december 2017 20:25 schreef Coco. het volgende:
PSV is afgelopen, dus nu kijk ik ook mee
Poepz0r sloopt zequote:Op woensdag 20 december 2017 20:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
En dan te bedenken dat die Chinezen die op het WK in de preliminaries spelen nog steeds beter zijn dan wij allemaal
Topdarter zijn had mij best leuk gelekenquote:Op woensdag 20 december 2017 20:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
En dan te bedenken dat die Chinezen die op het WK in de preliminaries spelen nog steeds beter zijn dan wij allemaal
Stijn had het kunnen zijn maar hij koos voor korfbal.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topdarter zijn had mij best leuk geleken
Zodat je je ongegeneerd vol mag vreten?quote:Op woensdag 20 december 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topdarter zijn had mij best leuk geleken
Stijn neukt ze allemaal de moederquote:Op woensdag 20 december 2017 20:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zal niet snel #viesdik wordenquote:Op woensdag 20 december 2017 20:28 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zodat je je ongegeneerd vol mag vreten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |