abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176083208


Jimmy Smith weg bij BellatorMMA.
pi_176089929
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 19:39 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom kijk je eigenlijk nog MMA? Ik zie je al pagina`s lang alleen maar bitchen over hoe zwak, voorspelbaar en oninteressant alles is. Serieuze vraag: waarom stop je er nog moeite in?
Soms zit er nog wat leuks tussen, bellator is toch meer van de finishes dan de UFC
pi_176094507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Soms zit er nog wat leuks tussen, bellator is toch meer van de finishes dan de UFC
Ik snap die hyperfocus op finishen niet zo.

Of eigenlijk, wat ik vooral frappant vindt aan MMA-fans in het algemeen is dat ze kotsen op Dana / UFC omdat die MMA te commercieel maken, maar tegelijkertijd kotsen op vechters als Woodley (en ook DC om andere redenen) omdat ze te weinig spectakel brengen. Komt een beetje schizofreen over, wil je nou de pure topsport met bijbehorende tactische gevechten, of wil je entertainment?
pi_176096446
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik snap die hyperfocus op finishen niet zo.

Of eigenlijk, wat ik vooral frappant vindt aan MMA-fans in het algemeen is dat ze kotsen op Dana / UFC omdat die MMA te commercieel maken, maar tegelijkertijd kotsen op vechters als Woodley (en ook DC om andere redenen) omdat ze te weinig spectakel brengen. Komt een beetje schizofreen over, wil je nou de pure topsport met bijbehorende tactische gevechten, of wil je entertainment?
ik wil dat vechters er vol in gaan, verder wil ik vechters zien vechten en niet fit op de bank zitten en een grote bek hebben.
Is conor bijvb nog ufc/mma vechter? gast heeft meer dan een jaar de belt in bezit maar nog nooit een belt in zijn hele leven verdedigt.
De geruchten gaan dat Conor weer om een belachelijk astronomisch bedrag vecht om maar eens een keertje te vechten. Nu is er weer een gerucht dat hij met WWE in onderhandeling is.
Ik haat woodley om dat hij nu totaal vecht om niet te verliezen ipv dat hij er vol voor gaat en ook dat eeuwige gejank over racisme komt letterlijk mijn strot uit.
Zodra hij zijn zin niet krijgt trekt hij de racisme kaart.

cliffs: teveel politiek in het UFC mma landscape
pi_176097613
Cruz doet interview.



Thompson & Maia zijn gewoon lastige tegenstanders, ik begrijp Woodley wel.

Erger is dat Dana doet alsof Woodley tegen GSP zou vechten waarna het toch Bisping werd.

[ Bericht 46% gewijzigd door Nober op 29-12-2017 01:43:01 ]
pi_176099811
Er zijn genoeg gevechten die niet een finish hebben gehaald maar alsnog genoeg spektakel hadden.

Alvarez vs. Gaethje bijvoorbeeld. :X
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_176099922
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik wil dat vechters er vol in gaan, verder wil ik vechters zien vechten en niet fit op de bank zitten en een grote bek hebben.
Is conor bijvb nog ufc/mma vechter? gast heeft meer dan een jaar de belt in bezit maar nog nooit een belt in zijn hele leven verdedigt.
De geruchten gaan dat Conor weer om een belachelijk astronomisch bedrag vecht om maar eens een keertje te vechten. Nu is er weer een gerucht dat hij met WWE in onderhandeling is.
Ik haat woodley om dat hij nu totaal vecht om niet te verliezen ipv dat hij er vol voor gaat en ook dat eeuwige gejank over racisme komt letterlijk mijn strot uit.
Zodra hij zijn zin niet krijgt trekt hij de racisme kaart.

cliffs: teveel politiek in het UFC mma landscape
Just bleed.
pi_176101304
2 gokjes op Unibet gewaagd.

Method: Calvillo by KO/Dec en Nurmagomedov by Sub
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_176102340
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 08:26 schreef incognitoomuch het volgende:
Er zijn genoeg gevechten die niet een finish hebben gehaald maar alsnog genoeg spektakel hadden.

Alvarez vs. Gaethje bijvoorbeeld. :X
Gaethje werd gefinisht. :)
pi_176103225
Oh ja :') het voelde als een decision
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_176104946
Khabib ziet er wel mager/uitgedroogd uit. teveel focus op de weight cut en niet op het gevecht?
pi_176107421
Zolang zijn nieren nog niet shutten "Inshallah" maakt het niet uit hoe uitgedroogd hij er bij loopt.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_176107625
Number one loyal guy.


McCall verliest Rizin debuut



Early stoppage, rematch incoming?
pi_176108500
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:30 schreef Nober het volgende:

McCall verliest Rizin debuut

Early stoppage, rematch incoming?
Vast wel had ie maar geen jab moeten geven tijdens de presser
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_176114348
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:25 schreef incognitoomuch het volgende:
Zolang zijn nieren nog niet shutten "Inshallah" maakt het niet uit hoe uitgedroogd hij er bij loopt.
En dan wil hij naar 145...
pi_176119216
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:30 schreef Nober het volgende:
Number one loyal guy.


McCall verliest Rizin debuut

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Early stoppage, rematch incoming?
nog clip met hele gevechten ergens?
pi_176119619
Khabib 155.5
Edson 155

_O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nog clip met hele gevechten ergens?
Geen idee.
pi_176119648
arielhelwani twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 18:09:12 Khabib made weight. Second on the scale. 155.5. Live now: https://t.co/oxDvxT7wN8 reageer retweet
pi_176120401
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nog clip met hele gevechten ergens?
Even op Twitch kijken. Die gast die een heel UFC streamde door te doen alsof hij speelde, heeft beloofd elke UFC te streamen.
pi_176120431
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Even op Twitch kijken. Die gast die een heel UFC streamde door te doen alsof hij speelde, heeft beloofd elke UFC te streamen.
ooh, ik heb geen Twitch is dat een programma of alleen login aanmaken?
pi_176120462
Is alleen login aanmaken en dan kun je kijken
pi_176120792
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is alleen login aanmaken en dan kun je kijken
ok, heb je nog iets van Rizin gezien?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')