And so you did.quote:
Ze doen het potdomme allemaalquote:Op woensdag 20 december 2017 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo van de intakiekjes van Karin en Gina?
quote:
"Goh oma Gina, laat nog eens wat foto's van vroeger zien."quote:
Is ook een paaseiquote:
Mee eensquote:Op woensdag 20 december 2017 14:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
hallo
ik ben zelf weer begonnen met star trek voyager te kijken, het blijft mijn favo star trek serie
Captain Kirk for the winquote:Op woensdag 20 december 2017 14:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
hallo
ik ben zelf weer begonnen met star trek voyager te kijken, het blijft mijn favo star trek serie
Warme muziekquote:
Ik kende hem niet maar ga nog wat youtubejes van hem uitproberenquote:
Best aardige muziekquote:Op woensdag 20 december 2017 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kende hem niet maar ga nog wat youtubejes van hem uitproberene
Ooooh een kaartschrijverquote:Op donderdag 21 december 2017 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kerstkaarten schrijven, liedjes zingen, mandarijnen eten.
Alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soms vergeet ik het en stuur ik nieuwjaarskaarten
Ja, maar niet bij iedereen.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe je ook aan persoonlijke boodschappen? Ik wenste mijn neefje een 2018 met genoeg bier.
Precies, de meeste standaardwensen.quote:
Van die mensen die hun adressenbestand op stickervellen uitprintenquote:Kreeg net ook weer een kaart, met gedrukte namen. Doe het dan gewoon niet.
Niks. We zijn bij mijn moeder.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al aan het koken. Wat ga jij voor de Kerst maken?
Ook dat, een gedrukt adres.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, de meeste standaardwensen.
[..]
Van die mensen die hun adressenbestand op stickervellen uitprinten
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks. We zijn bij mijn moeder.
Maar deze tonijn zou wel een winnaartje zijn. Waarom zijn die stukjes zo klein en zo duur!
Beide dagen bij je moeder? Lyza is daar zeker ook bij?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks. We zijn bij mijn moeder.
Maar deze tonijn zou wel een winnaartje zijn. Waarom zijn die stukjes zo klein en zo duur!
Daar ga ik altijd op de terugweg langs.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beide dagen bij je moeder? Lyza is daar zeker ook bij?
Ik heb het al opgelost. Omdat het met de Kerstdagen niet uitkomt, komen we (de SC) oud en nieuw bij jou vierenquote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:22 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaartje van buren een paar huizen verderop met alleen mijn huisnummer op de envelop. Ze weten niet eens hoe ik heet![]()
Doe dan gewoon niks.
Prima, mootie is er dan toch al.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het al opgelost. Omdat het met de Kerstdagen niet uitkomt, komen we (de SC) oud en nieuw bij jou vieren
Ik hou niet zo van vis. Toch bedanktquote:Op donderdag 21 december 2017 17:25 schreef mootie het volgende:
Tip voor kerst.
Stukje verse tonijn.
In een bakje sesamzaad, olie, peper, beetje zout, sojasaus, gembersiroop. Visje even lekker laten liggen in het bakje.
Dan eventje met wat roomboter in de pan.
Ik vond mezelf een waar kookwonder, zo bij elkaar geharkt en het was heerlijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vis. Toch bedankt
Zalm wel! En dan vaak ook nog gronderig.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zalm en tonijn smaken eigenlijk niet naar vis.
Omg! Houd ons op de hoogte! Maar niet in de SC en niet in de Cos. In het FB-topic.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:30 schreef Toweler het volgende:
Er staat wat leuks te gebeuren tussen bas en do na lange stilte vandaag weer iets op fb ik denk samenwonen
En schaaldieren?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:30 schreef Lyza666 het volgende:
Ach wel waar, die smaken voldoende naar vis om 't niet lekker te vinden in elk geval.
Of nou ja, tonijn uit blik is nog wel te doen.
Oesters niet, da's net een hap zee. Garnalen, mosselen (gebakken, niet gekookt) en kreeft vind ik wel lekker.quote:
Nah dat ze maar fijn gelukkig worden saam.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:30 schreef Toweler het volgende:
Er staat wat leuks te gebeuren tussen bas en do na lange stilte vandaag weer iets op fb ik denk samenwonen
Je zult iedere dag naast dat domme hoofd van Do wakker wordenquote:Op donderdag 21 december 2017 17:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah dat ze maar fijn gelukkig worden saam.
Voor Hollandse garnalen kun je me wel wakker maken.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oesters niet, da's net een hap zee. Garnalen, mosselen (gebakken, niet gekookt) en kreeft vind ik wel lekker.
twitter:stevesilberman twitterde op woensdag 20-12-2017 om 20:06:10This Mike Pence "prayer" of thanks to Trump is excruciatingly, stomach-churningly uncomfortable to watch. The ritua… https://t.co/Mv3NOWQG7a reageer retweet
Dat liever dan naast die slome harses van Bas.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zult iedere dag naast dat domme hoofd van Do wakker worden
Tonijn uit blijk is veel vissiger dan een verse moot gebakken tonijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:30 schreef Lyza666 het volgende:
Ach wel waar, die smaken voldoende naar vis om 't niet lekker te vinden in elk geval.
Of nou ja, tonijn uit blik is nog wel te doen.
Ik noteer het even.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor Hollandse garnalen kun je me wel wakker maken.
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor Hollandse garnalen kun je me wel wakker maken.
Ik ging er al vanuit dat je niet naast een man wakker zou willen worden.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat liever dan naast die slome harses van Bas.
Ik had er al over gelezen, zo even kijken. Had je ook meegekregen dat Trump dacht dat hij stiekem Obamacare had afgeschaft?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
@recce: mocht je het gemist hebben.twitter:stevesilberman twitterde op woensdag 20-12-2017 om 20:06:10This Mike Pence "prayer" of thanks to Trump is excruciatingly, stomach-churningly uncomfortable to watch. The ritua… https://t.co/Mv3NOWQG7a reageer retweet
Hm. Niet volgens mijn smaakpapillen.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Tonijn uit blijk is veel vissiger dan een verse moot gebakken tonijn.
Ja, hij was even kwijt waar ze ook al weer precies mee bezig waren.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had er al over gelezen, zo even kijken. Had je ook meegekregen dat Trump dacht dat hij stiekem Obamacare had afgeschaft?
Ik vind het best lekker maar ik hoef er niet voor wakker gemaakt te worden.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor een stukje goede gorgonzola kun je mij wakker maken
Ugh ugh bah vies!quote:Op donderdag 21 december 2017 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor een stukje goede gorgonzola kun je mij wakker maken
Waar kunnen we je dan wel voor wakker maken?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker maar ik hoef er niet voor wakker gemaakt te worden.
Als jullie dat even noteren? Dank.
Jij hebt rare smaakpapillen dan.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Niet volgens mijn smaakpapillen.
Nou, hij dacht dat hij het allemaal heel handig had aangepakt door er niet teveel over te praten.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij was even kwijt waar ze ook al weer precies mee bezig waren.
Voor een Indische rijsttafel.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar kunnen we je dan wel voor wakker maken?
Tussen die rechters die hij nu in een noodtempo aan het installeren is, zit ook heel fijn volk, las ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, hij dacht dat hij het allemaal heel handig had aangepakt door er niet teveel over te praten.
Kun je zo halen bij een toko. Is dat al teveel moeite?!quote:Op donderdag 21 december 2017 17:46 schreef mootie het volgende:
Ja doei, we gaan toch geen hele rijsttafel in elkaar flansen in het midden van de nacht.
Ja echt. En nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt? Ben je van Indische afkomst?
Toko Muji in de 1e Oosterparkstraatquote:Op donderdag 21 december 2017 17:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kun je zo halen bij een toko. Is dat al teveel moeite?!
Die gast die van niets wist, heeft zich wel teruggetrokken. De rest zal wel een akelig stelletje misantropen zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tussen die rechters die hij nu in een noodtempo aan het installeren is, zit ook heel fijn volk, las ik.
Ik heb wel een magnetron.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toko Muji in de 1e Oosterparkstraat![]()
Ik weet niet of het dan nog warm genoeg is als we in Zwolle zijn.
Zwolle heeft overigens een erg goede Toko.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toko Muji in de 1e Oosterparkstraat![]()
Ik weet niet of het dan nog warm genoeg is als we in Zwolle zijn.
Voor hem waren er ook al een paar geweest die niet gekwalificeerd waren en na hem heeft er ook nog eentje de handdoek in de ring gegooid. Wie er wel benoemd zijn? Homohaters, racisten, haatbloggers ...quote:Op donderdag 21 december 2017 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Die gast die van niets wist, heeft zich wel teruggetrokken. De rest zal wel een akelig stelletje misantropen zijn.
Die ik noemde stond onlangs in een top 10 waarvan 7 toko's in Den Haag waren.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zwolle heeft overigens een erg goede Toko.
Ik had nog gebakken kip en krieltjes en heb nog witlof die op moet.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben net bezig. Wat ga jij maken?
Witlofsalade hoop ik dan? Want gekookte witlof is echt niet te doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had nog gebakken kip en krieltjes en heb nog witlof die op moet.
Ik haal haast nooit meer. Soms heb ik daar wel zin in maar dan hoor ik een zeurend stemmetje in mijn hoofd.quote:
Zeurend doch zwoel.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik haal haast nooit meer. Soms heb ik daar wel zin in maar dan hoor ik een zeurend stemmetje in mijn hoofd.
Daar hebben we het al eens eerder over gehad, geloof ik. Ik ga het wel koken.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Witlofsalade hoop ik dan? Want gekookte witlof is echt niet te doen.
Oh, dan kan ik het niet zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerder zeurend en krasserig.
Doe voorál wat je niet laten kunt.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens eerder over gehad, geloof ik. Ik ga het wel koken.
Met ei en boter?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens eerder over gehad, geloof ik. Ik ga het wel koken.
Ik klink als een enorme moron.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hoort je eigen stem heel anders.
Ook lekker.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of nog even in de oven met ham en kaas.
Niet alleen Godquote:Op donderdag 21 december 2017 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
God heeft een hekel aan ons.
Om 2 voor 6 was je net begonnen met 'koken'. *pingquote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Lyza666 het volgende:
Heb net m'n eten op, dat tukt niet zo lekker.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om 2 voor 6 was je net begonnen met 'koken'. *ping
Tosti's gemaakt? Ei gebakken?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]niks ping. Er is geen magnetron aan te pas gekomen. Ik kan ook niet zeggen dat het een culinair hoogstandje was maarja, het kan niet altijd feest zijn.
Morgen maar weer eens naar de Toko.
Nee zo erg was't nou ook weer niet. Roerbakgroenten, kip en woksausje. Klaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tosti's gemaakt? Ei gebakken?
Binnen 25 minuten gemaakt en naar binnen geschoven.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee zo erg was't nou ook weer niet. Roerbakgroenten, kip en woksausje. Klaar.
Ja zo gaat dat soms. Ik moet ook zo nog weg dus niet zoveel tijd enzo en ach, dit was wel prima verder.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Binnen 25 minuten gemaakt en naar binnen geschoven.
Echt vrolijk word ik er ook niet van. De kip is in ieder geval wel lekker.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Doe voorál wat je niet laten kunt.
Wel goed kauwen hoor. Ga je naar de sportschool?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat soms. Ik moet ook zo nog weg dus niet zoveel tijd enzo en ach, dit was wel prima verder.
Nee naar een borrel/housewarming. Collega met nieuw huis.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel goed kauwen hoor. Ga je naar de sportschool?
Gezelliequote:Op donderdag 21 december 2017 18:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee naar een borrel/housewarming. Collega met nieuw huis.
Geen zin in eigenlijk
Komen al je collega's?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee naar een borrel/housewarming. Collega met nieuw huis.
Geen zin in eigenlijk
Ja zo'n code/bon voor een site waar je dan zelf iets kunt uitzoekenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezellie![]()
Heb je je kerstpakket al gehad?
Is Trump weer vergeten dat zijn partij een meerderheid heeft?twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 21-12-2017 om 15:52:22House Democrats want a SHUTDOWN for the holidays in order to distract from the very popular, just passed, Tax Cuts.… https://t.co/NRQRR8w3pp reageer retweet
Dat valt dan weer mee.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, nog 1 andere collega. De rest is stom
Oh, jammer dan dat Joezi hier niet meer post. Die had je goed kunnen helpen met kiezen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja zo'n code/bon voor een site waar je dan zelf iets kunt uitzoeken
Niet te hard zuipen hè?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:47 schreef Lyza666 het volgende:
Ik moet me in mijn party outfit gaan hijsen. Tot later wellicht
De VN heeft net in meerderheid tegen het plan van de VS gestemd om Jeruzalem als hoofdstad te beschouwen en de ambassade te verhuizen. De VS zien dit als een aanval op hen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:45 schreef Recce het volgende:
Is Trump weer vergeten dat zijn partij een meerderheid heeft?twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 21-12-2017 om 15:52:22House Democrats want a SHUTDOWN for the holidays in order to distract from the very popular, just passed, Tax Cuts.… https://t.co/NRQRR8w3pp reageer retweet
Groeten aan La Pechtold.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:47 schreef Lyza666 het volgende:
Ik moet me in mijn party outfit gaan hijsen. Tot later wellicht
Ja, Donnie had al gedreigd met het stoppen van hulp aan landen als ze voor die resolutie zouden stemmen. Ook de Britten zouden wat onder druk zijn gezet i.v.m. de Brexitonderhandelingen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De VN heeft net in meerderheid tegen het plan van de VS gestemd om Jeruzalem als hoofdstad te beschouwen en de ambassade te verhuizen. De VS zien dit als een aanval op hen.
Sterkte!quote:Op donderdag 21 december 2017 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hijs me dan maar in mijn sportoutfit.
Later
Udo Jürgens was hier ook ooit heel bekend.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:19 schreef mario390 het volgende:
en ganz grote Oostenrijker/Kärntner 1934 - 21.12.2014
zeker dat weet ikquote:Op donderdag 21 december 2017 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Udo Jürgens was hier ook ooit heel bekend.
Ik dacht altijd dat we die voor Rudi Carell hadden geruildquote:
Der Rudi kon best leuk zijn, getuige zijn muis in de molen liedjequote:Op donderdag 21 december 2017 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat we die voor Rudi Carell hadden geruild
Oh even googlenquote:Op donderdag 21 december 2017 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Der Rudi kon best leuk zijn, getuige zijn muis in de molen liedje
quote:
Misschien nog hier en daar een schlager, maar die horen wij dan niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:03 schreef pullup het volgende:
[..]Komt weinig Duitse muziek meer deze richting op voor mijn gevoel
Ik luisterde nog wel naar industriele rock.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien nog hier en daar een schlager, maar die horen wij dan niet.
Ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik luisterde nog wel naar industriele rock.
Dit soort muziek kon echt maar uit een land komen.
Nee, we hebben Dennie Christian voor der Rudi teruggekregen.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat we die voor Rudi Carell hadden geruild
Hmmm..dat was een slechte ruilquote:Op donderdag 21 december 2017 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, we hebben Dennie Christian voor der Rudi teruggekregen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Een mash-upje van Kutiman die zelfs Pullup wel leuk zal vinden.
Nah, bij mij gaat dat wat sneller. 1,5 per week toch al gauw.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:51 schreef pullup het volgende:
Een halve kilo per week is een verstandig tempo
Dan haal je het, maar vanwaar deze haast?quote:Op donderdag 21 december 2017 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, bij mij gaat dat wat sneller. 1,5 per week toch al gauw.
Dan ben ik er maar snel vanaf en hoef ik volgend jaar daar niet meer mee door.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan haal je het, maar vanwaar deze haast?
Slim.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ben ik er maar snel vanaf en hoef ik volgend jaar daar niet meer mee door.
Dat is altijd gedoemd te mislukken. 1 januari is de slechtste datum om ergens mee te stoppen of je levensstijl te veranderen.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Slim.
In ieder geval beter dan al die luitjes die op 1 jan beginnen
Ben je dan geen spieren aan het verbranden?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
4 kilo in één week. Lijkt me ook geen verstandig tempo.
Aankomen he. Dat lukt wel als ik zie wat mensen inslaan. Gruwelijk.quote:[img]httep://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op donderdag 21 december 2017 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
4 kilo in één week. Lijkt me ook geen verstandig tempo.
Nee, aankomen hebben we het over. Da's 210 kg per jaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan geen spieren aan het verbranden?
Ja, ik las niet goed. Voor 4 kg in een week moet je flink je best doen inderdaad.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, aankomen hebben we het over. Da's 210 kg per jaar.
Not sure.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de mond en de neus niet neergelegd voor het effect?
Morgen is het er vast weer. Gelijk flink wat liters inslaan.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Mensen zijn gek geworden. Ik wil een taart maken voor kerst. Heb slagroom nodig. Uitverkocht. Nu al.
Heb je met Elon gebeld?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:44 schreef Recce het volgende:
De raket voor het lanceren van de auto van Musk naar de baan van Mars ligt klaar in de hangar:
[ afbeelding ]
De buitenste rakettrappen hebben al een keer gevlogen en worden dus hergebruikt.
27 motoren, of het een goed idee is, weet Musk ook nog niet zeker:
[ afbeelding ]
Hij is er redelijk zenuwachtig over. Hij hoopt dat de raket in ieder geval ver genoeg komt om niet het lanceerplatform mee te nemen in een explosie.
Ik gooi wel een pakje houdbare slagroom naar je toe.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Mensen zijn gek geworden. Ik wil een taart maken voor kerst. Heb slagroom nodig. Uitverkocht. Nu al.
Melk was op bij alle drie AH's hierquote:Op donderdag 21 december 2017 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Ik was even bij dequote:Op donderdag 21 december 2017 21:50 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Melk was op bij alle drie AH's hier
Het is gvd pas donderdag, maandag is het pas zoverquote:Op donderdag 21 december 2017 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was even bij de
Lidl vandaag. Volgens mij was daar nog wel genoeg voorraad.
Maar jeetje, hoeveel spul heb je nodig voor 2 dagen.
Tenzij je met 12 man gaat dineren.
Zaterdag, dan kan ik me voorstellen dat de slagroom op is.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is gvd pas donderdag, maandag is het pas zover
Het Sparretje is hier zelfs een paar uur open op dinsdag.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:54 schreef Recce het volgende:
Waar is al die paniek voor nodig? De winkels zijn zondag en dinsdag toch ook nog open? En in sommige gemeentes zelfs Eerste Kerstdag.
Ik heb er 8 meegenomen.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gooi wel een pakje houdbare slagroom naar je toe.
Altijd handig voor bij het koken. Of als je midden in de nacht vindt dat het tijd is om een taart te maken.quote:
Jeeeeeetje. Wat kleinsteeds!quote:Op donderdag 21 december 2017 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel erg beperkte openingstijden hier
[ afbeelding ]
Zondag om 7 uur open. Wat een nachtmerrie voor de werknemers.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel erg beperkte openingstijden hier
[ afbeelding ]
Precies. Ik eet zuurkool en pasta.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was even bij de
Lidl vandaag. Volgens mij was daar nog wel genoeg voorraad.
Maar jeetje, hoeveel spul heb je nodig voor 2 dagen.
Tenzij je met 12 man gaat dineren.
Maar jij lust niksquote:Op donderdag 21 december 2017 22:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Precies. Ik eet zuurkool en pasta.
Of met aardappelpuree en hazenpeper.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:06 schreef mootie het volgende:
Maar een lekkere zuurkool met gebakken spekjes, en gebakken uitjes. Prima kerstvoer.
Tweede kerstdag bij mijn tante. Vroegah.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of met aardappelpuree en hazenpeper.
Lekkahquote:Op donderdag 21 december 2017 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Tweede kerstdag bij mijn tante. Vroegah.
Nog even geduld.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:11 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nouhouuu. Je was aardiger met ban
Zijn zij zussen?quote:Op donderdag 21 december 2017 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze is het er niet mee eens dat mams een vriendje heeft.
Zijn ze nog zo gelovig daar?quote:Op donderdag 21 december 2017 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze is het er niet mee eens dat mams een vriendje heeft.
Nee. Maar ze kijkt op hem neer, niet genoeg opleiding, praat te plat. Dat soort geneuzel. Te zot voor woorden.quote:
Naarquote:Op donderdag 21 december 2017 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. Maar ze kijkt op hem neer, niet genoeg opleiding, praat te plat. Dat soort geneuzel. Te zot voor woorden.
Als wisselspeler in het elftal?quote:Bij mijn vaders familie is hij door alle 11 broers en zussen met open armen ontvangen.
Wat een gezeik zeg.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. Maar ze kijkt op hem neer, niet genoeg opleiding, praat te plat. Dat soort geneuzel. Te zot voor woorden.
Die zijn allemaal netjes getrouwd gebleven. Wel een aantal overleden uiteraard. Mijn vader zou over een maandje ook al 83 zijn geworden.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Naar
[..]
Als wisselspeler in het elftal?
Het is jammer en je tante doet daar behalve zichzelf, ook alle anderen pijn mee.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn allemaal netjes getrouwd gebleven. Wel een aantal overleden uiteraard. Mijn vader zou over een maandje ook al 83 zijn geworden.
Maar het is bizar. Mijn moeder komt gewoon uit een heel net lerarengezin. Altijd close geweest met haar zus, gingen ook regelmatig met z’n vieren op vakantie.
Haar zus ziet ze nog wel, maar haar zwager niet meer, sinds ze haar vriend heeft.
En het geeft natuurlijk ook spanning met de twee broers, die staan volledig achter mijn moeder, en vinden het totale waanzin.
Dat moet je toch allemaal niet willen op die leeftijd. Ze is blij, gelukkig, gezond, heeft enorm veel lol, ze hebben het financieel prima, zijn zowat geen dag thuis, veel vrienden, wat wil je nog meer op die leeftijd.
Dan gaan ze allemaal achter de bank liggen.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is jammer en je tante doet daar behalve zichzelf, ook alle anderen pijn mee.
Is Bert van Leeuwen al gemaild?
En jij staat dan twee keer bij een lege limoquote:Op donderdag 21 december 2017 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan gaan ze allemaal achter de bank liggen.
Ik lig ook gewoon achter de bankquote:Op donderdag 21 december 2017 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En jij staat dan twee keer bij een lege limo
En dan moet die arme Bert weer achteruit met die limo de straat uit?quote:Op donderdag 21 december 2017 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lig ook gewoon achter de bank
Ik heb ook geen idee.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:45 schreef Gooddeal het volgende:
Mootie, het komt allemaal uiteindelijk goed.![]()
Ik was 17 jaar geleden op ski vakantie in Oostenrijk. Ik kreeg op 30 december een telefoontje van mijn broer dat mijn vader met spoed opgenomen was in het ziekenhuis, en klinisch dood verklaard was. Of ik thuis wilde komen.
Dan heb je een reis van 8 uur te gaan, als alles meezit.
Toen ik bij Frankfurt was kreeg ik de boodschap dat de doktoren de stekker eruit wilden trekken.
Het had geen zin meer om te wachten. Ik heb mijn vader niet meer levend gezien.
Waarom vertel ik dit? Geen idee.
Ja, fuck off, Bert!quote:Op donderdag 21 december 2017 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan moet die arme Bert weer achteruit met die limo de straat uit?
Herkenbaar, heb ook mijn vader niet meer gezien, we dachten dat hij er wel weer redelijk bovenop zou komen.quote:
Jah, ik denk dat als mijn vader ziek wordt, we er snel bij moeten zijn want die man heeft nooit wat.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb ook mijn vader niet meer gezien, we dachten dat hij er wel weer redelijk bovenop zou komen.
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb ook mijn vader niet meer gezien, we dachten dat hij er wel weer redelijk bovenop zou komen.
Pas maar op!quote:Op donderdag 21 december 2017 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
de mijne ookeven testen of ik nog kan
Je klinkt als LSquote:Op donderdag 21 december 2017 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou soort Noord Koreaans bewind atm
Doe nou eens niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou soort Noord Koreaans bewind atm
Wij hadden echt lekkere! Geen idee waarquote:Op donderdag 21 december 2017 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Die oliebollen van die oud hollandse gebak kramen smaken nooit ergens naar
Jullie?quote:Op donderdag 21 december 2017 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doe nou eens niet.Jullie doe al mijn inspanningen weer te
niet.
Oh jaquote:Op donderdag 21 december 2017 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doe nou eens niet.Jullie doe al mijn inspanningen weer te
niet.
Bij Hakimquote:Op donderdag 21 december 2017 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hadden echt lekkere! Geen idee waarze had gehaald.
Het is ook heel apart dat ik GB nu een van de minder storende Cossers vind.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, jij en GB. Nooit gedacht dat ik jullie nog eens in 1 zin zou noemen.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook heel apart dat ik GB nu een van de minder storende Cossers vind.
Ja, precies.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook heel apart dat ik GB nu een van de minder storende Cossers vind.
Maar die is aan het sloeren. En wil meteen een hele rijsttafel. Wordt nog wat in Portugal.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Lyza is degene van de mannetjes.
Ja, vind daar maar eens een toko.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die is aan het sloeren. En wil meteen een hele rijsttafel. Wordt nog wat in Portugal.
We hebben dus een kok nodig.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, vind daar maar eens een toko.
Als ze dan maaltijden maakt voor het hele jaar, prima.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Isax kookt één keer per jaar. Is dat genoeg?
We zouden toch geen honden toestaan?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Isax kookt één keer per jaar. Is dat genoeg?
Nou ja, achter de keuken kan toch wel?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
We zouden toch geen honden toestaan?
Niet tegen Til zeggen dan.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, achter de keuken kan toch wel?
Nietquote:Op donderdag 21 december 2017 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die is aan het sloeren. En wil meteen een hele rijsttafel. Wordt nog wat in Portugal.
Dat zal een hele opluchting zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zeggen wel dat het die vleerhonden zijn die blaffen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je er nog een date uit weten te slepen?
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, autocorrect, er moest ‘gezellig doen’ staan.
Niet dat ik weet maar ik was ook niet in een erg sociale buiquote:Op donderdag 21 december 2017 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook geen astronauten tegengekomen?
Heb je in de tuin staan roken?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar ik was ook niet in een erg sociale bui
Op de automatische piloot over de inrichting van het nieuwe huis gebabbeld?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar ik was ook niet in een erg sociale bui
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je in de tuin staan roken?
Oh kut. Moet dat?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Op de automatische piloot over de inrichting van het nieuwe huis gebabbeld?
Maar Recce doet aan skypen dus die is daar goed in.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Recce is onze specialist smalltalk in middelgrote gezelschappen.
Dat is inderdaad één van mijn kwaliteiten.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Recce is onze specialist smalltalk in middelgrote gezelschappen.
Dat is dus jammerlijk mislukt.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel als je sociaal wenselijk gedrag wilt vertonen.
Je had ook kunnen inbellen met Skype. Dan kon iedere gast even met je babbelen via de iPad.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar Recce doet aan skypen dus die is daar goed in.
Onder de kapstokquote:Op donderdag 21 december 2017 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga rustig in de gang met de kat van de gastheer zitten knuffelen.
Geen enkel probleem.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent samen met een andere roker gaan roddelen in de tuin?
Ohhh huisdieren zijn altijd geweldig. Maar die hadden ze niet, in dit geval.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga rustig in de gang met de kat van de gastheer zitten knuffelen.
Ach ja, grote mensen. Als het kan moet je ze niet al te serieus nemen.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.
Als je mij zoekt ben ik of bij de kinderen of bij de huisdieren. Grote mensen kan ik niks mee.
Dat zou wel zo netjes zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de peuken over de schutting bij de buren gegooid?
Tuurlijk niet! Netjes in de asbak.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de peuken over de schutting bij de buren gegooid?
Stond je met de buurvrouw te roken of zo?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Netjes in de asbak.
Wie heeft er tegenwoordig nou nog een asbak?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Netjes in de asbak.
Ik rook al 6 jaar en 6 dagen niet meer. Ben er helemaal niet meer mee bezig.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nou nog een asbak?
Mensen die niet willen dat je je peuk in de tuin van de buren mikt.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nou nog een asbak?
Sjieke buurt, zeker?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mensen die niet willen dat je je peuk in de tuin van de buren mikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |