And so you did.quote:
Ze doen het potdomme allemaalquote:Op woensdag 20 december 2017 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo van de intakiekjes van Karin en Gina?
quote:
"Goh oma Gina, laat nog eens wat foto's van vroeger zien."quote:
Is ook een paaseiquote:
Mee eensquote:Op woensdag 20 december 2017 14:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
hallo
ik ben zelf weer begonnen met star trek voyager te kijken, het blijft mijn favo star trek serie
Captain Kirk for the winquote:Op woensdag 20 december 2017 14:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
hallo
ik ben zelf weer begonnen met star trek voyager te kijken, het blijft mijn favo star trek serie
Warme muziekquote:
Ik kende hem niet maar ga nog wat youtubejes van hem uitproberenquote:
Best aardige muziekquote:Op woensdag 20 december 2017 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kende hem niet maar ga nog wat youtubejes van hem uitproberene
Ooooh een kaartschrijverquote:Op donderdag 21 december 2017 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kerstkaarten schrijven, liedjes zingen, mandarijnen eten.
Alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soms vergeet ik het en stuur ik nieuwjaarskaarten
Ja, maar niet bij iedereen.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe je ook aan persoonlijke boodschappen? Ik wenste mijn neefje een 2018 met genoeg bier.
Precies, de meeste standaardwensen.quote:
Van die mensen die hun adressenbestand op stickervellen uitprintenquote:Kreeg net ook weer een kaart, met gedrukte namen. Doe het dan gewoon niet.
Niks. We zijn bij mijn moeder.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al aan het koken. Wat ga jij voor de Kerst maken?
Ook dat, een gedrukt adres.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, de meeste standaardwensen.
[..]
Van die mensen die hun adressenbestand op stickervellen uitprinten
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks. We zijn bij mijn moeder.
Maar deze tonijn zou wel een winnaartje zijn. Waarom zijn die stukjes zo klein en zo duur!
Beide dagen bij je moeder? Lyza is daar zeker ook bij?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks. We zijn bij mijn moeder.
Maar deze tonijn zou wel een winnaartje zijn. Waarom zijn die stukjes zo klein en zo duur!
Daar ga ik altijd op de terugweg langs.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beide dagen bij je moeder? Lyza is daar zeker ook bij?
Ik heb het al opgelost. Omdat het met de Kerstdagen niet uitkomt, komen we (de SC) oud en nieuw bij jou vierenquote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:22 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaartje van buren een paar huizen verderop met alleen mijn huisnummer op de envelop. Ze weten niet eens hoe ik heet![]()
Doe dan gewoon niks.
Prima, mootie is er dan toch al.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het al opgelost. Omdat het met de Kerstdagen niet uitkomt, komen we (de SC) oud en nieuw bij jou vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |