Seksleven gaat op zich prima.. Toch zo'n 2x per weekquote:Op woensdag 20 december 2017 12:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Laat me raden, seksleven zit al maanden in een dal en TS ziet er ook niet meer zo lekker uit als voorheen want druk met baby, geen tijd enz.
Ben er bang voor... Maar ik wil er wel voor gaan zeker nu we een kindje hebben..quote:Op woensdag 20 december 2017 12:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Dat vertrouwen zal heel moeilijk te herstellen zijn als het zo beschadigd is.
tssss net alsof 2 keer per week sex hebben een must is, denk je dat je stoer bent ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef WarmeChocoladeMelk het volgende:
Seksleven gaat op zich prima.. Toch zo'n 2x per week
ja persoonlijk vind ik het normaal dat ik mn zus haar telefoon niet mag lezen, maar bij een partner vind ik het nogal koud, nee daar zou ik ook last van krijgen op ten duur,,...quote:Op woensdag 20 december 2017 12:43 schreef WarmeChocoladeMelk het volgende:
Ik ben enorm achterdochtig geworden en zou het liefste zijn telefoon afpakken en hun berichten lezen
Dat ligt nogal aan de intentie waarmee er gelezen wordt. Als het puur praktisch is, prima. Als ze privé-gesprekken tussen mij en een willekeurige andere persoon wil lezen om mij ergens op te betrappen of zomaar, dan nee.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:11 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
ja persoonlijk vind ik het normaal dat ik mn zus haar telefoon niet mag lezen, maar bij een partner vind ik het nogal koud, nee daar zou ik ook last van krijgen op ten duur,,...
Je kan allerlei excuses bedenken, maar jij opent een bestand dat niet voor jou bedoelt is en leest het. Dat is gewoon niet oké.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef WarmeChocoladeMelk het volgende:
Theod: Het word bestand heten niet" Dagboek oid" het was een datum. En als de 1e regel begint met: "Ik probeer - naam collega- te vergeten" durf ik te wedden dat iedereen verder leest.
Daar zit wel een punt. Dat zal 'S' echt wel merken en is niet bepaald fijn voor hem.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef WarmeChocoladeMelk het volgende:
Marsenal: Eens. Het was niet aardig om het boos op te bellen. Maar ik zat er even doorheen. Veel korte nachten... Hij werkt veel waardoor ik hem zo weinig zie.
Edwin: Eens, sex is overrated. Vind gewoon knuffelen eigenlijk fijner. Was meer om aan te geven.
Theod: Het word bestand heten niet" Dagboek oid" het was een datum. En als de 1e regel begint met: "Ik probeer - naam collega- te vergeten" durf ik te wedden dat iedereen verder leest.
Boswachter: Ik kan mijn sporen wel goed wissen
Bedankt voor het advies. Dat ga ik doenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:21 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Daar zit wel een punt. Dat zal 'S' echt wel merken en is niet bepaald fijn voor hem.
Overigens is het lastig oordelen vanaf hier. Wij hebben het niet gelezen en kennen hem ook helemaal niet. Het zou best kunnen dat hij haar 'wel leuk' vond of vindt. Helaas is er maar een manier om achter zijn gevoelens te komen en dat is ernaar vragen en hopen dat hij de waarheid spreekt. Eerlijkheid is het enige wat werkt.
Vertel hem dat ook. Spreek desnoods eerst eigen gevoelens uit en vraag hem gewoon om de absolute waarheid. Mits je ermee om kunt gaan natuurlijk.
pfff dat mag ook al niet dus? in wat voor een wereld leven we als je partner je geneens mag wantrouwen?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat ligt nogal aan de intentie waarmee er gelezen wordt. Als het puur praktisch is, prima. Als ze privé-gesprekken tussen mij en een willekeurige andere persoon wil lezen om mij ergens op te betrappen of zomaar, dan nee.
Pittig kort!?quote:Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef WarmeChocoladeMelk het volgende:
[..]
Seksleven gaat op zich prima.. Toch zo'n 2x per week![]()
En valt mee. Ok ik moet ff naar de kapper verder nog precies hetzelfde
'Read me.doc'quote:Op woensdag 20 december 2017 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
Een dagboek maken in Word is al een ding. Maar dit dan vervolgens op het Bureaublad zetten is helemaal
Welke homofiel houdt er nou een dagboek bijquote:Op woensdag 20 december 2017 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
Een dagboek maken in Word is al een ding. Maar dit dan vervolgens op het Bureaublad zetten is helemaal
Kijk eens waar je het mee vergelijkt: vreemdgaan en liegen versus bestand lezen en melden dat je het hebt gelezen ... verder geldt dat de meesten onder ons verder zouden lezen na de eerste regel gelezen te hebben dat we niet de enige zijn in een monogame relatie met kind.. kom op zeg.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef Blaasbaas het volgende:
Je leest zijn dagboek, vervolgens ga je rage quitten met de baby, kom je terug gelijk verhaal eisen.
Kennelijk heb je je vriend zo geconditioneerd dat ie alleen kan verdedigen.
Hoe druk ik mijn vriend in een hoekje 1.0
"Hij gaat eraan werken, hij gaat veranderen"
Waar ga jij aan werken?
Fijn dat je hem kan beschuldigen en vingertje wijzen vanwege die collega, maar ik denk dat jezelf ook heel goed weet dat het echt niet alleen aan hem ligt.
Laten we 't daar eerst eens over hebben idd.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:59 schreef nietzman het volgende:
Alles leuk een aardig hoor, maar what about zijn vertrouwen in jou nadat je doodleuk z'n dagboeken door gaat lopen spitten?
Hij is niet vreemdgegaan.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Kijk eens waar je het mee vergelijkt: vreemdgaan en liegen versus bestand lezen en melden dat je het hebt gelezen ... verder geldt dat de meesten onder ons verder zouden lezen na de eerste regel gelezen te hebben dat we niet de enige zijn in een monogame relatie met kind.. kom op zeg.
Wat is vertrouwen nou!? Iets dat TS gewoon moet doen of toch iets wat afhangt van de daden van die man!?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:55 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil er ook niet teveel op hameren maar ja, het vertrouwen begint natuurlijk bij de documenten die je niet zelf hebt geschreven zomaar te openen. Als je hem wilt vertrouwen moet je dat zelf gaan doen, je kan niet van hem gaan vragen om even een periode extreem open en transparant te gaan zitten doen in de hoop dat je gauw weer rustig wordt. Je partner is je gelijke.
Ga de dialoog maar aan dan, vertel hem waarom je de dingen doet die je hebt gedaan, vertel hem wat je er bij voelt, en vertel hem dat je inziet wat het met hem doet. Geef hem dan de gelegenheid om op zijn beurt open te zijn. Als je dat allebei kan, ben je alweer op de helft.
Voor mezelf sprekende: ik ben het er helemaal mee eens dat wat die man heeft gedaan (voornamelijk het afspreken met die vrouw, wetende dat hij wat gevoelens had/het liegen daarover) net wat erger is, maar TS was vooral met het vingertje aan het wijzen...iets wat begrijpelijk is, maar geen enkel dagboek begint meteen met ''ik heb gevoelens voor die en die''. TS kwam dat document tegen en besloot om gewoon door te lezen, totdat ze iets tegen zou komen. Tja, in een dagboek zul je altijd wel iets negatiefs vinden. Daar moet ze zich ook gewoon bewust van zijn. Die man is een lul als hij daarmee doorgaat, maar zoiets komt toch altijd wel uit, ook als er niet bewust naar wordt gezocht.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is vertrouwen nou!? Iets dat TS gewoon moet doen of toch iets wat afhangt van de daden van die man!?
Dat iedereen valt over het lezen van die privé-aantekeningen is ook weer een klassieker voor R&P. Okay, die vent is nog niet vreemdgegaan, maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat het lezen van privé-aantekeningen problematischer is dan buiten de deur eten
De gedachtenpolitie uithangen en in elkaars prive omgraven is inderdaad maar bijzaak.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is vertrouwen nou!? Iets dat TS gewoon moet doen of toch iets wat afhangt van de daden van die man!?
Dat iedereen valt over het lezen van die privé-aantekeningen is ook weer een klassieker voor R&P. Okay, die vent is nog niet vreemdgegaan, maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat het lezen van privé-aantekeningen problematischer is dan buiten de deur eten
Dat weten we niet.. maar onacceptabel is dat die man met bepaalde gevoelens voor een andere vrouw haar gezelschap met bepaalde intenties opzoekt neem ik aan.. diner met kaarslicht bij hem thuis..? Niet echt vreemdgaan? Valt volgens mij buiten het boekje van monogamie hoor, en anders wel erg grijs gebied.. niet onschuldig meer naar mijn idee.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hij is niet vreemdgegaan.
Maar dat je partner achter jouw rug om met anderen zit te flikvlooien vind je niet zo'n issue!?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie uithangen en in elkaars prive omgraven is inderdaad maar bijzaak.
Ik zou het uitmaken met de eerste de beste die zonder toestemming in mijn documenten om zit te lezen. Ook al zou daar niets bijzonders instaan. Alleen het hebben van een kind zou misschien een lijmpoging waard zijn maar dan zou ik wel mooi alles uit haar buurt houden.
Een factor 100 keer erger wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voor mezelf sprekende: ik ben het er helemaal mee eens dat wat die man heeft gedaan (voornamelijk het afspreken met die vrouw, wetende dat hij wat gevoelens had/het liegen daarover) net wat erger is, maar TS was vooral met het vingertje aan het wijzen...iets wat begrijpelijk is, maar geen enkel dagboek begint meteen met ''ik heb gevoelens voor die en die''. TS kwam dat document tegen en besloot om gewoon door te lezen, totdat ze iets tegen zou komen. Tja, in een dagboek zul je altijd wel iets negatiefs vinden. Daar moet ze zich ook gewoon bewust van zijn. Die man is een lul als hij daarmee doorgaat, maar zoiets komt toch altijd wel uit, ook als er niet bewust naar wordt gezocht.
Mijn idee!quote:Op woensdag 20 december 2017 19:01 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dat weten we niet.. maar onacceptabel is dat die man met bepaalde gevoelens voor een andere vrouw haar gezelschap met bepaalde intenties opzoekt neem ik aan.. diner met kaarslicht bij hem thuis..? Niet echt vreemdgaan? Valt volgens mij buiten het boekje van monogamie hoor, en anders wel erg grijs gebied.. niet onschuldig meer naar mijn idee.
dit.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |