abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 december 2017 @ 12:43:17 #1
318436 WarmeChocoladeMelk
Heerlijk als het koud is!
pi_175863067
Omdat ik mijn verhaal anoniem wil doen, heb ik een oud account nieuw leven gegeven.

Voorgeschiedenis: Bijna 9 jaar samen met vriend (S). Ik woonde eerst aan de andere kant van Nederland. 4 jaar een langeafstandrelatie en daarna ben ik voor hem verhuisd. In augustus zijn wij ouders geworden van ons 1e kindje.

Sinds november gaat het wat minder tussen ons. S. is veel aan het werk waardoor de zorg van baby bijna alleen maar op mij terecht komt. We leefden een beetje langs elkaar heen. Ik zat een keer op de computer en kwam een word document tegen. Dit was een soort van dagboek van S. Hij beschreef hierin hoe zijn dag was gegaan.

Wat hij over mij schreef was niet bepaald lief. Ik moet toegeven ik ben ook niet altijd de liefste. Ik heb S. een paar keer boos opgebeld om te vragen of hij van plan was om nog thuis te komen. Gelukkig schreef hij ook wel een paar goede dingen.

Maar ik las ook iets vervelends. Een collega van hem de relatie is net uit. En wat ik zo las is dat hij gevoelens voor haar heeft. Zo schreef hij dat hij - naam collega- probeert te vergeten. En dat hij ergens is gaan lunchen met haar.

Maar hij is ook met haar uit eten geweest toen ze jarig was. Hij zou eerst met nog een andere collega gaan maar die had hij toch maar niet uitgenodigd, schreef hij. Terwijl hij tegen mij had gezegd dat die collega plotseling ziek was geworden. S. schreef dat er een "fleugje romantiek in de lucht zat"

Toen ik dat allemaal had gelezen, heb ik mijn spullen gepakt en ben ik met baby naar andere kant van Nederland gereden en heb daar een nachtje geslapen. 's avond heb ik S. gesproken en hem geconfronteerd met zijn "dagboek." Hij leek van mijn actie erg geschrokken.

Hij wilde de dag erna praten. Nou prima. Hij zei dat hij niet verliefd is op die collega. Hij zegt dat hij van me houdt maar dat ik soms zo geïrriteerd doe. Mja wat wil je ik heb slaaptekort door baby? Hij gaat eraan werken en zei ook dat hij met mij oud wil worden. En dat de vrouwelijke collega gewoon een vriendin is.

Maar toch knaagt er iets aan me... Voor mijn gevoel liegt hij over dat hij geen gevoelens voor haar heeft. Ik ben enorm achterdochtig geworden en zou het liefste zijn telefoon afpakken en hun berichten lezen. Ik was een keer een avond niet thuis. S. vertelde dat -mannelijke collega- bij hem had gegeten 's avonds. Maar er stonden kaarsjes op de tafel. Je zet toch geen kaarsjes op tafel neer voor je mannelijke collega? Mijn gevoel zegt dat die vrouwelijke collega bij ons heeft gegeten.

Het liefst zou ik zien dat hij niet meer met haar omgaat maar dat is een beetje lastig omdat ze collega's zijn. En als ik dingen ga verbieden dan werkt dat meestal averechts.

Hoe kan ik het vertrouwen in hem terug krijgen?
Save the earth, Its the only place with chocolate!
  woensdag 20 december 2017 @ 12:47:47 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175863141
Dit wordt een gezellige kerst ^O^.

OT: Soms moet je wat moeite in een relatie steken. Ga eens wat leuks doen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175863145
Klote........
  woensdag 20 december 2017 @ 12:49:21 #4
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175863175
Laat me raden, seksleven zit al maanden in een dal en TS ziet er ook niet meer zo lekker uit als voorheen want druk met baby, geen tijd enz.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175863197
Dat vertrouwen zal heel moeilijk te herstellen zijn als het zo beschadigd is.
  woensdag 20 december 2017 @ 12:53:00 #6
pi_175863251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Laat me raden, seksleven zit al maanden in een dal en TS ziet er ook niet meer zo lekker uit als voorheen want druk met baby, geen tijd enz.
Seksleven gaat op zich prima.. Toch zo'n 2x per week ;)
En valt mee. Ok ik moet ff naar de kapper verder nog precies hetzelfde
  woensdag 20 december 2017 @ 12:54:40 #7
pi_175863287
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Dat vertrouwen zal heel moeilijk te herstellen zijn als het zo beschadigd is.
Ben er bang voor... Maar ik wil er wel voor gaan zeker nu we een kindje hebben..
pi_175863357
Dat vertrouwen terugwinnen wordt een lastige ja. Maar goed, jullie hebben dus ook veel irritatie naar elkaar gehad. Dat opbellen wat hij zo kut vond, dat beschadigt ook de verhoudingen. Ik denk dat jullie daarover in gesprek moeten, dat hij afstand neemt, en jij hem opbelt alsof hij je hondje is. Het is waarschijnlijk de druk van jullie nieuwe gezinssituatie die voor zoveel stress zorgt, als ik dat even in mag vullen.
-nee-
pi_175863421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef WarmeChocoladeMelk het volgende:
Seksleven gaat op zich prima.. Toch zo'n 2x per week
tssss net alsof 2 keer per week sex hebben een must is, denk je dat je stoer bent ofzo?
pi_175863430
Mwah, de sleur zit er in voor hem, hij schrijft het van zich af.
Dat is meestal een teken dat hij het op die manier voor zichzelf op een rijtje kan zetten.

Het uit eten gaan met die collega is op zichzelf niet zo erg, maar de motivatie erachter kan natuurlijk wel schadelijk zijn of worden als het zo doorgaat.

Ik denk dat je ietwat te overtrokken reageert, ja hij heeft een relatie met je.. nee hij is niet dood he..
Zolang het bij wat flirterig gevoelens blijft kan het op zich geen kwaad, volgens mij is het zelfs gezond in een relatie want het kan je wel doen beseffen wat je thuis hebt. (en dat kan wel natuurlijk twee kanten opwerken, positief / negatief)

Maar goed, ja het gaat voor beide wel wat tijd kosten, iemand zijn dagboek lezen is ook niet helemaal okay ook al is het 'per ongeluk'.
pi_175863666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:43 schreef WarmeChocoladeMelk het volgende:
Ik ben enorm achterdochtig geworden en zou het liefste zijn telefoon afpakken en hun berichten lezen
ja persoonlijk vind ik het normaal dat ik mn zus haar telefoon niet mag lezen, maar bij een partner vind ik het nogal koud, nee daar zou ik ook last van krijgen op ten duur,,...
pi_175863733
Een dagboek maken in Word is al een ding. Maar dit dan vervolgens op het Bureaublad zetten is helemaal :')
U MAD?
  woensdag 20 december 2017 @ 13:18:26 #13
pi_175863833
Marsenal: Eens. Het was niet aardig om het boos op te bellen. Maar ik zat er even doorheen. Veel korte nachten... Hij werkt veel waardoor ik hem zo weinig zie.

Edwin: Eens, sex is overrated. Vind gewoon knuffelen eigenlijk fijner. Was meer om aan te geven.

Theod: Het word bestand heten niet" Dagboek oid" het was een datum. En als de 1e regel begint met: "Ik probeer - naam collega- te vergeten" durf ik te wedden dat iedereen verder leest.

Boswachter: Ik kan mijn sporen wel goed wissen ;)
pi_175863853
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:11 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

ja persoonlijk vind ik het normaal dat ik mn zus haar telefoon niet mag lezen, maar bij een partner vind ik het nogal koud, nee daar zou ik ook last van krijgen op ten duur,,...
Dat ligt nogal aan de intentie waarmee er gelezen wordt. Als het puur praktisch is, prima. Als ze privé-gesprekken tussen mij en een willekeurige andere persoon wil lezen om mij ergens op te betrappen of zomaar, dan nee.
pi_175863890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef WarmeChocoladeMelk het volgende:
Theod: Het word bestand heten niet" Dagboek oid" het was een datum. En als de 1e regel begint met: "Ik probeer - naam collega- te vergeten" durf ik te wedden dat iedereen verder leest.
Je kan allerlei excuses bedenken, maar jij opent een bestand dat niet voor jou bedoelt is en leest het. Dat is gewoon niet oké.
pi_175863899
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef WarmeChocoladeMelk het volgende:
Marsenal: Eens. Het was niet aardig om het boos op te bellen. Maar ik zat er even doorheen. Veel korte nachten... Hij werkt veel waardoor ik hem zo weinig zie.

Edwin: Eens, sex is overrated. Vind gewoon knuffelen eigenlijk fijner. Was meer om aan te geven.

Boswachter: Ik kan mijn sporen wel goed wissen ;)
Daar zit wel een punt. Dat zal 'S' echt wel merken en is niet bepaald fijn voor hem.

Overigens is het lastig oordelen vanaf hier. Wij hebben het niet gelezen en kennen hem ook helemaal niet. Het zou best kunnen dat hij haar 'wel leuk' vond of vindt. Helaas is er maar een manier om achter zijn gevoelens te komen en dat is ernaar vragen en hopen dat hij de waarheid spreekt. Eerlijkheid is het enige wat werkt.

Vertel hem dat ook. Spreek desnoods eerst eigen gevoelens uit en vraag hem gewoon om de absolute waarheid. Mits je ermee om kunt gaan natuurlijk.
  woensdag 20 december 2017 @ 13:25:03 #17
pi_175863987
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:21 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Daar zit wel een punt. Dat zal 'S' echt wel merken en is niet bepaald fijn voor hem.

Overigens is het lastig oordelen vanaf hier. Wij hebben het niet gelezen en kennen hem ook helemaal niet. Het zou best kunnen dat hij haar 'wel leuk' vond of vindt. Helaas is er maar een manier om achter zijn gevoelens te komen en dat is ernaar vragen en hopen dat hij de waarheid spreekt. Eerlijkheid is het enige wat werkt.

Vertel hem dat ook. Spreek desnoods eerst eigen gevoelens uit en vraag hem gewoon om de absolute waarheid. Mits je ermee om kunt gaan natuurlijk.
Bedankt voor het advies. Dat ga ik doen :)
  woensdag 20 december 2017 @ 13:26:22 #18
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175864008
Ik snap jouw gevoel wel. Dat vertrouwen herstellen zal lastig worden en eigenlijk kan alleen tijd en een (lange) goede periode in de relatie dat ongedaan maken.

Overigens snap ik ook wel wat hij zegt. Mijn vriendin reageert ook regelmatig geïrriteerd (en overtrokken). Dat stoort mij enorm en maakt voor mij de relatie een stuk minder leuk. Dit zijn gelukkig vaak alleen maar periodes (mijn vriendin is bijzonder stressgevoelig) dus het gaat wel weer over.
pi_175864050
Ik kan me zo voorstellen dat het vertrouwen bij hem ook helemaal weg is (en terecht). Dagboek lezen en dan boos worden om gevoelens die daarin omschreven staan. Lekker dan.

Jij bent moe en geïrriteerd door korte nachten, hij waarschijnlijk ook. Geef elkaar een beetje de ruimte om daar op je eigen manier mee om te gaan en in privacy van je af te kunnen schrijven, dan.
pi_175864065
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat ligt nogal aan de intentie waarmee er gelezen wordt. Als het puur praktisch is, prima. Als ze privé-gesprekken tussen mij en een willekeurige andere persoon wil lezen om mij ergens op te betrappen of zomaar, dan nee.
pfff dat mag ook al niet dus? in wat voor een wereld leven we als je partner je geneens mag wantrouwen?
pi_175864338
De manier waarop je met zijn privacy omgaat en er over schrijft, doet me vermoeden dat je dat dagboek helemaal niet zomaar gevonden hebt.

Daarbij .. het vertrouwen in je partner was dus ook al weg op het moment dat jij verder las, toen je wist wat het document was. Niet pas toen je ontdekte dat hij onder andere schreef over een romantische situatie met een collega.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175864577
Ik hoor je heel veel zeggen dat jouw vertrouwen is geschaadt, dat jij het zo zwaar hebt en daarmee leg je de schuld eigenlijk volledig bij hem, met als enige uitzondering dat je hem wel eens boos opbelt. Het kan nooit kwaad om bij je zelf eens na te gaan wat JIJ beter kan doen. Hoe jij zijn vertrouwen ook weer kan winnen.

Dat klinkt krom misschien, omdat hij, in jouw ogen, verliefd is op een collega en dat heeft opgeschreven, maar jij bent vervolgens wel zijn dagboek gaan lezen. Ik heb er moeite mee om te geloven dat zijn dagboek meteen begon met ''ik probeer die en die te vergeten en ik ben verliefd''. Dat zou wel heel erg toevallig zijn. Ben het dus met ''probeer'' eens; het lijkt er best wel op alsof je gewoon bent gaan zoeken en door bent gaan lezen, tot dat je iets tegenkwam wat je tegen 'm kon gebruiken.

Uiteindelijk is hij niet vreemdgegaan. Hoogstens gegeten met haar, maar wie weet is het opschrijven van die gevoelens zijn methode om die gevoelens te dumpen. Ik zit zelf ook zo in elkaar dat schrijven vaak werkt om dingen te verwerken. Hij zegt ook duidelijk dat die gevoelens er niet meer zijn. Je kan hem hoogstens vragen waarom hij het dan heeft opgeschreven, maar verder kan je vrij weinig doen.

Er rest je dan nog maar één keuze: kan je hem weer vertrouwen, of niet? Als je er voor kiest om het achter jullie te laten...denk er dan ook niet meer aan. Laat het ook echt achter je. Betrek het niet bij toekomstige ruzies, hoe gestressed je wel niet bent. Vertrouw hem dan ook echt. Ga hem niet lopen controleren. Als hij toch zo'n lul is die vreemdgaat...tja, daar moet hij dan maar mee leven en zulke dingen komen sowieso wel een keer naar boven, ook als je niet zelf BEWUST op onderzoek uitgaat. Als je hem niet kan vertrouwen...tja..

Daarnaast ben ik ook groot voorstander van leuke dingen doen. Ga er eens samen op uit. Regel wat vaker een oppasser als je zoveel stress ervaart, omdat je vaak alleen thuis bent. Ga rustig met hem om de tafel zitten om te benoemen dat je het gevoel hebt er soms in je eentje voor te staan en dat je hulp nodig hebt. Benoem het. Communiceren heet zoiets. Vind samen een oplossing. Dan loopt het ook niet zo hoog op allemaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 13:52:25 ]
  Spellchecker woensdag 20 december 2017 @ 13:55:28 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175864693
TS jij hebt iets gelezen wat niet mocht ....
Maar hij had ook na kunnen denken en zoiets vertrouwelijks met een wachtwoord beveiligen. Dat zal hij nu alsnog gedaan hebben.
Sterkte iig.
pi_175864702
Ik wil er ook niet teveel op hameren maar ja, het vertrouwen begint natuurlijk bij de documenten die je niet zelf hebt geschreven zomaar te openen. Als je hem wilt vertrouwen moet je dat zelf gaan doen, je kan niet van hem gaan vragen om even een periode extreem open en transparant te gaan zitten doen in de hoop dat je gauw weer rustig wordt. Je partner is je gelijke.

Ga de dialoog maar aan dan, vertel hem waarom je de dingen doet die je hebt gedaan, vertel hem wat je er bij voelt, en vertel hem dat je inziet wat het met hem doet. Geef hem dan de gelegenheid om op zijn beurt open te zijn. Als je dat allebei kan, ben je alweer op de helft.
-nee-
  woensdag 20 december 2017 @ 14:48:08 #25
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_175865815
TS :')

Waarschijnlijk pittig kapsel wat niet werkt en dan gaat zeiken omdat der mannetje wel werkt. Vervolgens zelf het vertrouwen beschaamd en dan haar mannetje de schuld geeft. Impulsief weg gaat en dan dag later weer met der pootjes omhoog terugkomt. Volwassen bezig hoor.

Kijk eens even eerst naar jezelf TS en open dan nog een topic.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_175865920
AnoniemH is weer vrijgezel. Probeer hem eens.
  woensdag 20 december 2017 @ 14:59:13 #27
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_175866052
Alles leuk een aardig hoor, maar what about zijn vertrouwen in jou nadat je doodleuk z'n dagboeken door gaat lopen spitten?
Ik ga naar huis.
pi_175866913
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef WarmeChocoladeMelk het volgende:

[..]

Seksleven gaat op zich prima.. Toch zo'n 2x per week ;)
En valt mee. Ok ik moet ff naar de kapper verder nog precies hetzelfde
Pittig kort!? :9~
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 20 december 2017 @ 16:25:23 #29
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175867757
Waarom hebben jullie geen duidelijke afspraken over zorgtaken gemaakt? Het is toch ook zijn kind? Niemand heeft er wat aan als jij gevloerd wordt door een burn out. Been there done that. :@

Heb je ook gevraagd of hij altijd voor mannelijke collega's romantisch kaarsjes neerzet en wat was zijn reactie?

Het is in ieder geval een aardige wake up call dat jullie aan jullie communicatie en binding met elkaar moeten werken. Is ouderschapsverlof voor hem een optie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Elpis op 20-12-2017 17:08:41 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_175868427
Lekkere moreel verantwoorde collega, die weet ook dat hij een vrouw en baby heeft... gaat ze bij hem eten en met hem afspreken, en hij laat het gebeuren allemaal. Tja, vind je het gek dat die gevoelens blijven.

Goed communiceren met je partner lijkt me nu wel handig.
pi_175869041
Je leest zijn dagboek, vervolgens ga je rage quitten met de baby, kom je terug gelijk verhaal eisen.
Kennelijk heb je je vriend zo geconditioneerd dat ie alleen kan verdedigen.

Hoe druk ik mijn vriend in een hoekje 1.0

"Hij gaat eraan werken, hij gaat veranderen"

Waar ga jij aan werken?

Fijn dat je hem kan beschuldigen en vingertje wijzen vanwege die collega, maar ik denk dat jezelf ook heel goed weet dat het echt niet alleen aan hem ligt.
pi_175869268
Dit is wel het geijkte probleem, zwangerschap, de bevalling, een baby, na de bevalling zien moeders er ook niet zo geweldig uit, gedragen zich veelal ook niet geweldig en dan is daar die leuke collega die altijd vrolijk is en hem niets verwijt.

Hoe knullig het ook is, je zal een openhartig gesprek moeten hebben en BEIDEN aan de relatie moeten werken
pi_175869735
quote:
3s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
Een dagboek maken in Word is al een ding. Maar dit dan vervolgens op het Bureaublad zetten is helemaal :')
'Read me.doc'
pi_175869793
quote:
Welke homofiel houdt er nou een dagboek bij :')
pi_175869898
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef Blaasbaas het volgende:
Je leest zijn dagboek, vervolgens ga je rage quitten met de baby, kom je terug gelijk verhaal eisen.
Kennelijk heb je je vriend zo geconditioneerd dat ie alleen kan verdedigen.

Hoe druk ik mijn vriend in een hoekje 1.0

"Hij gaat eraan werken, hij gaat veranderen"

Waar ga jij aan werken?

Fijn dat je hem kan beschuldigen en vingertje wijzen vanwege die collega, maar ik denk dat jezelf ook heel goed weet dat het echt niet alleen aan hem ligt.
Kijk eens waar je het mee vergelijkt: vreemdgaan en liegen versus bestand lezen en melden dat je het hebt gelezen ... verder geldt dat de meesten onder ons verder zouden lezen na de eerste regel gelezen te hebben dat we niet de enige zijn in een monogame relatie met kind.. kom op zeg.
pi_175870009
quote:
5s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:59 schreef nietzman het volgende:
Alles leuk een aardig hoor, maar what about zijn vertrouwen in jou nadat je doodleuk z'n dagboeken door gaat lopen spitten?
Laten we 't daar eerst eens over hebben idd.

Dagboeken zijn voor vele vrouwen een uitlaatklep of een ordening van gedachtes die niet perse ooit het daglicht hoeven zien. En als er ook mannen zijn die daar behoefte aan hebben moet dat ook kunnen. Daar moet je niet in lopen graven als de persoon in kwestie nog in leven is.
pi_175870296
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Kijk eens waar je het mee vergelijkt: vreemdgaan en liegen versus bestand lezen en melden dat je het hebt gelezen ... verder geldt dat de meesten onder ons verder zouden lezen na de eerste regel gelezen te hebben dat we niet de enige zijn in een monogame relatie met kind.. kom op zeg.
Hij is niet vreemdgegaan.
pi_175870517
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:55 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil er ook niet teveel op hameren maar ja, het vertrouwen begint natuurlijk bij de documenten die je niet zelf hebt geschreven zomaar te openen. Als je hem wilt vertrouwen moet je dat zelf gaan doen, je kan niet van hem gaan vragen om even een periode extreem open en transparant te gaan zitten doen in de hoop dat je gauw weer rustig wordt. Je partner is je gelijke.

Ga de dialoog maar aan dan, vertel hem waarom je de dingen doet die je hebt gedaan, vertel hem wat je er bij voelt, en vertel hem dat je inziet wat het met hem doet. Geef hem dan de gelegenheid om op zijn beurt open te zijn. Als je dat allebei kan, ben je alweer op de helft.
Wat is vertrouwen nou!? Iets dat TS gewoon moet doen of toch iets wat afhangt van de daden van die man!?

Dat iedereen valt over het lezen van die privé-aantekeningen is ook weer een klassieker voor R&P. Okay, die vent is nog niet vreemdgegaan, maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat het lezen van privé-aantekeningen problematischer is dan buiten de deur eten :?
pi_175871056
quote:
15s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:20 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wat is vertrouwen nou!? Iets dat TS gewoon moet doen of toch iets wat afhangt van de daden van die man!?

Dat iedereen valt over het lezen van die privé-aantekeningen is ook weer een klassieker voor R&P. Okay, die vent is nog niet vreemdgegaan, maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat het lezen van privé-aantekeningen problematischer is dan buiten de deur eten :?
Voor mezelf sprekende: ik ben het er helemaal mee eens dat wat die man heeft gedaan (voornamelijk het afspreken met die vrouw, wetende dat hij wat gevoelens had/het liegen daarover) net wat erger is, maar TS was vooral met het vingertje aan het wijzen...iets wat begrijpelijk is, maar geen enkel dagboek begint meteen met ''ik heb gevoelens voor die en die''. TS kwam dat document tegen en besloot om gewoon door te lezen, totdat ze iets tegen zou komen. Tja, in een dagboek zul je altijd wel iets negatiefs vinden. Daar moet ze zich ook gewoon bewust van zijn. Die man is een lul als hij daarmee doorgaat, maar zoiets komt toch altijd wel uit, ook als er niet bewust naar wordt gezocht.
pi_175871247
quote:
15s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:20 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De gedachtenpolitie uithangen en in elkaars prive omgraven is inderdaad maar bijzaak.

Ik zou het uitmaken met de eerste de beste die zonder toestemming in mijn documenten om zit te lezen. Ook al zou daar niets bijzonders instaan. Alleen het hebben van een kind zou misschien een lijmpoging waard zijn maar dan zou ik wel mooi alles uit haar buurt houden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 20-12-2017 18:47:54 ]
  woensdag 20 december 2017 @ 18:51:27 #41
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175871466
Ik benader sex (ook) exact als eten.

Als ik geen trek heb doet het me niks.
Honger maakt rauwe bonen zoet.
Dat ziet er zo lekker uit, die kan ik wel opvreten.

Als ik thuis goed en regelmatig te eten krijg, en dat hoeft echt geen 3 sterren restaurant nivo te zijn, heb ik geen behoefte om buiten de deur te eten. Krijg je niet veel, hebt honger, dan doet een vettige frietkraam je al het water in de mond lopen (lees: gutst het voorvocht al langs mijn benen).

En dan nog iets, mannen zijn van nature geprogrammeerd naar vrouwen te kijken. Aleen een blinde man zal geen vrouw bekijken! Dat betekent niet dat ie daarmee het bed inkruipt. Dat gevaar ligt veel meer op de loer als je zeurt, klaagt, het huis en hem verlaat enz. Veel beter had je niets kunnen zeggen en gewoon wat meer aandacht en wat liever voor hem kunnen zijn !! Wat dat kind betreft, dat is beslist ook voor hem belangrijk. Wat de verzorging van het kind betreft, daar kun je ook alweer over zeuren. Je kunt ook je gevoel met wat gezond verstand combineren en in plaats van verwijten hem verzorgingstaakjes op een leuke manier "verkopen". Bv, zeggen, ons kindje zei me dat het ook eens graag door papa in bad gedaan wilt worden. Laat hem gerust eens een middag, avond alleen met het kind (ga dus ergens heen) zodat ie wel moet verzorgen. Maar laat hem ook gerust eens wat alleen doen, wel met zijn vrienden of zijn familie.

Met stroop vangt men meer vliegen dan met azijn!
Een relatie is als zand in een hand. Hoe harder je knijpt, hoe minder zand er in je hand blijft.

Regel eens een oppas of een logeerplaatsje (oma?) en maak er dan een leuke middag, avond of weekend van met je man. Lekker bijslapen, badderen en dan goede bijslaap (dus fijn sex). Een tijd met een "gouden" randje. Een gouden randje voor jou, maar zeker ook voor hem. Je zult nooit verwezenlijkt krijgen dat een man niet een mooie vrouw ziet, herkent. Dat is als een hond leren vliegen. Wees daar realist in. Maar de meeste mannen doen daar niets mee. Net zoals wat porno kijken. Zolang hij niet rammelend van de honger is, en zijn vrouw aan de andere kant van het land zit om hem te "confronteren", te "lesje leren" en te ondervragen is dat gewoon een onbelangrijke dagdroom.
Voor jou werkt ie, en voor zijn kind, zijn gezin. Dáár staat ie voor en doet ie het voor !!

Het gaat in het leven niet om wie er gelijk heeft, en wie er wint zeker niet (in de relatie). Het gaat erom dat het werkt, nu, met jullie kleine kindje maar ook de komende 60 jaar (als je een beetje geluk hebt).
Relatie, liefde, dat zijn werkwoorden.

Amen :Y O~)

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 20-12-2017 19:04:26 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175871741
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hij is niet vreemdgegaan.
Dat weten we niet.. maar onacceptabel is dat die man met bepaalde gevoelens voor een andere vrouw haar gezelschap met bepaalde intenties opzoekt neem ik aan.. diner met kaarslicht bij hem thuis..? Niet echt vreemdgaan? Valt volgens mij buiten het boekje van monogamie hoor, en anders wel erg grijs gebied.. niet onschuldig meer naar mijn idee.
pi_175871897
Dat hij bij jullie thuis misschien die collega heeft gehad, dat zou toch wel het grootste verraad zijn in mijn ogen. Daar zou ik toch wel het fijne van willen weten. :{
1 + 1 = blauw
  woensdag 20 december 2017 @ 19:10:28 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175871974
Mja, het is niet al te fraai wat hij doet maar ik denk dat het nog niet reddeloos is tussen jullie. Hij is duidelijk zeer ongelukkig over jullie relatie en voelt zich denk ik ook niet meer op zijn gemak als je zo snel geirriteerd bent. Het is natuurlijk begrijpelijk in je situatie. Maar het feit dat een partner daardoor constant op eieren moet lopen maakt het wel zo dat hij liever uit je buurt is. Wellicht werkt hij daarom zo veel?

Die collega lijkt me niet meer dan een toevallige passant die hem het gevoel dat hij wil hebben bij een vrouw terugbrengt. Maar mijn idee is dat hij het liefst jou heeft en dat die collega niet boeiend meer zal zijn als jullie je relatie weer weten te revitaliseren. Dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat ze een blijvende bedreiging is wanneer jullie je problemen overwinnen.

Dus als je het weer goed wilt maken zul je het hem moeten vergeven wat er gebeurt is en ook naar hem moeten luisteren waarom hij slecht in zijn vel zit. Als je hem een veilig gevoel geeft dat hij zijn verhaal bij je kwijt kan en kan praten over wat er dwars zit, dan kan hij dat vertrouwen ook weer herstellen.
pi_175872239
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De gedachtenpolitie uithangen en in elkaars prive omgraven is inderdaad maar bijzaak.

Ik zou het uitmaken met de eerste de beste die zonder toestemming in mijn documenten om zit te lezen. Ook al zou daar niets bijzonders instaan. Alleen het hebben van een kind zou misschien een lijmpoging waard zijn maar dan zou ik wel mooi alles uit haar buurt houden.
Maar dat je partner achter jouw rug om met anderen zit te flikvlooien vind je niet zo'n issue!?

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 20-12-2017 19:24:04 ]
  woensdag 20 december 2017 @ 19:17:57 #46
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175872244
Wanneer was die andere daar. Toen zij hem had verlaten? Is mij niet duidelijk.
En waarom mogen mannen geen kaarsjes branden? Omdat vrouwen dat ook al willen beslissen voor ons. Wij moeten op bevel van vrouwen het ene moment gevoelig zijn, en het andere moment MOGEN we niet eens gevoelig zijn. Waarom zou ik niet als mijn kameraad op bezoek komt wat van die kaarsjes in die alluminium bakjes (hoe heten die kaarsjes ook alweer) mogen branden. En als de vrouw thuis is dan moet !! ik die zelfs aansteken. Ook als we bezoek krijgen. Maar als zij er niet is mag een volwassen vent opeens geen kaarsjes aansteken.

Neen beste Innocent, wij mannen in 2017 zijn ook ge-emancipeerd. Wij nemen ons ons recht om kaarsjes (in alluminium bakjes) op tafel te zetten zonder toestemming van vrouwen.

MBTOC = Men burn their own candles }) *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175872298
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Voor mezelf sprekende: ik ben het er helemaal mee eens dat wat die man heeft gedaan (voornamelijk het afspreken met die vrouw, wetende dat hij wat gevoelens had/het liegen daarover) net wat erger is, maar TS was vooral met het vingertje aan het wijzen...iets wat begrijpelijk is, maar geen enkel dagboek begint meteen met ''ik heb gevoelens voor die en die''. TS kwam dat document tegen en besloot om gewoon door te lezen, totdat ze iets tegen zou komen. Tja, in een dagboek zul je altijd wel iets negatiefs vinden. Daar moet ze zich ook gewoon bewust van zijn. Die man is een lul als hij daarmee doorgaat, maar zoiets komt toch altijd wel uit, ook als er niet bewust naar wordt gezocht.
Een factor 100 keer erger wat mij betreft.
  woensdag 20 december 2017 @ 19:20:27 #48
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_175872328
Wtf jullie vinden het erger dat TS een openbaar bestand op de computer heeft gelezen dan dat haar vriend gevoelens heeft voor een ander en daar 1 op 1 mee gaat uit eten en misschien zelfs bij hun thuis een romantisch diner met haar heeft gehad?!
Dat is de omgekeerde wereld.

[ Bericht 9% gewijzigd door Luxuria op 20-12-2017 20:12:26 ]
All she wants and needs is just a little taste..
pi_175872352
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:01 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat weten we niet.. maar onacceptabel is dat die man met bepaalde gevoelens voor een andere vrouw haar gezelschap met bepaalde intenties opzoekt neem ik aan.. diner met kaarslicht bij hem thuis..? Niet echt vreemdgaan? Valt volgens mij buiten het boekje van monogamie hoor, en anders wel erg grijs gebied.. niet onschuldig meer naar mijn idee.
Mijn idee!
  woensdag 20 december 2017 @ 19:22:11 #50
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_175872390
quote:
dit.
:')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')