Ja, snap de keuze voor dit nummer ook niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:34 schreef Gehenna het volgende:
hmm vind dit wel een ruknummer van hem eigenlijk![]()
Dat was echt vreselijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:34 schreef Gehenna het volgende:
hmm vind dit wel een ruknummer van hem eigenlijk![]()
Dan echt 100x liever nog een keer Soundgarden (of 50x liever Audioslave)..
Maar hé, het is tenminste geen Part of Me
pyro is nog wel te doen. Allicht op Charmer na de beste van KoLquote:Op donderdag 21 december 2017 15:43 schreef Gehenna het volgende:
Ah Kings of Leon, tijd om een plaspauze in te lassen
ff pissen
En nog een keer Temple of the Dog. En Chris Solo.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:41 schreef Gehenna het volgende:
3 x Soundgarden in deze lijst. 4 x Audioslave. huh?
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:56 schreef Handleiding het volgende:
1467 1047 BEACH HOUSE – NORWAY 2010
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:58 schreef Gehenna het volgende:
1474 1208 NEUTRAL MILK HOTEL – TWO HEADED BOY 1998![]()
![]()
1473 1148 THE SPECIALS – NITE KLUB 1979
1472 1174 THE DUBLINERS – WHISKEY IN THE JAR 1967
1471 447 FOCUS – HOUSE OF THE KING 1970
1470 1223 GUANO APES – OPEN YOUR EYES 1997(nostalgie)
1469 418 DANIËL LOHUES – ANNELIE 2006dorpsheld
1468 472 THE XX – ANGELS 2012
1467 1047 BEACH HOUSE – NORWAY 2010
1466 x 3 DOORS DOWN – WHEN I’M GONE 2002![]()
1465 962 THE WAR ON DRUGS – DISAPPEARING 2014
1464 1453 HARRIE JEKKERS – ZO MOOI 1997
1463 x DEFTONES – CHANGE (IN THE HOUSE OF FLIES) 2000![]()
![]()
1462 x SIGUR RÓS – NÝ BATTERÍ![]()
![]()
Is dan ook 1 van de betere nummers op het album. En AF blijft n fantastische band, hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:00 schreef Gehenna het volgende:
Moet toegeven dat die Arcade Fire nog niet zo slecht was als ik verwacht had..
Durf dat nieuwe album niet te luisteren..
1 gitaar en 1 ( fantastische ) stem. Meer is er eigenlijk niet nodig, hè.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:01 schreef Gehenna het volgende:
Deze kan ik dan weer helemaal meezingen![]()
En nog steeds geen idee waar het over gaat
Het ging wel heel erg down-hill na Neon Bible voor mij. Ben bang dat ik ooit een parodie van hun oude werk erin ga horen en dat het de lol aantastenquote:Op donderdag 21 december 2017 16:02 schreef EP3 het volgende:
[..]
Is dan ook 1 van de betere nummers op het album. En AF blijft n fantastische band, hoor.
Nou Neutral Milk Hotel vind ik juist zo tof omdat elk afzonderlijk element in de muziek eigenlijk vreselijk klinkt. Maar op één of andere manier is de optelsom van dat alles fantastischquote:Op donderdag 21 december 2017 16:04 schreef EP3 het volgende:
[..]
1 gitaar en 1 ( fantastische ) stem. Meer is er eigenlijk niet nodig, hè.
O, ik vind The Suburbs en Reflektor beter dan Neon Bible.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het ging wel heel erg down-hill na Neon Bible voor mij. Ben bang dat ik ooit een parodie van hun oude werk erin ga horen en dat het de lol aantasten
Nou hij gaat ook wel heel plotseling over op het volgende nummer op het album, toch?quote:
Ja, het viel mee, geloof ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou hij gaat ook wel heel plotseling over op het volgende nummer op het album, toch?
Normaal werkt die Ierse muziek mij ook op de zenuwen, maar The Dubliners hebben iets heel sympathieks over zich. Dat hou ik wel een tijdje volquote:Op donderdag 21 december 2017 16:11 schreef EP3 het volgende:
Ik ken iemand die hier de hele dag naar luistert. Lijkt me toch n marteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:20 schreef EP3 het volgende:
Ben me even insmeren.Nou, zo slecht was dat nummer van Guano Apes niet hoor. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wat ik van hun ken, klinkt exact als dat nummerquote:Op donderdag 21 december 2017 16:32 schreef EP3 het volgende:
3 Doors Down... Naam die ik vaak tegenkom, maar waar ik nooit actief naar heb geluisterd. Mis niet veel, geloof ik.
Ja, ze klinken ook als n band die voortdurend hetzelfde nummer uitpoept.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Alles wat ik van hun ken, klinkt exact als dat nummer
En ze spelen tegenwoordig met de oude drummer van Nickelback.. #alarmbellenquote:Op donderdag 21 december 2017 16:37 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, ze klinken ook als n band die voortdurend hetzelfde nummer uitpoept.
poepen ze nog wat uit dan?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:37 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, ze klinken ook als n band die voortdurend hetzelfde nummer uitpoept.
svebn-gay-n-glarquote:Op donderdag 21 december 2017 16:46 schreef Gehenna het volgende:
Haha Sigur Rós hebben zelfs een uitgebreide pagina op hun website over hoe hun naam uitspreekt
https://sigur-ros.co.uk/band/pronunci.php
Ah, ok. Dank.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:53 schreef Gehenna het volgende:
Around the Fur moet je hebben dan, EP3
ha kut, ik had het verkeerd. Dat is Be Quiet (and drive far away). Haal ik altijd door elkaarquote:
Godver,quote:Op donderdag 21 december 2017 16:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ha kut, ik had het verkeerd. Dat is Be Quiet (and drive far away). Haal ik altijd door elkaar
Was idd White poney
is echt helemaal niks meer inderdaad.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:02 schreef Gehenna het volgende:
Toch verbazingwekkend, je hebt een band, waar fuckin' Flea EN John Frusciante in zitten, en dan nog maken ze zulke kutmuziek
Ja, ik ben ziek.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wow hoop gepost hier vandaag. Stuk meer dan afgelopen dagen!
Die kwam vorig jaar al inderdaad niet meer voor in de keuzelijst voor de Top 2000. Volgens mij de versie van Joe Cocker nog wel... :|quote:Op donderdag 21 december 2017 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
weet iemand of Lovin Spoonful- summer in the city dan ook niet meer in de keuzelijst voor de T2000 staat? Want dat is wat Snob2000 aanhoudt als selectiecriterium. Zou gek zijn als Summer in the city daarin niet meer staat.
Het Heidevolk van 2017.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een zeikplaat
Dit is nog erger dan The Mudd – According To Plan.
Hoe komt het dat die op plek 27 staan? Zo'n grote fanbase, ik heb nog nooit van de band gehoord.
De familie van de bandleden moeten verplicht op The Mudd stemmen? Eén van hun grootouders zal ook vast wel op Meat Loaf gestemd hebben dan, een andere verklaring dat dit in de lijst staat is er niet.quote:
Ja maar dat is een band die al jaren bestaat en een 'grote' fanbase heeft.quote:
Toch spelen electronische en 'zwarte' muziek maar een kleine rol. Ik beschouw het voornamelijk als een gitaarlijst.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar wat een fijn dagje qua muziek. Ik ontdek nog dagelijks nieuwe dingen, dat heb ik bij de T2000 al jaren niet meer. En het is lekker eclectisch, na het ene plaatje kan zomaar een compleet ander genre olgen.
Ja. Wat dat betreft mag het wel wat afwisselender. Helaas hebben een aantal van mijn niet-gitaar keuzes de lijst niet gehaald.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Toch spelen electronische en 'zwarte' muziek maar een kleine rol. Ik beschouw het voornamelijk als een gitaarlijst.
Ja, electronische muziek is wel n gemis, idd. Maar dat geldt voor al die lijsten.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Toch spelen electronische en 'zwarte' muziek maar een kleine rol. Ik beschouw het voornamelijk als een gitaarlijst.
Haar eerste solo album Whatever vind ik nog steeds geweldig. Heb het al een tijdje niet meer beluisterd, zal daar binnenkort verandering in brengen.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:37 schreef EP3 het volgende:
Aimee heeft ook n aantal prachtige nummers. En dit is er eentje van.
Ze hebben er niet echt toptalenten neergezet.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:30 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, die kan ook beter niks zeggen, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |