quote:Op woensdag 20 december 2017 12:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon helemaal niks meer![]()
http://www.singlefeestje.nl/quote:Op woensdag 20 december 2017 12:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
zeg, op de playlist van donderdag staat singlefeestje. wie of wat is dat eigenlijk? google helpt even niet mee
Ik gok dat dat daar is georganiseerd? Als in in een café oid een feestje voor alleen singles?quote:Op woensdag 20 december 2017 12:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
zeg, op de playlist van donderdag staat singlefeestje. wie of wat is dat eigenlijk? google helpt even niet mee
Dat is van een paar ex-journalistiek studenten die ik ken. O.a. van Frank vd Lendequote:Op woensdag 20 december 2017 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.singlefeestje.nl/
Geen idee
Nope, je neemt je eigen singletje mee en vraagt of ie gedraaid wordt. Een heel ander soort singles dan jij denkt dusquote:Op woensdag 20 december 2017 12:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik gok dat dat daar is georganiseerd? Als in in een café oid een feestje voor alleen singles?
Ooohquote:Op woensdag 20 december 2017 12:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, je neemt je eigen singletje mee en vraagt of ie gedraaid wordt. Een heel ander soort singles dan jij denkt dus![]()
Staat ook onderaan op de site: "KIES, GEEF, DANS! Blader tussen duizenden CD-singles terwijl je zeemzoete herinneringen ophaalt. Geef je favoriete nummer aan de deejay, en dans de nacht weg met je beste vrienden."quote:Op woensdag 20 december 2017 12:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oooh! Wel een leuk idee verder
Lekker man. Lang geleden dat ik nog eens pizza heb gegetenquote:Op woensdag 20 december 2017 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg trek in Pizza van dit nummer.
Misschien moet je dat toch maar een keertje doen dan, word vast een leuke mix dan!quote:Op woensdag 20 december 2017 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staat ook onderaan op de site: "KIES, GEEF, DANS! Blader tussen duizenden CD-singles terwijl je zeemzoete herinneringen ophaalt. Geef je favoriete nummer aan de deejay, en dans de nacht weg met je beste vrienden."
Lijkt me ook tof! Vaak voor uitgenodigd maar nog nooit gegaan
Ga ik zeker eens doenquote:Op woensdag 20 december 2017 12:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien moet je dat toch maar een keertje doen dan, word vast een leuke mix dan!
Bladblazers hierquote:Op woensdag 20 december 2017 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
Wees stil, nou ik hoor allemaal meeuwen vanuit mijn zolderkamer.
Ik zeg doen danquote:Op woensdag 20 december 2017 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik zeker eens doenIs ook nog eens 5 minuten van mijn huis dus eigenlijk geen excuus
Ok beloofd!quote:
Trots op jequote:Op woensdag 20 december 2017 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
Of ik even kerstkaarten wil vouwen, tuurlijk moeders.
Zes gedaan, 24 te gaan.quote:
Onder de duim zitten bij je moederquote:Op woensdag 20 december 2017 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
Vraag gewoon een euro per stuk dan onder het mom van SRquote:Op woensdag 20 december 2017 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |