Ik vind Stefan super, misschien omdat hij in mijn stadje woontquote:Op woensdag 20 december 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kwam vanochtend beneden vlak voor ik naar school ging dus ik kon niet ontkomen aan de vreselijk gênante act van Stefan Stasse.
Uniek was het zekerquote:Op woensdag 20 december 2017 11:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahahahawel tof achteraf dat je ze dan toch nog hebt gezien toch?
Volgens mij gaat ie er echt uit stappenquote:
Ja ze kwam niet echt slim overquote:Op woensdag 20 december 2017 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
Jandino doet het denkgedeelte voor Angelique.
Gisteren leek hij wel aardig opgeknapt en het naar zijn zin te hebben maar vandaag is het weer 3x niksquote:
Ik vind Stefan prima, maar dit was echt treurig.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind Stefan super, misschien omdat hij in mijn stadje woont
Maar goed dat ik in zijn shift slaap dan.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Domien is de hele ochtend al geen.....
Ik geloof dat ik ook op het verkeerde moment ingestapt ben..quote:Op woensdag 20 december 2017 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar goed dat ik in zijn shift slaap dan.
Ohgod ik gok dat je op de kamelen-act doelt?quote:Op woensdag 20 december 2017 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Stefan prima, maar dit was echt treurig.
Niet waar. Ga hier maar klagen verder: SR / Het grote Anti Serious Request topic 2017quote:Op woensdag 20 december 2017 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste editie denk ik. Iedereen is er nu al klaar mee.
Ik zou met een of andere actie alle kinderen aan het huilen maken.. en dan helemaal losgaan...quote:Op woensdag 20 december 2017 11:49 schreef alopio het volgende:
Gezellige interactie ook weer...iedereen verstopt in zijn mobiel
Niet zo negatief hier en spreek voor jezelfquote:Op woensdag 20 december 2017 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Nou ja gisterenavond was het best ok, goede sfeer, goede interactie, vol plein, goede muziek. Dus het zit er best nog in hoor. Maar ja dan zie je vanochtend weer een chagrijnige Domien, en de in haar bubbel levende Angelique en gasten waar niks mee gedaan wordt. Tja dat is dan weer zonde.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Is geen klacht hoor maar een constatering.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet waar. Ga hier maar klagen verder: SR / Het grote Anti Serious Request topic 2017
Gewoon telefoon inleveren voordat ze het huis in gaan.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
waarom überhaupt die telefoontjes mee? Er staat een pc boven, daar kunnen ze het toch mee doen.
Die zit even in KLB modus..quote:Op woensdag 20 december 2017 11:55 schreef houdjemond het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met Domien dan?
ja preciesquote:Op woensdag 20 december 2017 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon telefoon inleveren voordat ze het huis in gaan.
Het publiek staat ook maar een beetje met elkaar te kwekken..quote:Op woensdag 20 december 2017 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had niet eens door dat die vrouw en kinderen ook in het huis warenLekkere interactie weer.
Cam ook.. is stil en naar overzichtscam..quote:Op woensdag 20 december 2017 11:58 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Op 101 al even doodse stilte sinds Ruud er is
Zullen ze zelf (de lui achter de schermen) toch ook wel door hebben.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:57 schreef MaJo het volgende:
Ze moeten beseffen dat ze vooral radio maken. Voor de radioluisteraars is er niet echt veel aan, je merkt nauwelijks dat er gasten in huis zijn. Op tv zie je ze in ieder geval nog rondlopen.
Hopelijk voelt Domien zich snel beter want down in zo'n huis lijkt me ook niks
Dieuwke toch?quote:
In een terugblik.quote:
Zou je denken ja, ze doen er alleen niets mee...quote:Op woensdag 20 december 2017 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zullen ze zelf (de lui achter de schermen) toch ook wel door hebben.
Ahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |