Ik had dat ook! Volgens mij komt dat omdat je onderbewust Pechtold associeert met de EU.quote:
Ik niet ik zie dan Remlos met zijn bakkebaarden, gelijk Sjonnie van flodder.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik had dat ook! Volgens mij komt dat omdat je onderbewust Pechtold associeert met de EU.
Misschien ook een sugardaddy bij de belastingdienst of gemeente den Haag om de WOZ zo laag te taxeren?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:20 schreef Cockwhale het volgende:
Appartement van 135.000 in Scheveningen? Naast, Barbie, in tokkie centrum, dat de prijs zo laag is?
Al zijn buren ook zeker?quote:Op zondag 24 december 2017 12:25 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Misschien ook een sugardaddy bij de belastingdienst of gemeente den Haag om de WOZ zo laag te taxeren?
Om dezelfde reden dat ik jou heb om de plee te schrobben. Daar zal ook wel een professional voor zijn, maar ja.quote:Op zondag 24 december 2017 12:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom huurde die diplomaat eigenlijk Pechtold in als chauffeur? Zo iemand heeft toch de beschikking over een professionele chauffeur?
Dom. Pechtold geeft rechts een goed verhaal en prima (anti-kartel) argumenten. Pechtold is wandelende reclame.quote:Op zondag 24 december 2017 13:13 schreef gynaika het volgende:
Rechts: Pechtold moet weg om duur cadeau:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-weg-om-duur-cadeau
Ik neem aan dat Pechtold niet jarenlang fulltime chauffeur was. Waarom huurde die diplomaat hem dan in terwijl hij waarschijnlijk over een eigen chauffeur beschikte en/of contact had met een bedrijf dat hem 24/7 een chauffeur kon bezorgen?quote:Op zondag 24 december 2017 12:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik jou heb om de plee te schrobben. Daar zal ook wel een professional voor zijn, maar ja.
Ik heb die film van de week nog eens bekeken.quote:Op zondag 24 december 2017 13:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als Pechtold vertrekt krijgen we waarschijnlijk engnek Ollongren ervoor in de plaats. Kunnen ze gelijk de partij hernoemen naar Ingsoc66.
Not really. Het is gewoon een overeenkomst uit zijn prive-leven. Hoeft hij niet melden. Je kan overal wel een complottheorie omheen verzinnen.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:26 schreef the-eye het volgende:
Juist het feit dat Pechtold het niet meldt wekt argwaan. Als het zuivere koffie zou zijn had hij het wel gemeld.
En ziedaar een weergave van de gemiddelde intelligentie van het stemvee van Nederland.....quote:Op zondag 24 december 2017 13:13 schreef gynaika het volgende:
Rechts: Pechtold moet weg om duur cadeau:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-weg-om-duur-cadeau
Dus eigenlijk bestaat corruptie niet volgens jou. Iedereen kan tenslotte wel zeggen dat geschenken uit hun prive-leven voortkomen.quote:Op zondag 24 december 2017 13:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Not really. Het is gewoon een overeenkomst uit zijn prive-leven. Hoeft hij niet melden. Je kan overal wel een complottheorie omheen verzinnen.
In dit geval wijst alles erop dat dat ook inderdaad zo is. Behalve dan misschien voor iemand die braindead is.quote:Op zondag 24 december 2017 13:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Dus eigenlijk bestaat corruptie niet volgens jou. Iedereen kan tenslotte wel zeggen dat geschenken uit hun prive-leven voortkomen.
Alsof "rechts" deze hetze rondom Pechtold nodig heeft om zich van Pechtold te distantiëren.quote:Op zondag 24 december 2017 13:17 schreef LelijKnap het volgende:
Dom. Pechtold geeft rechts een goed verhaal en prima (anti-kartel) argumenten. Pechtold is wandelende reclame.
Het geeft rechts een goed verhaal over een niet-rechtse partij. Doelgroep is niet voornamelijk rechts maar de twijfelende of zwevende bevolking.quote:Op zondag 24 december 2017 13:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alsof "rechts" deze hetze rondom Pechtold nodig heeft om zich van Pechtold te distantiëren.
Nou je het zegt. Holleeder en Endstra konden elkaar ook al jaren privé. Zou best kunnen dat die schenkingen van Endstra aan Holleeder puur uit vriendschap voortkwamen. Jij brengt mij tot nieuwe inzichten.quote:Op zondag 24 december 2017 13:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
In dit geval wijst alles erop dat dat ook inderdaad zo is. Behalve dan misschien voor iemand die braindead is.
Is het misschien bij je opgekomen dat Pechtold in zijn studententijd een baantje bij zo'n bedrijf had dat 24/7 een chauffeur kon bezorgen?quote:Op zondag 24 december 2017 13:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pechtold niet jarenlang fulltime chauffeur was. Waarom huurde die diplomaat hem dan in terwijl hij waarschijnlijk over een eigen chauffeur beschikte en/of contact had met een bedrijf dat hem 24/7 een chauffeur kon bezorgen?
Lijkt me niet logisch. Volgens Pechtold zelf was die Canadees een innige familievriend.quote:Op zondag 24 december 2017 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het misschien bij je opgekomen dat Pechtold in zijn studententijd een baantje bij zo'n bedrijf had dat 24/7 een chauffeur kon bezorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |