Corey MF Taylor mag alles met mij doenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Slipknot blijft daar wel koning in, als je niet zit komt Corey Taylor je nog net niet een schop verkopen
Wissik ook wel. Alleen lette niett op ☺quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SER/SR-forum bestaat sinds 2011.
Dacht ik ook.quote:
Tudududududududududududududududududududududududududududududududuquote:
Handjessssquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tudududududududududududududududududududududududududududududududu
GVD, nou wou ik echt dat ik ff gegaan was.quote:
Snap het ook niet, hier moet je het juist van hebben lijkt me..quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:11 schreef RipCity het volgende:
Waarom doen ze op radio nu net alsof er niks speelt op het podium? of mogen ze niks ervan uitzenden ofzo?
Ja, echt vaag.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Snap het ook niet, hier moet je het juist van hebben lijkt me..
Als ze symbolisch 5 euro toegang hadden gevraagd bij wijze van, reken maar uit...quote:
Dat doen ze dus in België en daar mogen de artiesten bepalen naar welk goede doelquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als ze symbolisch 5 euro toegang hadden gevraagd bij wijze van, reken maar uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |