Bohquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Hendo gooide 160 uit voor de eerste set

Morgen gaat ie naar huisquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:14 schreef RavenArtus het volgende:
Kan die fin alsjeblieft naar huis, Zelfs ik kan het nog beter..

Niet eens. Gewoon Koert zijn. Honderdtwaalf keer beter dan Piet Pleeborstel.quote:

Ondergepist?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef Zipportal het volgende:
Paay heeft de tanden van Koert ook weer onder handen genomen.

Stiekem werkt ie in een Russische trollfarmquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Kantele een accountant, je verwacht het echt niet.

hij zit in die Southpark aflevering.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Stiekem werkt ie in een Russische trollfarm

Ik heb ooit een filmpje gezien, met daarin een man met een half geamputeerd been. Met zijn stompie zat hij in de reet van een andere vent te porren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Stiekem werkt ie in een Russische trollfarm

Daar herken ik hem dus van.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een filmpje gezien, met daarin een man met een half geamputeerd been. Met zijn stompie zat hij in de reet van een andere vent te porren.
Aan die vent doet Kantele me denken.

quote:

Dude dit is echt ranzigquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een filmpje gezien, met daarin een man met een half geamputeerd been. Met zijn stompie zat hij in de reet van een andere vent te porren.

Beelden mag je gerust achterwege laten, dit is al duidelijk genoegquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]

Welke van de twee?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
een man met een half geamputeerd been. Met zijn stompie zat hij in de reet van een andere vent te porren. Aan die vent doet Kantele me denken.

Pics?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |