Sopcast en zo.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Door figuren als Maarten Crol ga je hopen dat RTL failliet gaat en we weer het WK op schimmige streampjes moeten kijken.
Justin.tv vroeger #neverforget
Knip zijn tv-kabel door alsjeblieftquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:05 schreef Zipportal het volgende:
twitter:MaartenCrul twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 21:04:52@rtl7darts Heren, wij zijn bezig met "de grote Jacques en Frank WK bingo" en vroegen ons af wat een puddingleg inhoudt? #rtl7darts reageer retweet
Ook een pot die alleen maar verliezers kentquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Helaas gaat het Golvend Galjoen worden afgescheept door Gurney zaterdag.
tv kabelquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Knip zijn tv-kabel door alsjeblieft
En op de middag vliegt of Smiss of Cross eruit. Manmanmanman.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een pot die alleen maar verliezers kent
Smiss miss ik niet hoorquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En op de middag vliegt of Smiss of Cross eruit. Manmanmanman.
ze gaan lekker daar ja. Litertje of 5 p.p.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 15 bier door je mik maakt je dat echt niet meer uit nee
Ik wel, want het is altijd beter dan moeten gluren naar Anderson v West/Wattimena in de derde ronde, ja toch?quote:
ik gebruik nu nog wel de eerste rijquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sopcast deed ik niet. Atdhe of hoe die site ook heette.
Bohquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Hendo gooide 160 uit voor de eerste set
Morgen gaat ie naar huisquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:14 schreef RavenArtus het volgende:
Kan die fin alsjeblieft naar huis, Zelfs ik kan het nog beter..
Niet eens. Gewoon Koert zijn. Honderdtwaalf keer beter dan Piet Pleeborstel.quote:
Ondergepist?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef Zipportal het volgende:
Paay heeft de tanden van Koert ook weer onder handen genomen.
Stiekem werkt ie in een Russische trollfarmquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Kantele een accountant, je verwacht het echt niet.
hij zit in die Southpark aflevering.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Stiekem werkt ie in een Russische trollfarm
Ik heb ooit een filmpje gezien, met daarin een man met een half geamputeerd been. Met zijn stompie zat hij in de reet van een andere vent te porren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Stiekem werkt ie in een Russische trollfarm
Daar herken ik hem dus van.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een filmpje gezien, met daarin een man met een half geamputeerd been. Met zijn stompie zat hij in de reet van een andere vent te porren.
Aan die vent doet Kantele me denken.
quote:
Dude dit is echt ranzigquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een filmpje gezien, met daarin een man met een half geamputeerd been. Met zijn stompie zat hij in de reet van een andere vent te porren.
Beelden mag je gerust achterwege laten, dit is al duidelijk genoegquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
een man met een half geamputeerd been. Met zijn stompie zat hij in de reet van een andere vent te porren. Aan die vent doet Kantele me denken.
Pics?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |