NPO 3 dinsdag 20:25 uurquote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
die voelt al een lagedrukgebied opkomen in zn broek.....quote:
Gelukkig was al bang dat je boos wasquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee snap ik, had ook niet door dat ik laatste was
Echt welquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:55 schreef Snowsquall het volgende:
Die Maxime vind ik wel een knappert
Ik heb wel meestal aangegeven dat ik nooit kinderen wil, redelijk snel in of vlak na eerste date. Gewoon omdat potentiële partner dat wel moet weten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:54 schreef zeefje het volgende:
Praten jullie ook over huisje boompje beestje op eerste date? Nee toch??
De enige leuke dame tot nu toequote:Op dinsdag 19 december 2017 20:55 schreef Snowsquall het volgende:
Die Maxime vind ik wel een knappert
Echt hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:55 schreef Revanches het volgende:
Waarom altijd zoveel psychische shit bespreken op een eerste date...
Dit he! Als je toch al weet dat er geen tweede date komt, zeg dat dan gewoon en betaal je eigen gedeelte.quote:
Haha ja was bij zn vorige date ook zoquote:
Kan toch ook gewoon op uiterlijk niet klikken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Ze hebben het gezellig maar willen geen 2e keer afspreken??!!! Je hoeft toch niet meteen te trouwen...Ik snap vrouwen echt niet.
quote:
Iddquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Ze hebben het gezellig maar willen geen 2e keer afspreken??!!! Je hoeft toch niet meteen te trouwen...Ik snap vrouwen echt niet.
Kan zeker ja, maar lijkt me wel kortzichtig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:59 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon op uiterlijk niet klikken.
Ja die dr date toen keihard afwees toch?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:01 schreef richolio het volgende:
Wtf
Dit is echt een kloon van zo'n koppel uit de Britse versie
Precies hetzelfde dit
Jaquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:03 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja die dr date toen keihard afwees toch?
Ja die was echt zieligquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:03 schreef richolio het volgende:
[..]
JaDat was echt sneu, die vent was echt super aardig
was niet echt enthousiast zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |