abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 december 2017 @ 21:37:28 #151
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175904390
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 21:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Mee eens, hier nul kleertjes met tekst erop.
Uitzondering is een warm wintermutsje waar heel groot 'YAY!' op staat, maar dat was een kadootje 8-)
Hier dus super veel met tekst, stip of streep (of een combinatie van alles :D ).
Ik vind het altijd leuk hoe smaken zo verschillen.

Maar ik ben wel heel kieskeurig met de tekst :')
En ik houd niet echt van kleur.
pi_175904537
Dank jullie wel voor het medeleven. Vandaag in Utrecht geweest daar waren ze wat positiever. Situatie is zorgelijk, verwachting is dat het proces in de long komende tijd zal groeien, en rond week 28 a 30 zal stabiliseren of zelfs kunnen afnemen. Moeten elke 2 weken komen voor echo om te monitoren hoe het kindje het doet of die het niet te zwaar krijgt. Ze meten dit dmv bloeddoorstroming in de hersenen en of er vocht rondom het hartje ontstaat. Mocht dit het geval zijn dan zijn er nog mogelijkheden, eerst dmv corticosteroīden die ik dan krijg of dmv operatief ingrijpen, dit kunnen ze in Leiden doen tijdens de zwangerschap. De 10 % kans op overlijden wat er eerst gezegd werd, vond ze veel te hoog.
Rond de 30 weken naar kinderlongarts om te bespreken hoe het na de bevalling zal gaan.

Noix fijn dat je een goede echo had.

BellaaElisa fijn dat de galzuren niet afwijkend zijn, maar tegelijkertijd frustrerend dat je nu niet weet wat er aan gedaan kan worden. Hopelijk heeft haar baas morgen een oplossing.

Dg wat fijn om een goede 20 weken echo te hebben en dat het hematoom lijkt afgenomen.
pi_175905139
Wat een nare start van je kraamweek Pannekoekenmix. Ik hoop dat de nieuwe kraamhulp het beter aanpakt, lijkt me erg pittig zo!

Wat fijn dat je de echo goed was IMA *O*

Wow LuDann, dat jij nu nog kan (of moet) verbouwen in de termijn waar je nu zit _O_ Ik zou dat absoluut niet aankunnen :)

Goed nieuws Donna van je waardes :)

En Aventura, wat goed om te lezen dat ondanks alles je kleintje blijft groeien :*

Hoera Noix voor de goede echo *O*

En wat leuk om al die babykleertjes voorbij te zien komen O+ We weten het geslacht officieel nog niet en dat willen we ook niet weten, maar we denken dat het een jongetje wordt. Dus de merken die nu voorbij komen ga ik in mijn favorieten zetten, erg leuk :)

Zelf houd ik ook niet van teksten op shirts, maar ik heb een uitzondering gemaakt voor het Star Wars babypakje van H&M. Werd hier een aantal keer gepost op het forum en heb het voor Kerst mijn vriend gekocht die gek is van Star Wars. Och en als het dan een meisje wordt, dan trekt ze het alsnog aan :P

Vanmiddag een goed gesprek gehad met de gynaecoloog. Eindelijk eens géén AIOS. We hebben ruim een maand op deze afspraak moeten wachten, maar misschien ben ik te veeleisend?
In ieder geval wel iemand die verstand van zaken had en precies kon uitleggen hoe alles in elkaar zat. In het kort, de hematoom die achter mijn vliezen zat (en nu weg is *O* ) heeft gebloed en al dit bloed is gestold in een plek van 5 x 3 cm bij mijn baarmoedermond. Ik kan van daaruit nog bruin bloed verliezen.

Hij had goede hoop op een verder goed verloop van de zwangerschap omdat ik al ruim vijf weken geen rood bloed meer heb verloren. Ook omdat de baby het prima doet. En in week 25 ben ik helemaal safe en dan kan ik ook weer naar hartelust bewegen, seksen (dat zal tijdens mijn zwangerschap wel niet meer gebeuren want mijn vriend wil niet meer :D ), badderen en zwemmen :)

Er valt een grotere last van mijn schouders af dan ik had verwacht. We waren toch wel angstig de afgelopen weken.
pi_175905673
Voor zowel Sethiwe en DG dus wat positievere berichten, gelukkig maar. :) Ik duim voor alle in aantocht zijnde ukkies en moeders hier voor wie het lastiger loopt dan gehoopt. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175905841
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:52 schreef Aventura het volgende:

[..]

inderdaad, hier een niet lang en smalheupig jochie. Het valt mooi en het blijft inderdaad ook mooi, dus het is de investering waard. Behalve dus wel broeken, want die gaan er hard doorheen hier, die van mij is een echte bomenklimmer/buitenspelert :)

Hoe voel je je nu eigenlijk? Je bent allang de 16 weken voorbij, maar ik las laatst dat de sonde er nog in zit. Hopelijk komt er toch nog een omslagpunt, zodat je je nog een paar weken goed kunt voelen.
Ben nog volledig sonde-afhankelijk. Het omslagpunt is nog niet geweest, ik probeer wel in overleg met de diëtiste steeds wat dingen uit maar vast voedsel komt linea recta terug. Wat nu wel gaat is yoghurt en bouillion. En qua drank gaan de heldere dranken goed (thee, water, appelsap, crystal clear, enz).
We wachten af of er nog wat verandert. Het hele sondegebeuren zelf is overigens niet wat ik mentaal het zwaarst vind. Mijn conditie en het totale gebrek aan energie door het hele sondegebeuren waardoor ik niet zelfstandig voor Twix kan zorgen, is wel een probleem. Ik kan niet langer dan 1,5/2 uur alleen zijn met Twix, dan is het op (en val ik gewoon letterlijk om). En dat breekt me mentaal op. Twix mist me ook echt. Ik bracht hem gisteren naar schoonmoeder en daar zei hij: "nee mama niet weg gaan, ikke bij mama zijn". :'( Dan breek ik.
Gelukkig krijgt man morgenmiddag vakantie voor twee weken, dan kan Twix twee weken lang gewoon fijn bij ons thuis zijn.

Einde klaagmodus.

Hoe is het met jou? Trek je het mentaal ook wel een beetje met je volle bingokaart?
pi_175905887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 21:37 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hier dus super veel met tekst, stip of streep (of een combinatie van alles :D ).
Ik vind het altijd leuk hoe smaken zo verschillen.

Maar ik ben wel heel kieskeurig met de tekst :')
Strepen ben ik dan wel weer groot fan van!! O+
pi_175905959
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 21:37 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ah, ik juist wel! Ik heb best nauwkeurig moeten zoeken om voldoende kleren te vinden die niet wit/beige/grijzig zijn of standaard jongetjesblauw.

Nu in de kast: zaken als donkerrode en -groene corduroy tuinbroekjes en gele truitjes, rompertjes met tropische bladeren en olijke roze/zwart/mintgroen 80's-patroontjes - tekstloos maar wel heel kleurrijk! :)
pi_175905964
Sethiwe: jeetje wat een hoop spanning zullen jullie gevoeld hebben. En wat fijn dat er voorzichtig wat positievere geluiden zijn. Uiteraard onder voorbehoud en mits en maar en tenzij maar het klinkt wat beter dan vorige week. Ik hoop met heel mijn hart dat de arts van vandaag gelijk heeft en krijgt en dat jullie kindje een goede kans heeft en maakt.
Ik merk dat ik moeilijk uit mijn woorden kom maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Dikke knuffel voor jullie :*.
pi_175905982
Strepen en polkadots eveneens ja. :Y
pi_175906048
Och, een kus voor Malteser! Dat Twix je zo mist is natuurlijk iets om sip van te worden, aan de andere kant is -ie in elk geval zo te horen razend dol op z'n mams. O+
pi_175906099
DG, wat een goed nieuws ook! Fijn dat jullie kindje het goed doet maar dat ook het hematoom niet voor problemen zal gaan zorgen. Super fijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175906173
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, ik juist wel! Ik heb best nauwkeurig moeten zoeken om voldoende kleren te vinden die niet wit/beige/grijzig zijn of standaard jongetjesblauw.

Nu in de kast: zaken als donkerrode en -groene corduroy tuinbroekjes en gele truitjes, rompertjes met tropische bladeren en olijke roze/zwart/mintgroen 80's-patroontjes - tekstloos maar wel heel kleurrijk! :)
Nu ben ik wel fan van donkerblauw (ook voor mezelf) maar ik ben zo blij met de okergele jas van Twix van Tumble n Dry. Tussen alle donkere winterjassen loopt mijn zonnige mannetje, daar word ik dus blij van. O+
pi_175906242
Wow, een lief dat vanaf halverwege de zwangerschap geen seks meer wil, dat zou ik denk ik wel héél problematisch vinden. Als in: ik zou dat vermoedelijk niet echt kunnen accepteren. :@
pi_175906272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:19 schreef minilot het volgende:
Och, een kus voor Malteser! Dat Twix je zo mist is natuurlijk iets om sip van te worden, aan de andere kant is -ie in elk geval zo te horen razend dol op z'n mams. O+
Thanks :*. Ja, onze band is gelukkig heel hecht. Was mijn allergrootste angst omdat ik zelf geen band heb met mijn ouders maar Twix en ik, dat is goud.
Hij is dapper en stapt vrolijk en vrij de wereld rond maar ik ben duidelijk zijn veilige haven. En dat is zo bijzonder en mooi en groots. En dat mag ik straks gewoon nog voor iemand zijn. Hoe prachtig is dat. O+

Onvoorwaardelijke liefde is zoiets bijzonders!
pi_175906311
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:26 schreef Malteser het volgende:

[..]

Thanks :*. Ja, onze band is gelukkig heel hecht. Was mijn allergrootste angst omdat ik zelf geen band heb met mijn ouders maar Twix en ik, dat is goud.
Hij is dapper en stapt vrolijk en vrij de wereld rond maar ik ben duidelijk zijn veilige haven. En dat is zo bijzonder en mooi en groots. En dat mag ik straks gewoon nog voor iemand zijn. Hoe prachtig is dat. O+

Onvoorwaardelijke liefde is zoiets bijzonders!
O+
pi_175906332
Jemig Sethiwe.. wat een onwijs heftige situatie blijft het toch. Goed dat je bij een ander ziekenhuis terecht kon voor een second opinion (toch?) en dat de kans op overlijden veel kleiner is dan eerst was voorspeld. Ik blijf aan je denken en voor je duimen :*
pi_175906569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:21 schreef Malteser het volgende:
DG, wat een goed nieuws ook! Fijn dat jullie kindje het goed doet maar dat ook het hematoom niet voor problemen zal gaan zorgen. Super fijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door DorothyGale op 21-12-2017 22:54:40 ]
  donderdag 21 december 2017 @ 22:46:26 #168
298315 SacreCoeur
pi_175906956
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:23 schreef Malteser het volgende:

[..]

Nu ben ik wel fan van donkerblauw (ook voor mezelf) maar ik ben zo blij met de okergele jas van Twix van Tumble n Dry. Tussen alle donkere winterjassen loopt mijn zonnige mannetje, daar word ik dus blij van. O+
Maar okergeel vind ik wel een leuke kleur.
Mint vind ik echt afgrijselijk.. 3x raden met welke kleur schoonmoeder iedere keer komt :')
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:25 schreef minilot het volgende:
Wow, een lief dat vanaf halverwege de zwangerschap geen seks meer wil, dat zou ik denk ik wel héél problematisch vinden. Als in: ik zou dat vermoedelijk niet echt kunnen accepteren. :@
Ik zou het wel kunnen accepteren denk ik (makkelijk praten vanaf de zijlijn natuurlijk), maar ik ben blij dat het niet zo is. Ik krijg elke keer hele harde buiken bij elke sexuele handeling die we uitvoeren en dat voelt hij goed, zijn probleem :P hij heeft het er tenslotte in gestopt, maar ik geloof niet dat hij het erg vindt.
pi_175907066
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:46 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Maar okergeel vind ik wel een leuke kleur.
Mint vind ik echt afgrijselijk.. 3x raden met welke kleur schoonmoeder iedere keer komt :')
Ik hou eigenlijk ook echt niet van mintgroen, maar het hintje mint in deze verder onweerstaanbare romper trok ik wel. :7

(Niet al zoonliefs kleertjes zijn zo hysterisch hoor. *) Paar olijke pakjes ertussen, dat wel 8-) )
  donderdag 21 december 2017 @ 22:52:54 #170
298315 SacreCoeur
pi_175907189
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik hou eigenlijk ook echt niet van mintgroen, maar het hintje mint in deze verder onweerstaanbare romper troktrok ik wel. :7

[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk hoor en dit is niet zoveel mint inderdaad.
Maar zelf heb ik alleen effe zwarte en grijze van biologisch katoen van H&M, lekker saai :P
pi_175907964
Gefeliciteerd met je dochter Venco! Zo'n toffe naam! Ik vind het nog steeds jammer dat mijn man die pertinent weigerde :(
  vrijdag 22 december 2017 @ 05:44:32 #172
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175913055
@Sethiwe, het lijkt erop dat jullie nu in ieder geval net iets mwer weten. Nog steeds is het verloop onvoorspelbaar, maar wellicht ben je nu iets meer voorbereid op wat komen kan. Sterkte, ik weet helaas hoe het is, dit machteloos vacuüm. Dikke knuffel.

Malteser, hoe je praat over je Twixje, de tranen schieten ervan in m'n ogen. Ik ben ook zo dol op m'n grote grote. Hij doet stoer, maar gisteren hebben we een uur lang Donald Duckjes gelezen, hij tegen me aan gelegen ❤️
pi_175913352
Sethiwe, dat is gelukkig al een iets positiever beeld. Hoop zo dat die positieve lijn doorzet, ik duim voor jullie!

En *O* voor Noix!

Malteser, daar zou mijn hart ook van breken hoor! Het is voor Twix natuurlijk heel raar om z’n moeder zo te moeten zien en te missen. :* voor jullie

Wij zijn gisteren ook weer goedgekeurd. Bloeddruk goed, baby doet het goed, bevallen doorgesproken. Geen last meer van buik nu ik gestopt ben met werken. Ik was er alleen heilig van overtuigd dat de baby goed was ingedaald (vorige week lag ze nog koppie onder) en nu ligt ze weer verkeerd om! Over twee weken nog een echo, dan ben ik 35 weken, om te kijken of ze goed is gedraaid.

Seks, wat is dat? :’) We zouden allebei wel willen maar helaas wordt het ons afgeraden, het is dus al even geleden....ergens in het voorjaar dan maar weer :’)
pi_175913508
Fijn OlivialsTaken, nu duimen dat de baby nog draait :)
pi_175913683
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:36 schreef DorothyGale het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_175913705
OlivialsTaken: kleine dwarsligger! Hopelijk draait baby nog.
Twix draaide ook pas bij 33 of 34 weken uit stuitligging. Mijn geheugen laat me even in de steek, maar ik weet nog wel dat ik zeker wist dat hij gedraaid was :X .

Deze baby ligt iedere echo overdwars, maar wel steeds wisselend van kant (dus hoofd links/lijf rechts en keer daarna hoofd rechts/lijf links). Maar alle ruimte natuurlijk nog.
pi_175913754
Dank allebei! Alle duimen zijn welkom ;)

Malteser, kon je dus voelen dat Twix op dat moment draaide?
Op zich was de verloskundige nog wel hoopvol, er is blijkbaar nog genoeg vuchtwater om te kunnen draaien, maar vind het toch een beetje spannend!
pi_175913817
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:29 schreef OliviaIsTaken het volgende:

Op zich was de verloskundige nog wel hoopvol, er is blijkbaar nog genoeg vuchtwater om te kunnen draaien, maar vind het toch een beetje spannend!
Mijn beide jongens hebben altijd goed gelegen, zijn in het 3e trimester naar stuit gedraaid en vervolgens diezelfde week weer terug gedraaid. Geen idee waarom ze het deden, maar het kan dus prima weer goed gaan :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175913863
Ik vind het draaien nu al vervelend, vraag me af hoe dat in de laatste weken moet voelen. :P
Protčge moi de mes désirs.
pi_175914144
OIT Ik duim ook mee :* Heb je toevallig al eens naar spinning babies gekeken? Daar zitten vrij ‘simpele’ oefeningen bij om meer ruimte te maken in je bekken zodat je babytje wordt uitgenodigd om te draaien.

Kleertjes, ik heb alleen maar superneutrale pakjes voor in het begin. Het eerste pakje is of een ecru wolzijden setje of een wit wollen setje. Verder hebben we een walnootkleurig wolzijden setje, een walnoot/ecru gestreept wolzijden pakje, een ecru wollen pakje en na die eerste tijd kijken we wel weer verder. Eerst elkaar maar eens ontmoeten O+

Wat een fijn nieuws Dorothy O+ En ook Sethiwe voorzichtig positief nieuws, de afgelopen tijd moet slopend zijn geweest :*

Twix is zo liefdevol O+ Sterkte Malteser. Ik had zo geduimd voor het omslagpunt..
Make your own kind of music.
pi_175914168
Dank allemaal!
Cass, nee ken ik niet, zal het eens even opzoeken, dank!
pi_175914495
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:25 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Dank allemaal!
Cass, nee ken ik niet, zal het eens even opzoeken, dank!
Oh ja, ik weet niet of je er voor open staat, maar de voetreflexmasseuse die mijn bevalling heeft opgewekt (ik geloof inmiddels oprecht dat het werkt) doet ook stuitdraaien.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175914756
Sethiwe, fijn dat jjullie iets meer duidelijkheid hebben. Wat blijft het spannend.

Malteser, wat een gedoe blijft het. Ik hoop zo dat het keerpunt er snel aan komt, en je een wat fijnere tweede helft van deze zwangerschap hebt.

OiT, hopen dat de baby nog omdraait!

Eerste pakjes heb ik nog niet over nagedacht. Eerst na de verhuziing maar eens kijken wat we allemaal hebben. Manoman, wat ben ik blij als we over zijn, wat een gedoe dat allemaal in je eentje voorbereiden.

Ik trok vandaag een zwangerschpastruitje uit m'n vorige zwangerschap aan, maar daar piept de band van de broek onderuit. Zo gek, echt een kort truitje.
  Moderator/colorchick vrijdag 22 december 2017 @ 09:59:25 #184
382129 crew  Donna
pi_175915608
Sethiwe meer duidelijkheid, maar wat een spanning pff.

Een goede echo voor DG, heel fijn!

Vanochtend suikerwaardes doorgebeld aan het ziekenhuis. M'n nuchtere waarde van gisteren was iets hoog (dat zag ik zelf natuurlijk ook), maar over de dag gaat het eigenlijk heel goed. Woensdagochtend weer bellen.
De oma van m'n vriend is ook ineens plotseling overleden, dus dat helpt ook al niet mee.
pi_175915678
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:52 schreef LeSage het volgende:

[..]

Oh ja, ik weet niet of je er voor open staat, maar de voetreflexmasseuse die mijn bevalling heeft opgewekt (ik geloof inmiddels oprecht dat het werkt) doet ook stuitdraaien.
Dank voor de tip, zeker iets om naar te kijken!

Donna, wat een naar nieuws, heel erg gecondoleerd :*
pi_175915693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:29 schreef OliviaIsTaken het volgende:

Ja, dat voelde ik heel duidelijk! En ook een gekke bobbel in mijn buik en ineens 'floep', schoot 'ie door. Bobbel weg, kind gedraaid.
pi_175916248
Sethiwe, een iets positiever bericht, hopelijk vanaf nu steeds meer positieve berichten :*

Donna, gecondoleerd :*

Ik zag nog iets over seks. Hier juist meer seks sinds zwangerschap (niet dat ik hiervoor iets te klagen had :D ). Het lijkt wel of we allebei een nog hoger libido hebben :') maar soms wel echt te moe dus dan wil ik alleen maar slapen. :Z
  Moderator/colorchick vrijdag 22 december 2017 @ 10:30:54 #188
382129 crew  Donna
pi_175916277
Over seks; Van mij hoeft het even niet zo. M'n vriend wil niets liever. Dusja, beetje geven en nemen. o|O
  vrijdag 22 december 2017 @ 11:22:32 #189
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175917380
Gecondoleerd, Donna.
Ik had vandaag ook contact met de diabetesverpleegkundige. Mijn waardes zijn prima. Er was één dikke piek, na pizza. Niet zo gek. Kan wel pizza blijven eten, maar dan een halve en met een salade. Ik moet nog een week prikken. Ik hoop dat ik daarna minder vaak hoef, ik ben er nu al klaar mee :P
  Moderator/colorchick vrijdag 22 december 2017 @ 11:35:27 #190
382129 crew  Donna
pi_175917643
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:22 schreef Aventura het volgende:
Gecondoleerd, Donna.
Ik had vandaag ook contact met de diabetesverpleegkundige. Mijn waardes zijn prima. Er was één dikke piek, na pizza. Niet zo gek. Kan wel pizza blijven eten, maar dan een halve en met een salade. Ik moet nog een week prikken. Ik hoop dat ik daarna minder vaak hoef, ik ben er nu al klaar mee :P
Ohja na pizza is het wel logisch. Hoe hoog was het toen?
pi_175918152
Malteser wat moet het moeilijk zijn nu je twix niet de zorg kan geven, die je graag zou willen. Maar wat schrijf je toch altijd liefdevol over hem en die band is zo sterk! Fijn dat jullie nu 2 weken samen kunnen zijn. Ik hoop zo dat het omslagpunt snel komt.

Donna gecondoleerd, wat dubbel zo met de feestdagen in het vooruitzicht.

Jagärtrut wanneer ga je verhuizen? Pff pittig hoor omdat in je eentje te regelen.

Olivialstaken wat balen dat de kleine in stuit ligt, ik ga duimen dat hij nog draait.
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:03:36 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175918318
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:35 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ohja na pizza is het wel logisch. Hoe hoog was het toen?
7.8, oeps.
Alle andere waarden 2 uur na diner zaten tussen de 4 en 6.
Ik had ook een mandarijntje toe genomen. Citrusfruit is ook berucht, dat kan je beter een uur na een maaltijd nemen.
  Moderator/colorchick vrijdag 22 december 2017 @ 12:10:09 #193
382129 crew  Donna
pi_175918476
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:03 schreef Aventura het volgende:

[..]

7.8, oeps.
Alle andere waarden 2 uur na diner zaten tussen de 4 en 6.
Ik had ook een mandarijntje toe genomen. Citrusfruit is ook berucht, dat kan je beter een uur na een maaltijd nemen.
Haha, ja dat is wel een beetje hoog, maar opzich doet je lichaam het dan wel goed toch, na een hele pizza. Ik moet een uur na iedere maaltijd prikken en dan mag het max. 7.8 zijn, maar dat is echt max max, dat moet het niet altijd zijn. Rond de 6 is het mooiste staat in m'n boekje.
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:17:24 #194
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175918639
Wat fijn dat die suikerwaardes zo onder controle blijven dames!

Donna, gecondoleerd..

Seks. Tja. Hier doen we het nog wel, maar met een ander fun-level dan niet-zwanger wat mij betreft :P das overigens al een hele verbetering ten opzichte van de vorige keer want toen werd ik echt een soortje boos van aanraking. Dat was zo naar. Door bloed mochten we toen ook niet meer na 20 weken, maar dat vond ik dus niet zo’n straf.

OIT nog een stuiterbaby. Dat is met deze termijn toch helemaal oké nog? Onze beeb ligt nog overdwars (niet chill als ze de halve dag de superman doet }:| ) maar de vk zei dat ze veel kindjes ook echt pas later in hoofdligging gaan liggen dus dat het voor een week of 35 niet zoveel zegt of zorgen hoeft op te leveren. Hopelijk draait baby voor die tijd :)

Seth, wat fijn om een iets positiever bericht te mogen lezen. Hopelijk zet die trend zich voort!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_175918643
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:56 schreef Sethiwe het volgende:
Malteser wat moet het moeilijk zijn nu je twix niet de zorg kan geven, die je graag zou willen. Maar wat schrijf je toch altijd liefdevol over hem en die band is zo sterk! Fijn dat jullie nu 2 weken samen kunnen zijn. Ik hoop zo dat het omslagpunt snel komt.

Donna gecondoleerd, wat dubbel zo met de feestdagen in het vooruitzicht.

Jagärtrut wanneer ga je verhuizen? Pff pittig hoor omdat in je eentje te regelen.

Olivialstaken wat balen dat de kleine in stuit ligt, ik ga duimen dat hij nog draait.
De 27ste staan de verhuizers op de stoep. Ik ben zo blij dat ik niet hoef in te pakken. Maar alsnog, met schoonmaken en opruimen enzo nog een enorm gedoe.

Hoe voel jij je nu?
pi_175919294
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:17 schreef Kimpossible het volgende:

OIT nog een stuiterbaby. Dat is met deze termijn toch helemaal oké nog? Onze beeb ligt nog overdwars (niet chill als ze de halve dag de superman doet }:| ) maar de vk zei dat ze veel kindjes ook echt pas later in hoofdligging gaan liggen dus dat het voor een week of 35 niet zoveel zegt of zorgen hoeft op te leveren. Hopelijk draait baby voor die tijd :)

Klopt, ze kan zeker nog gewoon draaien! Maar ik had juist wel begrepen dat het na een week of 35 al een stuk lastiger wordt? Nou goed, we gaan uit van het beste!

Overdwars liggen klinkt ook niet heel relaxed trouwens! Kun je zo nog goed op de zij slapen wel?
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:47:35 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175919300
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:10 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha, ja dat is wel een beetje hoog, maar opzich doet je lichaam het dan wel goed toch, na een hele pizza. Ik moet een uur na iedere maaltijd prikken en dan mag het max. 7.8 zijn, maar dat is echt max max, dat moet het niet altijd zijn. Rond de 6 is het mooiste staat in m'n boekje.
klopt, dus m'n lichaam doet het gewoon heel goed. Ik eet ook altijd al wel goed hoor. Volkoren, groenten, en ik drink nooit gesuikerde dranken. Mijn dieet hoeft dus niet drastisch te worden aangepast. Het is ook spreiden en slim je eetmomenten kiezen.
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:56:02 #198
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175919432
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:47 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Klopt, ze kan zeker nog gewoon draaien! Maar ik had juist wel begrepen dat het na een week of 35 al een stuk lastiger wordt? Nou goed, we gaan uit van het beste!

Overdwars liggen klinkt ook niet heel relaxed trouwens! Kun je zo nog goed op de zij slapen wel?
Ja, na 35 weken is niet meer ideaal, maar niet onmogelijk! Bij voorkeur draaien ze dus daarvoor in goede positie. Anders is met 36 wk ongeveer nog een uitwendige versie mogelijk als je daarvoor zou kiezen. Maar goed, dat is mijn lekenkennis :9 zou je een stuitbevallng overwegen? Ik heb al bedacht dat ik dat echt niet zou durven gelet op mijn eerste bevalling, maar heu, ook hier nog zeeeeeeën van tijd natuurlijk.

Dwars is als ze druk is niet altijd lekker nee, maar slapen, wat is dat? :9
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_175920827
OIT ons kleine buikbaby ligt ook in stuit, bij elke controle eigenlijk. 10 jan heb ik nogmaals een echo. Hopelijk draaien onze eigenwijsjes gewoon even zelf :{

Donna Gecondoleerd! :*
pi_175923105
Als je op handen en knieën gaat zitten dan is er meer ruimte voor baby om nog te draaien. Ik had er eentje in stuit en zelfs rond de 30 weken met tweelingzwangerschap was het nog mogelijk om te draaien. Helaas draaide wel de verkeerde maar dat terzijde.

Tip kwam van Kleurdoos geloof ik? Is L ook niet op het allerlaatste moment de goede kant op gedraaid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')